2015 рік

13 травня 2015 року для студентів Гуманітарного інституту та Інституту суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся майстер-клас на тему: «Підготовка до участі у співбесіді».

Учасники мали можливість дізнатися важливу інформацію для підготовки до проходження співбесіди, а саме:

  • що потрібно знати про компанію до того, як прийти влаштовуватися на роботу;
  • як підготувати власне резюме та особливості написання мотиваційного листа;
  • що захоче знати роботодавець про шукача роботи та як відповідати на питання у ході проходження співбесіди.

Майстер-клас провів Олександр Сударкін — фахівець в області переговорів та організаційного розвитку, бізнес-тренер, ведучий програм для студентів (МВА IBR, Німеччина), викладач бізнес-школи МІМ-Київ.

Організувала захід: Якименко Анастасія, молодший науковий співробітник НДЛ культури лідерства.

IMG087  IMG092

  

14 травня 2015 року для студентів Інституту людини та Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся майстер-клас на тему: «Підготовка до участі у співбесіді».

Учасники заходу отримали можливість:

  • розглянути портрет молодого кандидата очима сучасного роботодавця;
  • дізнатися, як підготуватися та успішно пройти співбесіду в компанії своєї мрії;
  • попрактикуватися та пройти «реальну» співбесіду з фахівцем в сфері підбору персоналу.

Майстер-клас провела Вікторія Закарчевна – керівник напрямку рекрутменту та консалтингу, психолог, бізнес-тренер, автор і ведуча програм з підбору персоналу та особистісного зростання, тренер та консультант.

Організувала захід: Якименко Анастасія, молодший науковий співробітник НДЛ культури лідерства.

787E029F-E36D-4A16-85C3-67C90F74059C  40987931-04FE-440E-AA95-0DF4F76064B9  A243BCAB-E02D-40AD-AEF1-85AFEC25454D

 

16 травня студенти Гуманітарного інституту Київського універститету імені Бориса Грінченка взяли участь у тренінговому занятті на тему: «Розвиток креативності», який провела молодший науковий співробітник НДЛ культури лідерства Черпак Марія.

У ході проходження тренінгу учасники:

  • дізнались визначення поняття креативності, розглянули види та способи розвитку креативності;
  • визначили власний рівень розвитку креативності
  • навчились швидко знаходити вихід із нестандартних життєвих ситуацій;

Важливо відмітити, що студентів – філологів особливо зацікавили вправи на розвиток вербальної креативності, а журналістів – дивергентне мислення та здатність до комбінування.

 P 20150514 141651 BF  P 20150514 143541 BF

P 20150514 143607 BF  P 20150514 145621 BF