2015 рік
13 травня 2015 року для студентів Гуманітарного інституту та Інституту суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся майстер-клас на тему: «Підготовка до участі у співбесіді».
Учасники мали можливість дізнатися важливу інформацію для підготовки до проходження співбесіди, а саме:
- що потрібно знати про компанію до того, як прийти влаштовуватися на роботу;
- як підготувати власне резюме та особливості написання мотиваційного листа;
- що захоче знати роботодавець про шукача роботи та як відповідати на питання у ході проходження співбесіди.
Майстер-клас провів Олександр Сударкін — фахівець в області переговорів та організаційного розвитку, бізнес-тренер, ведучий програм для студентів (МВА IBR, Німеччина), викладач бізнес-школи МІМ-Київ.
Організувала захід: Якименко Анастасія, молодший науковий співробітник НДЛ культури лідерства.
14 травня 2015 року для студентів Інституту людини та Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся майстер-клас на тему: «Підготовка до участі у співбесіді».
Учасники заходу отримали можливість:
- розглянути портрет молодого кандидата очима сучасного роботодавця;
- дізнатися, як підготуватися та успішно пройти співбесіду в компанії своєї мрії;
- попрактикуватися та пройти «реальну» співбесіду з фахівцем в сфері підбору персоналу.
Майстер-клас провела Вікторія Закарчевна – керівник напрямку рекрутменту та консалтингу, психолог, бізнес-тренер, автор і ведуча програм з підбору персоналу та особистісного зростання, тренер та консультант.
Організувала захід: Якименко Анастасія, молодший науковий співробітник НДЛ культури лідерства.
16 травня студенти Гуманітарного інституту Київського універститету імені Бориса Грінченка взяли участь у тренінговому занятті на тему: «Розвиток креативності», який провела молодший науковий співробітник НДЛ культури лідерства Черпак Марія.
У ході проходження тренінгу учасники:
- дізнались визначення поняття креативності, розглянули види та способи розвитку креативності;
- визначили власний рівень розвитку креативності
- навчились швидко знаходити вихід із нестандартних життєвих ситуацій;
Важливо відмітити, що студентів – філологів особливо зацікавили вправи на розвиток вербальної креативності, а журналістів – дивергентне мислення та здатність до комбінування.