Images-loading

Оголошення

Шановні колеги!

У другому семестрі згідно із Положенням про ЕНК: порядок створення, сертифікації та використання у системі Е-навчання (рішення Вченої Ради від 22 жовтня 2015 року) заплановано проведення сертифікації ЕНК у березні та травні.

Зверніть увагу на такі обов'язкові кроки:

Крок 1. Подати ЕНК на кафедру для аналізу наукового рівня матеріалів курсу, відповідності змісту державним стандартам освіти, цілям і завданням курсу. Двом експертам, призначеним кафедрою, надіслати запрошення з посиланням на ЕНК та паролем гостьового доступу. Експерти здійснюють експертизу та персонально онлайн заповнюють форму «змістовно-наукова експертиза», результати якої розглядаються на засіданні кафедри.

Крок 2. За умови позитивного рішення кафедри, необхідно зареєструватись для організації структурно-функціональної експертизи .

Крок 3. Рішення кафедри надати до НДЛ інформатизації освіти для організації структурно-функціональної експертизи у день електронної реєстрації. Шаблон експертного висновку кафедри можете завантажити за посиланням .

Результати змістовно-наукової експертизи ЕНК доступні для перегляду всім співробітникам Університету за посиланням.

Студенти, що навчаються за дистанційними технологіями навчання, здійснюють оцінювання ЕНК, на який вони зараховані за планом моніторингу використання ЕНК. Результати оцінювання доступні для перегляду всім співробітникам Університету.

Графік проведення структурно-функціональної експертизи та сертифікації ЕНК на ІІ семестр 2015 - 2016 н.р.

Прийом електронних заявок на проведення структурно-функціональної експертизи

Первинна оцінка експертів

Доопрацювання ЕНК

Кінцева експертиза

Підготовка проекту наказу

01.03 – 06.03

09.03 – 15.03

16.03 –04.04

30.03 – 06.04

До 08.04

09.05 - 15.05

16.05 – 31.05

24.05 – 07.06

30.05 – 09.06

До 10.06

Для консультацій ви можете звернутися до помічника директора з ІКТ Вашого Інституту.

Якщо необхідна консультація НДЛ інформатизації освіти - зареєструйтесь, будь-ласка, за посиланням - реєстрація на консультацію.

 

Посилання:

 

Детальніше...

У рамках співпраці з Microsoft IT Academy викладачам Київського університету імені Бориса Грінченка надано можливість БЕЗКОШТОВНО підвищити рівень сформованості ІК-компетентності та підтвердити його сертифікатом міжнародного зразку. Вартість проходження сертифікаційного іспиту за межами нашого Університету та отримання сертифікату складає 1150 грн.
 
СПІВРОБІТНИКАМ КУБГ – БЕЗКОШТОВНО:
  • 10 сертифікаційних іспитів (Microsoft Office Specialist);
  • 10 сертифікаційних іспитів (Microsoft Technology Associate);
  • 10 сертифікаційних іспитів (Microsoft Certified Educator).
Для участі у конкурсному відборі бажаючим необхідно заповнити реєстраційну форму. Буде обрано 30 викладачів – по 10 у кожній з трьох ліній професійного розвитку!
  • Лінія професійного розвитку: Microsoft Office Specialist (MOS)
Сертифікат MOS підтверджує практичні знання продуктів Office.
 

Теми іспитів включають:

  • MicrosoftWord,
  • Excel,
  • PowerPoint,
  • Outlook,
  • Access,
  • Publisher,
  • OneNote,
  • SharePoint.
 
 
  • Лінія професійного розвитку: Microsoft Technology Associate (MTA)
Сертифікат MTA підтверджує основні технологічні знання з комп’ютерних наук та ІТ- інфраструктури.
 

Теми іспитів включають: 

 
 

Комп'ютерні науки

  • розвиток гри;
  • розробка програмного забезпечення;
  • веб-розробка;
  • Microsoft .NET розвитку;
  • розробка додатків HTML5;
  • основи тестування програмного забезпечення.
  • операційній системі Windows;
  • адміністрування Windows Server
  • мережа;
  • база даних;
  • безпека.

ІТ-інфраструктури

  • операційній системі Windows;
  • адміністрування Windows Server
  • мережа;
  • база даних;
  • безпека.

 

  • Лінія професійного розвитку: Microsoft Certified Educator (MCE)

Сертифікат MCE підтверджує загальну технічну грамотність викладачів, необхідну для надання студентам комплексного навчання з можливістю їх адаптації під конкретні завдання.

Іспит підтверджує досягнення технічної грамотності в шести предметних областях згідно рекомендованої ЮНЕСКО схемою професійних умінь викладачів у сфері інформаційно-комунікаційних технологій (розділ "Технічна грамотність")

Теми іспитів включають: 

  • принципи освітньої діяльності;
  • навчальний план та оцінка;
  • педагогіка;
  • інформаційно-комунікаційні технології та технічні засоби;
  • організаційна та адміністративна робота;
  • підвищення кваліфікації.
Робочі мови навчання та іспитів: англійська, російська.
 
Для участі у конкурсі необхідно заповнити реєстраційну форму до 01.09.2015 р.
 

Лист викладачам

У зв'язку з фальсифікацією відомостей у наукових профілях Google академії, просимо перевірити на достовірність додані у власні профілі наукові публікації. З метою уникнення неточностей при автоматичному оновленню профілю (додаванні статей у профіль) необхідно змінити налаштування - обрати "не оновлювати профіль автоматично. Надсилати е-лист для перегляду та підтвердження".

Для цього:
1. Увійдіть у свій профіль Google Академії http://scholar.google.com.ua/
2. Справа зверху оберіть «Увійти» та введіть облікові дані вашої корпоративної скриньки.
3. Оберіть меню «Мої цитати».
4. Скористайтеся опцією «Більше», і в ній оберіть «Оновлення профілю».

ogol fals ga 1

5. В налаштуваннях профілю оберіть «Не оновлювати мій профіль автоматично. …» та оновіть налаштування за допомогою опції «Оновити налаштування».

ogol fals ga 2

В такому випадку статті в Google Академії будуть додаватися виключно за Вашою згодою.

 

Шановні колеги!

Разом рухаючи наш Університет до рівня сучасного та прогресивного ВНЗ, ми зробили потужний крок до відкриття наших ресурсів та презентації назовні більшості провідних досягнень.

Перший етап заповнення даними е-портфоліо завершено! Це титанічна робота колективу всіх кафедр та структурних підрозділів, тож кожному з нас хотілося, щоб її результати одразу були абсолютними. Проте пілотні проекти завжди каталізують дискусії та різне сприйняття – і проект е-портфоліо закономірно викликав жваве обговорення та отримав безліч конструктивних пропозицій. Наявність небайдужості, дискусій та особистих і корпоративних пропозицій – це ознака здорового і демократичного колективу.

Ми дуже дякуємо Вам за співпрацю та бажання зробити цей новий і перспективний проект корисним не лише для кожного з нас, але й для Університету в цілому. Добре усвідомлюємо, що під час заповнення е-портфоліо виникали технічні проблеми – деякі з них вдавалося швидко виправляти, над усуненням інших ми інтенсивно працюємо. Готові вислухати та обговорити всі конструктивні пропозиції. Не все виходить одразу гладко, але часу на вичікування абсолютних результатів також не маємо: новий Закон про вищу освіту, в якому якість та відкритість результатів діяльності вишів є одним із пріоритетів, вимагає наших колективних зусиль вже сьогодні.  Дякуємо Вам за терпіння, конструктив, розуміння та об'єктивну критику!

Для того, щоб уникнути різних технічних помилок,  а також неоковирностей, пов’язаних із неточно введеними даними до е-портфоліо (дублювання  у списку  публікацій, некоректне розуміння студентських досягнень під керівництвом викладачів, нерозрізнення звичайних педагогічних експериментів, властивих нашому навчальному процесу, та міжнародних проектів тощо), закликаємо всіх співробітників та викладачів, завідувачів кафедр та інших структурних підрозділів упродовж місяця перевірити валідність заповнення даних в е-портфоліо та внести відповідні зміни шляхом офіційного звернення до керівників Інститутів та НДЛ інформатизації освіти. Такий моніторинг дозволить нам верифікувати реальні набутки і привітати справжніх лідерів першого відкритого рейтингу. Відкритого не лише для нас, але і для наших студентів.

Тільки разом ми зможемо стати сучасним відкритим Університетом – вишем ХХІ століття.

Детально ознайомитись з  результатами рейтингу можна на сайті е-Портфоліо 

 

З повагою, Н. Морзе

 

Рейтинг НПП КУБГ за 2014 рік
 
Загальний рейтинг НПП Університету - завантажити
Гуманітарний інститут - загальний, деталізований
Педагогічний інститут - загальний, деталізований
Інститут суспільства - загальний, деталізований
Інститут людини - загальний, деталізований
Інститут мистецтва - загальний, деталізований
Інститут післядипломної педагогічної освіти - загальний, деталізований
Університетський коледж - загальний, деталізований
Науково-дослідні лабораторії - загальний, деталізований
Рейтинг співробітників, в яких перевищені показники науково-дослідної роботи - завантажити
Рейтинг професорів Університету - завантажити
Рейтинг доцентів Університету - завантажити

26 березня 2015 р. Вчена рада Київського університету імені Бориса Грінченка , відповідно до статті 56, частина 2, абзац 3 Закону України “Про вищу освіту”, ухвалила рішення щодо навчального навантаження науково-педагогічних працівників у 2015/2016 н.р. Встановлено такі обсяги навантаження: 

  • асистент – 600 годин;
  • викладач – 600 годин;
  • старший виклад – 600 годин;
  • доцент, кандидат наук – 600 годин; 
  • професор, доктор наук – 550 годин.

 

Мінімальний обов’язковий обсяг навчального навантаження завідувача кафедри, професора (доцента) у наступному навчальному році становитиме 450 (500) годин.

Вчена рада Університету керувалася принципом справедливості та прагненням зберегти сприятливий для роботи мікроклімат в колективі.