Images-loading

Запрошуємо до подання наукових статей в українсько-польський щорічник «OŚWIATOLOGIA/ОСВІТОЛОГІЯ»

osvitology logoЩорічник засновано з метою розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження освіти – освітології. Дослідження, висвітлені у даному виданні, розкривають методологічні засади освітології, а також ті галузі наукового знання, що складають зміст освітологічної підготовки, а саме: філософію освіти, історію освіти, соціологію освіти, культурологію освіти, освітнє право, освітню політику, управління освітою, економіку освіти.

Тематичні рубрики щорічника:

Філософія освіти (розкриття актуальних проблем освіти в її філософській рефлексії, а саме: онтологічні, антропологічні, епістемологічні, аксіологічні, естетичні аспекти).

Історія освіти (дослідження становлення і розвитку теорії і практики освіти в умовах різних суспільно-політичних і соціально-економічних систем; генезису освітніх явищ і процесів, закономірностей становлення і діяльності різних типів навчальних закладів тощо)

Економіка освіти (дослідження економічних відносин у галузі, що створює освітні послуги і задовольняє потреби особистості і суспільства; економічних механізмів функціонування системи освіти, її роль у процесі розширеного відтворення та забезпечення суспільного розвитку)

Управління освітою (дослідження структури управління освітою, шляхів та методів її модернізації у контексті адміністративних реформ в Україні та світі)

Освітня політика (дослідження основних напрямів державної політики в галузі освіти, шляхів та методів її модернізації)

Освітнє право (дослідження освітнього права як комплексної галузі національної системи права; підходів до правового регулювання освітніх відносин; проблем освітнього законодавства України тощо).

Соціологія освіти (дослідження соціальних аспектів освіти, закономірностей

взаємодії освітньої системи як соціального інституту і соціальної

організації з суспільством, соціальними групами і особою)

Культурологія освіти (дослідження освіти як складової культури, унікального соціокультурного феномену, що розкриває взаємозалежність і взаємозумовленість множинності культур і освітніх систем, що їх відображають, взаємовплив культури та освіти)

Щорічник включено до переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук з філософії та педагогіки (наказ № 793 від 04.07.2014).

Щорічник включено до міжнародних та всеукраїнських баз даних: Index Copernicus, РИНЦ, Google Scholar , InfoBase Index, Citefactor, Research Bible, Directory of Research Joiunals Indexing, Bielefeld Academic Search Engine, Eurasian Scientific Journal Index, Journal Factor, НБУ ім. В. І. Вернадського «Наукова періодика України», Бібліометрика української науки, Українські наукові журнали.

З детальною інформацією про щорічник Ви можете ознайомитися на сайті: http://osvitologia.kubg.edu.ua