Підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі «Корекційна та соціальна педагогіка»

preview 11 03 str rozv osv02 квітня 2015 року
м. Київ

 

 

 

2 квітня 2015 р. уперше в Університеті проходив Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт серед студентів вищих навчальних закладів України ІІІ – ІV рівнів акредитації у галузі „Корекційна та соціальна педагогіка”. Відповідно до наказу МОН України від 21.10.2014 р. № 1193 „Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук у 2014/2015 навчальному році” наш Університет визначений як базовий для проведення конкурсу терміном на три роки.

На конкурс було подано 50 робіт з 24 університетів України. Протягом лютого спеціально створена галузева конкурсна комісія проводила рецензування наукових робіт. За результатами рецензування було обрано 13 найкращих наукових робіт – 25% від загальної кількості відповідно до „Положення про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук”. На підсумкову науково-практичну конференцію були запрошені студенти з Глухова, Житомира, Києва, Миколаєва, Ніжина, Полтави, Слов’янська, Старобільська, Сум, Херсона, Чернігова, Умані для захисту власних наукових доробків.

Роботи студентів оцінювало журі на чолі з Хоружею Л.Л., проректором з наукової роботи, доктором педагогічних наук, професором. До складу журі також увійшли провідні науковці з корекційної та соціальної педагогіки Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту проблем виховання НАПН України, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

За результатами оприлюдненого захисту наукових робіт визначено переможців, які нагороджені дипломами І, ІІ, ІІІ ступенів.

Диплом І ступеня отримали:

1. Качуровська Вікторія Юріївна , студентка Київського університету імені Бориса Грінченка (тема виступу: “Підготовка студентів-волонтерів до організації дозвілля дітей в умовах вулиці”);

2. Малікова Ольга Володимирівна, студентка Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова (тема виступу: “Формування комунікативно-мовленнєвої навички у дітей з аутистичними порушеннями дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій”);

3. Папченко Вікторія Юріївна, студентка Житомирського державного університету імені Івана Франка (тема виступу: “Соціально-педагогічний аналіз україномовного студентського сленгу”);

Диплом ІІ ступеня отримали:

4. Бурлай Олена Сергіївна, студентка Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет» (тема виступу: “Формування у розумово відсталих старшокласників прийомів роботи з картою в процесі вивчення географії материків”);

5. Клочкова Марина Володимирівна, студентка Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського (тема виступу: “Формування інформаційно-технологічної компетенції у вчителів-логопедів у процесі логокорекційної діяльності”);

6. Писаренко Катерина Миколаївна, студентка Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (тема виступу: “Особливості формування лексичної сторони мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення”);

7. Шевцова Анастасія Андріївна , студентка Полтавського національний педагогічного університету імені В.Г.Короленко (тема виступу: “Подолання порушень мнестичних процесів у дітей старшого дошкільного віку із ЗПР”);

Диплом ІІІ ступеня отримали:

8. Вишнякова Ганна Володимирівна , студентка Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» (тема виступу: “Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки підлітків” );

9. Гармаш Дарія Ігорівна, студентка Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (тема виступу: “Соціально-педагогічна реабілітація дітей з помірною розумовою відсталістю в дитячих будинках інтернатах” );

10. Жукова Марина Олександрівна , студентка Херсонського державного університету (тема виступу: “Особливості сімейного виховання дітей дошкільного віку з відхиленнями психічного розвитку (гіперактивні діти)”);

11. Ляховка Оксана Анатоліївна , студентка Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка (тема виступу: “Дослідження просодичної сторони мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку”);

12. Снітко Надія Михайлівна, студентка Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка (тема виступу: “Гендерні відмінності дозвіллєвої діяльності студентської молоді”);

13. Ціленко Олена Михайлівна, студентка Глухівського національного педагогічного університету ім..О.Довженка (тема виступу: (“Специфіка використання гри в соціально-педагогічній діяльності” ).

Усі учасники конкурсу отримали пам’ятні подарунки від адміністрації Університету, а також відвідали музей Бориса Грінченка.

IMG_0756
IMG_0758
IMG_0760
IMG_0771
IMG_0796
IMG_0810
IMG_0815
IMG_0839
IMG_0853
IMG_0887
IMG_0939
IMG_0947