Images-loading

Наукова цукерня Інституту людини 2017

Наукова цукерня Інституту людини 201715 травня 2017 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

  

  

   

15 травня 2017 року в межах Фестивалю науки в Інституті людини відбулася Наукова цукерня.

Участь у заході взяло понад 500 осіб, серед яких викладачі та студенти Київського університету імені Бориса Грінченка, знані науковці у царині соціальної роботи та психології, практики, батьки та діти територіальної громади м. Києва.

Наукова цукерня запропонувала усім відвідувачам 20 тематичних «столиків», за якими одночасно обговорювалися найцікавіші теми із соціальної роботи, психології, корекційної й інклюзивної освіти, та які модерували досвідчені спікери. Відвідувачі цукерні мали змогу взяти участь лише в одному із заходів двох хвиль.

Перша хвиля тривала з 9.55 до 11.15 та містила такі заходи:

1. Жива бібліотека «Секрети професійної діяльності соціального працівника» (Веретенко Т.Г., кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи; Фірсова І.М., викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи);

2. Майстер-клас «Арт-терапевтичні техніки в роботі психолога: інтуїтивне малювання» (Фурман В.В., кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології);

3. Майстер-клас «Множинний інтелект: інструмент для дослідження і розвитку особистості» (Найда Ю.М., викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти);

4. Майстер-клас «Особистість тренера: аналіз якостей і їх розвиток» (Ніколаєв Л.О., кандидат психологічних наук, керівник центру розвитку особистості TrainingBOX, старший викладач кафедри психології Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди);

5. Майстер-клас «Розвиток почуття ритму у дітей з особливими освітніми потребами» (Кібальна К.В., викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти; Гладченко І.В., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник; Василевська Л., тренер з барабанотерапії);

6. Майстер-клас «Як знайти натхнення і баланс у житті й на роботі? Робота з метаморфічними зображеннями» (Муромець В.Г., кандидат психологічних наук, провідний науковий співробітник відділу інтеграції науки і освіти Інституту вищої освіти НАПН України, психолог, гештальт-практик);

7. Наукова майстерня «Інноваційна професійна практика розвитку абстрактного домовленнєвого мислення дітей із затримкою мовлення» (Луцько К.В., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, доцент кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти);

8. Презентаційний тренінг «Формування емоційного інтелекту дитини у процесі використання педагогічної технології «Лялька як персона» (Мартинчук О.В., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти);

9. Презентація програми «Попередження конфліктів та злочинів серед підлітків та молоді «Будуємо майбутнє разом» (Журавель Т.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи; Спіріна Т.П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи);

10. Семінар-практикум «Кінотренінг в практиках медіації» (Власенко І.А., канд. психол. наук, викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології).

Друга хвиля тривала з 11.35-12.55 та містила такі заходи:

1. Дискусія «Потенціал методу CASE-STUDY для розвитку професійної компетентності фахівців спеціальної освіти: результати дослідження» (Супрун Г.В., викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти);

2. Жива бібліотека «Історії успіху молодих науковців» (Денисюк О.М., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи; Тимошенко Н.Є., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи);

3. Круглий стіл «Здоровим бути модно?» (Голобородько В.Ю., психофізіолог, лікар-психолог, спеціаліст «Клініки, дружньої до молоді» Подільського району міста Києва, Фірсова І.М., викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи);

4. Логопедичний турнір «Тьютер-технологія у формуванні логокорекційної компетентності «Міогімнастика » (Бабич Н.М., викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти);

5. Майстер-клас «SMART – цілі як чинник успіху команди супроводу дитини з аутизмом» (Скрипник Т.В., доктор психологічних наук, старший науковий співробітник, професор кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти);

6. Майстер-клас «Азбука творчості» як засіб розвитку творчих здібностей дітей із особливими освітніми потребами (Мельніченко Т.В., викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти; Чеботарьова О.В., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України; Брусенська І., педагог);

7. Майстер-клас «Проект: як і для чого» (Семенова К.І., секретар Наукового товариства НАУ, співзасновник Простору неформальної освіти NAU HUB);

8. Презентація лідерського простору для підлітків «Студії Розвитку» (Журавель Т.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи; Спіріна Т.П., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи; Снітко М.А., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи);

9. Психологічна майстерня «Дитина з особливими освітніми потребами очима батьків» (Таран О.П., кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти);

10. Майстер-клас «Формування навичок безпечної поведінки дітей: теорія та практика» (Малієнко Ю.М., керівник проектів Українського фонду «Благополуччя дітей»; Цюман Т.П., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології).

Наукова цукерня запропонувала відвідувачам та спікерам неформальний спосіб комунікації. Спільно за одним «столиком» опинилися і досвідчені науковці, і молоді дослідники, студенти, учні, їхні батьки та інші представники територіальної громади. Такий формат дозволив модераторам тематичних столиків не лише презентувати результати наукового дослідження або ж наукову ідею, а й отримати зворотній зв’язок, рекомендації на підсилення дослідження, почути критичну думку від колег та пересічних громадян..

Дякуємо учасникам, натхненним спікерам за наукові смаколики! Ми переконані, наука – це цікаво… і солодко від відкриттів! До зустрічі на Науковій цукерні Інституту людини 2018!

 

 

Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

Автор: Кузьменко О. М.