Images-loading

Робоча зустріч учасників міжнародного проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» (PLATINUM)

Робоча зустріч учасників міжнародного проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» (PLATINUM)

02 листопада 2018 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

02 листопада 2018 року, в рамках проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» (PLATINUM) програми ЄС Еразмус + КА203 – Стратегічне партнерство для вищої освіти, 2018-1-NO01-KA203-038887, партнером якого є Київський університет імені Бориса Грінченка, відбулася робоча зустріч команди учасників Університету та керівника проекту Юрія Роговченка, професора Університету Агдера (м. Крастіансанн, Норвегія). Київський університет імені Бориса Грінченка представляли – координатор проекту в університеті Наталія Вікторівна Морзе, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Жильцов Олексій Борисович, проректор з науково-методичної та навчальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент, співробітники кафедри комп'ютерних наук і математики Астаф’єва Марія Миколаївна, кандидат фізико-математичних наук, доцент, Гладун Марія Анатоліївна, старший викладач, Глушак Оксана Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент, Машкіна Ірина Вікторівна, кандидат технічних наук, доцент, Мажуга Юрій Іванович, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри початкової освіти педагогічного інституту та Грицеляк Богдан Ігорович, заступник завідувача з питань проектування Web-систем НДЛ інформатизації освіти.

Під час зустрічі учасники взяли участь в обговоренні плану діяльності згідно робочих пакетів проекту, особливостей створення спільнот математиків у вищій школі, математичних кейсів, можливостей залучення бізнес структур для розробки прикладних завдань з математики, плану розповсюдження результатів проекту та можливостей впровадження дослідницько-пізнавального підходу (inquiry based learning) в математичній освіті.