Тренінг «Використання IBL при вивченні математики»

Тренінг «Використання IBL при вивченні математики»

20 грудня 2018 року
м. Київ, вул. М. Тимошенка, 13-Б

 

 

 

20 грудня 2018 року в рамках проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» (PLATINUM) програми ЄС Еразмус + КА203 – Стратегічне партнерство для вищої освіти, 2018-1-NO01-KA203-038887, відбувся тренінг «Використання IBL при вивченні математики» для викладачів та вчителів математики. Тренінг був організований та проведений Морзе Наталією Вікторівною, доктором педагогічних наук, професором, член-кореспондентом НАПН, проректором з інформатизації Київського університету імені Бориса Грінченка та Гладун Марією Анатоліївною, старшим викладачем кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка. На тренінгу також був присутній керівник проекту Юрій Роговченко, професор Університету Агдера (м. Крастіансанн, Норвегія).

Ціль тренінгу була організація математичної спільноти для залучення викладачів до використання дослідницько-пізнавального підходу (inquiry-based learning). Під час тренінгу учасники ознайомилися з особливостями функціонування спільнот та їх функціями, створили та обговорили модель середовища для спільноти викладачів математики, розглянули інноваційні методи PrBL (project-based learning), PBL (problem-based learning), IBL (inquiry-based learning), які лежать в основі STEM-освіти. Учасники були залучені до групової діяльності в ході якої формулювали та аналізували запитання, які спонукають до дослідження теми та приводять в один з етапів циклу дослідження.