Images-loading

Спільнота математиків в дії! Тренінг «Використання IBL при вивченні математики - 2»

Спільнота математиків в дії! Тренінг «Використання IBL при вивченні математики - 2»

01 лютого 2019 р.
Київський університет імені Бориса Грінченка 

 

 

 

01 лютого 2019 року в рамках проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» (PLATINUM) програми ЄС Еразмус + КА203 – Стратегічне партнерство для вищої освіти, 2018-1-NO01-KA203-038887, відбувся другий тренінг «Використання IBL при вивченні математики» для викладачів та вчителів математики. Тренінг був організований та проведений Морзе Наталією Вікторівною, доктором педагогічних наук, професором, член-кореспондентом НАПН, проректором з інформатизації Київського університету імені Бориса Грінченка та Гладун Марією Анатоліївною, старшим викладачем кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка.

Ціль тренінгу була ознайомлення учасників з критеріями до запитань при використанні дослідницько-пізнавального підходу (inquiry-based learning), ознайомлення з реальними кейсами, які впроваджуються в європейських країнах при вивченні математики з IBL. Під час тренінгу учасники обговорювали відмінності між проектним, проблемним та дослідницько-пізнавального підходом при навчанні математики, ознайомилися з етапами та циклами дослідження, проаналізували кейси щодо наявності всіх етапів в моделі 5E. Викладачі дослідили середовище Go-labz для розробки дослідницьких середовищ (inquiry learning spaces). Учасники працювали в групах та в кінці тренінгу порівнювали свої цілі, записані на початку на дереві очікувань, з досягнутими результатами.