Фестиваль науки-2019: Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків»

Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків»

15 травня 2019 року
б-р Ігоря Шамо, 18/2

 

 

  

15 травня 2019 року з нагоди проведення Фестивалю науки в Київському університеті імені Бориса Грінченка та в рамках виконання наукової теми Педагогічного інституту відбулась Всеукраїнська науково-практична конференція «ІННОВАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ПОГЛЯД НАУКОВЦІВ І ПРАКТИКІВ».

Конференція мала на меті виявлення та обговорення очікувань роботодавців щодо змісту підготовки майбутніх педагогів та їх узгодження з інноваційними пошуками науковців щодо підвищення ефективності професіоналізації вищезазначених майбутніх фахівців в умовах євроінтеграції.

У роботі конференції взяли участь провідні науковці таких закладів вищої освіти: Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту педагогіки НАПН України, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, Навчально-наукового інституту педагогіки і психології Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди», Комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, Школи англійської мови Oxford Class та практики завідувачі закладів дошкільної освіти та директори загальноосвітніх навчальних закладів міста Києва та Київської області. Також у конференції взяли активну участь студенти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

З вітальним словом до учасників конференції звернулас я директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка Ольга Володимирівна Котенко.

У рамках конференції було проведено лінійку майстер-класів:

  • Технологія «Self-book» в особистісно-професійному розвитку педагога (модератори: Венгловська Олена Анатоліївна, доцент кафедри педагогіки та психології; Куземко Леся Володимирівна, доцент кафедри педагогіки та психології; Новик Ірина Михайлівна, старший викладач кафедри педагогіки та психології Київського університету імені Бориса Грінченка).
  • “How to pull the trigger of communication in your English lesson” (модератор: Головатенко Тетяна Юріївна, викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка).
  • «Три кроки ефективної інтеграції в освітньому процесі: педагогічні лайфхаки» (модератори: Половіна Олена Анатоліївна, доцент кафедри дошкільної освіти; Кондратець Інна Вікторівна, старший викладач кафедри дошкільної освіти; Волинець Юлія Олександрівна, старший викладач кафедри дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка);
  • «Педагогічний інструментарій вчителя початкової школи в епоху діджиталізації (Вишнівська Наталія Володимирівна, старший викладач кафедри початкової освіти; Шкуренко Олександра Вікторівна , старший викладач кафедри початкової освіти);
  • «Навчальна інфографіка у професійній підготовці педагога (модератор: Лєонтьєва Інна В.асилівна доцент кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка).

По завершенню майстер-класів відбулось обговорення у форматі відкритої дискусії, в якій взяли участь спікери: Бєлєнька Ганна Володимирівна, завідувач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; Бондаренко Геннадій Леонідович, завідувач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; Кучміна Наталія Григорівна, директор Закладу дошкільної освіти № 270 міста Києва; Литвин Зоя В’ячеславівна, засновник Громадської спілки «Освіторія» Новопечерської школи та премії для вчителів “Global Teacher Prize Ukraine”, Музика Олена Оксентівна, доцент кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; Семенов Олександр Сергійович, доцент кафедри педагогіки Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (м. Луцьк); Сізоненко Катерина Володимирівна, заступник директор з навчально-виховної роботи Приватного загальноосвітнього навчального закладу І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов «Академія сучасної освіти» (м. Київ).

У підсумку учасники конференції зазначили актуальність піднятих на конференції проблем, наголосили на необхідності проведення ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків» задля моніторингу висунутих ідей в практику вищої освіти.

Координатори конференції: Котенко Ольга Володимирівна, директор Педагогічного інституту, кандидат педагогічних наук, доцент; Паламар Світлана Павлівна, заступник директора Педагогічного інституту з наукової роботи, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

 

Матеріали надано Педагогічним інститутом