Електронне навчально-наукове середовище сучасного університету

downloadaspx1 березня 2012 р.
14:00

вул. Маршала Тимошенка, 13-Б

Списки учасників

1 березня 2012 року о 14.00 ( за адресою вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) для науково-педагогічних працівників Київського університету імені Бориса Грінченка буде проведений практичний семінар у вигляді бар-кампу «ЕЛЕКТРОННЕ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ».


3 1 березня 2012 року розпочинаються курси підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету з питань ефективного впровадження ІКТ у навчальний процес. Заняття проводитимуться за затвердженим розкладом один раз на тиждень (вівторок або четвер за вибором учасника) в навчальних корпусах по вул. Тимошенко, 13-б та вул. Тичини, 17 (за вибором). Форма проведення курсів – очна-дистанційна, коли учасники відвідують за розкладом заняття, отримають завдання для самостійного виконання та після їх виконання  результати своєї діяльності розмістять на платформі Moodlе у спеціально створеному  дистанційному курсі «Електронне навчально-наукове середовище сучасного університету. Практична частина».
Вся необхідна інформація про навчання за курсом «Електронне навчально-наукове середовище сучасного університету»: програма, списки груп, розклад занять, контактні особи та відповіді на типові організаційні стандартні запитання, - будуть розміщені на сайті 29 лютого 2012 року.

Курси підвищення кваліфікації розпочинаються 1 березня 2012 року з практичного семінару у вигляді бар-кампу.
 
Мета практичного семінару – формування практичних навичок щодо ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Університету.

Структура семінару

    Практичний семінар проходитиме у форматі бар-кампу. В комп’ютерних аудиторіях, за окремим розкладом одночасно проводяться майстер-класи. Кожен учасник відвідує два майстер-класи. Тема першого - «Платформа дистанційного навчання Moodle». Тему другого майстер-класу учасник обирає самостійно. Пропонуються наступні теми на вибір:
1.    Використання технологій Веб 2.0 при організації самостійної роботи студентів. Приклади застосування технології Веб 2.0 під час навчального процесу, зокрема при організації самостійної роботи студентів.
2.    Оцінювання веб-ресурсів. Поняття критичного мислення. Критерії оцінювання веб-ресурсів та їх класифікація.
3.    Безпека в Інтернеті. Класифікація ризиків в мережі Інтернет. Результати дослідження «Рівень обізнаності українців щодо питання безпеки дітей в Інтернеті». Практичні поради захисту від небезпек в Інтернеті. Як захистити власних дітей в Інтернеті?
4.    Створення сучасних онтологій на основі технологій Вікі-вікі. Технологія Вікі-вікі. Особливості застосування вікі-технології у навчальному процесі. Співробітництво та Вікі-технології. Функції Вікі. Створення онтологій на основі Вікі. Ознайомлення з різними прикладами Вікі-сайтів.
5.    Як створити презентацію (початкові навички роботи). Використання презентації як опорного конспекту до лекції. Покрокова інструкція створення презентації. Використання шаблонів, анімації. Вимоги до оформлення презентацій. Типові помилки.
6.    Робота з електронною поштою. Створення електронної пошти. Огляд поштових сервісів. Організація продуктивної роботи за допомогою поштового сервісу.
7.    Програма миттєвого обміну повідомленнями – Скайп. Завантаження, налаштування та спілкування за допомогою програми Скайп. Відеоконференції.
8.    Робота з текстовим редактором. Практичні поради по роботі з текстовим редактором.
9.     Робота з електронними таблицями. Створення, редагування та можливості використання електронних таблиць.
10.     Пошук в Інтернеті. Правила пошуку необхідної інформації в мережі Інтернет. Створення закладок.
Тривалість першого та другого майстер-класу – 1,5 години.
Викладачі заздалегідь мають зареєструватися та відвідати заняття відповідно до розкладу, який остаточно формується та затверджується після реєстрації всіх учасників. Програмою всіх майстер-класів передбачається індивідуальна робота кожного учасника за комп’ютером з наступним виконання відповідних нескладних нових завдань, які мають розміщуватися на платформі Moodlе у спеціально створеному  дистанційному курсі «Електронне навчально-наукове середовище сучасного університету. Практична частина».
    Під час кожного майстер-класу викладачі не лише ознайомляться із конкретними сучасними електронними ресурсами для навчання, а й методиками їх використання та запровадження в навчальний процес.
    По завершенню кожного майстер-класу викладачі оволодіють теоретичними і практичними навичками використання певних електронних ресурсів. Результатом буде власний створений ресурс.

    Для участі у практичному семінарі необхідно:
1.    До 16.00 28 лютого 2012 р. заповнити реєстраційну форму.
2.    29 лютого 2012 року на сайті Київського університету імені Бориса Грінченка дізнатись свій розклад занять з аудиторіями.
3.    1 березня 2012 року до 14.00 на першому поверсі Київського університету імені Бориса Грінченка по вул. Тимошенко, 13-б пройти реєстрацію та відвідати майстер-класи.

Згідно інформації, отриманої з реєстраційних форм, сформується програма майстер-класів. Програма та графік будуть подані на сайті Університету та вивішені в навчальних частинах інститутів.
Викладачам, які отримали на електронну скриньку підтвердження участі, необхідно звернутись до навчальної частин для узгодження розкладу.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.