У 1983 році закінчила Чернівецький ордена Трудового Червоного прапора державний університет (нині Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича) за спеціальністю – «Українська мова і література». У 2003 р. закінчила вищу школу реклами Московської гуманітарно-соціальної академії за спеціальністю «Рекламний менеджмент».
У 2004 році отримала науковий ступінь кандидата педагогічних наук.
Вчене звання доцента кафедри реклами і зв’язків з громадськістю отримала у 2014 році.
Автор більше 20 наукових публікацій, упорядник довідкового видання «Абетка соціальних комунікацій».
У Київському університеті імені Бориса Грінченка працює з 2012 року. З 2012 по 2016 р. завідувала кафедрою реклами та зв`язків з громадськістю. З липня 2016 року – директор Інституту журналістики.
За період роботи під керівництвом Горбенко Г. В. працює Клуб соціальних комунікацій, який активно функціонує та об’єднує студентів різних напрямів підготовки, надає їм можливість спілкування з провідними фахівцями у галузі реклами і PR. Горбенко Г. В. є організатором Київського конкурсу для старшокласників «Перший раз у PR-клас», метою якого є ознайомлення школярів зі сферою соціальних комунікацій та залучення їх до професії рекламіста та піарника та головою журі Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів «Bookfashion». Підготувала більше 30 призерів міжнародних та всеукраїнських фестивалів реклами.