Ви тут: Головна Ресурси Сервіси Підтримка користувачів

Підтримка користувачів

Обслуговування і надання технічної підтримки користувачам:

 

Порядок використання комп'ютерної техніки в Київському університеті імені Бориса Грінченка (введено в дію 24.04.2013 р., наказ № 221)

 

1. Обслуговування і надання технічної підтримки забезпечує НДЛ інформатизації освіти.

2. Обслуговування і надання технічної підтримки відбувається на підставі заявок, які подаються у довільній формі співробітниками Університету за допомогою відповідних паперових або електронного журналів. Паперові журнали для подання заявок знаходяться в приймальні кожного з інститутів і коледжу Університету, або іншому кабінеті за погодженням із керівництвом інституту (коледжу). Електронний журнал заявок знаходиться у мережі Університету і доступний за прямою адресою http://apps.kubg.edu.ua/ClaimService/ або через посилання з веб-порталу Університету. Для доступу до електронного журналу необхідно отримати логін і пароль у співробітників НДЛ інформатизації освіти.

3. Співробітники НДЛ інформатизації освіти проводять перевірку журналів заявок кожного робочого дня о 9-ій, 11-ій, 13-ій і 15-ій годині.

4. Виконання робіт по обслуговуванню техніки і наданню технічної підтримки відбувається у порядку подання заявок. Позачергово і в найкоротші терміни виконуються роботи, якщо проблема виникла під час проведення занять у комп'ютерних класах і навчальних аудиторіях, або під час проведення Університетських заходів.

5. Якщо необхідно вилучення техніки для ремонту, співробітниками НДЛ інформатизації освіти оформлюється відповідний акт.

6. Вилучення друкарської і копіювальної техніки для ремонту та картриджів на заправку, які потребують проведення робіт сторонніми підрядниками, відбувається кожен робочий вівторок і четвер співробітниками НДЛ інформатизації освіти згідно з отриманими заявками. Повернення заправлених картриджів або відремонтованої техніки відбувається по мірі виконання робіт підрядником. Заправки картриджів фіксуються у відповідному журналі співробітниками НДЛ інформатизації освіти.

7. Якщо для виконання ремонту техніки чи обладнання необхідно придбання запчастин, комплектуючих або виконання робіт сторонніми підрядниками, НДЛ інформатизації освіти подає керівнику підрозділу, до якого відноситься несправна техніка, відповідне заключення для подання заявки керівництву Університету на придбання або виконання робіт.

8. Будь-які переміщення комп'ютерної, друкарської, копіювальної техніки, мультимедійного обладнання відбувається виключно на підставі письмових розпоряджень керівництва Університету, інститутів, загальноуніверситетських підрозділів співробітниками НДЛ інформатизації освіти. Співробітники НДЛ інформатизації освіти зобов'язані проінформувати господарчі служби про проведені переміщення. Відповідальні за техніку особи зобов'язані проконтролювати документальне оформлення проведених переміщень. Документи, необхідні для оформлення переміщень і консультації з цього приводу, надають відповідні адміністративно-господарські служби Університету. При необхідності транспортування техніки, керівники підрозділів у встановленому порядку самостійно подають заявки на надання транспорту.

9. Будь-яка техніка, що не належить Університету, або не оформлена належним чином у адміністративно-господарських службах Університету не обслуговується.

10. Обслуговування і надання технічної підтримки у вихідні і святкові дні надається виключно на підставі розпоряджень керівництва Університету.

 

Користувачам забороняється:

 

  1. Публікувати і передавати через мережу Інтернет будь-яку інформацію, яка суперечить чинному українському або міжнародному законодавству.
  2. Проводити дії, спрямовані на обмеження або перешкоджання іншим користувачам у використанні комп’ютерної техніки та інформаційних ресурсів Університету; вчиняти дії, які перешкоджають нормальному функціонуванню обладнання.
  3. Здійснювати несанкціонований доступ і завдання будь-яких збитків ресурсам Університету, користувачам Інтернет та інших мереж, до яких можливий доступ через Інтернет.
  4. Стороннім особам забороняється користуватися комп'ютерною технікою та мережевими ресурсами Університету без погодження з Адміністрацією.
  5. Під'єднувати до мережі і мультимедійного обладнання Університету власну комп'ютерну техніку без погодження з Адміністрацією.

  

 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Ресурси Сервіси Підтримка користувачів