Mobile Learning при вивченні природничих дисциплін у початкових класах

В Київському університеті імені Бориса Грінченка 14 червня 2018 року відбувся семінар-воркшоп «Mobile Learning при вивченні природничих дисциплін у початкових класах», який проводила Світлана Василенко, учасник міжнародного проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, заступник завідувача з питань змісту та дослідження НДЛ інформатизації освіти, викладач кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін. С. Василенко адаптувала матеріали тренінгу «Computer Science Applacations in the Teaching of Science in Elementary School» , який відбувся в University of Cyprus у червні 2018 року.

Студенти магістратури Педагогічного інституту спеціальності «Початкова освіта» досліджували рослини за допомогою комп’ютерного наукового додатку «Pl@ntNet», встановленого на власний гаджет. Студенти зазначили, що українські учні початкової школи легко впораються із подібними завданнями. Додаток встановлюється просто, працює швидко. Робота з аналізу рослин рідного краю є програмі змістової лінії природознавство, тому виконана вправа однозначно є актуальною. Завдання на класифікацію ставкової тварини також виконує кілька дидактичних функцій: набуття навичок розпізнавання ознак тварини, гуманне ставлення до фауни та окремих представників, робота у природі, робота із комп’ютерними додатками, робота у групі, тощо.

 

 Детальніше...