28 листопада 2019 року
28 листопада 2019 року на засіданні Вченої ради Університету Грінченка затверджено звіт про проміжні результати реалізації індивідуального наукового дослідження Ірини Воротникової, доцента кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної педагогічної освіти Університету Грінченка, кандидата педагогічних наук, на тему «Проєктування та застосування електронного навчання вчителів у післядипломній освіті» (у рамках наукової теми ІППО «Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти»).
У ході проведеного дослідження обґрунтовано науковий апарат запровадження е-навчання у післядипломній педагогічній освіті; визначено концептуальні підходи до запровадження е-навчання у післядипломній освіті на основі міжнародного та вітчизняного досвіду; експериментально перевірено використання е-навчання в системі неперервної педагогічної освіти й у професійній діяльності.
На базі експериментальних закладів освіти під координацією Ірини Воротникової реалізовано проєкти: «Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства»; «Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі»; «Модель методичного центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі»; «Упровадження відкритої освіти учнів з особливими потребами»; «Використання веб 2.0 в школі».
За результатами дослідження опубліковано 22 наукові публікації, у т.ч. 6 статей, включених до міжнародних наукометричних баз даних Scopus та Web of Science.
Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм