І-й Київський конкурс «Перший раз в PR клас»

IMG 939226 січня 2013 року
вул. Тимошенка 13Б

 

26 січня 2013 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка було проведено церемонію нагородження переможців конкурсу для школярів старших класів «Перший раз в PR клас».
Конкурс надав можливість висловити своє ставлення до тієї чи іншої соціальної проблеми, зробити спробу в її розв’язанні та долучитися до інструментарію сучасного PR.
Метою конкурсу передбачалось – ознайомлення школярів зі сферою соціальних комунікацій та спонукання їх до вибору профільних професій, таких як: рекламіст, піарник, маркетолог та ін.,  стимулювання творчого самовдосконалення школярів старших класів.
В основі конкурсу було покладено такі завдання:

  • поширення знань про сферу соціальних комунікацій;
  • ознайомлення з основами професії фахівця із зв’язків з громадськістю, реклами  та медіа-комунікацій;
  • поінформування старшокласників та їх батьків про можливість оволодіння професією  фахівця із зв’язків з громадськістю, реклами  та медіа-комунікацій в Київському університеті імені Бориса Грінченка;
  • розкриття творчого потенціалу учасників конкурсу;
  • виявлення майбутніх лідерів вищезазначених професій;
  • дослідження очікувань потенційних абітурієнтів щодо процесу оволодіння спеціальностей у сфері соціальних комунікацій.

Цільовими групами конкурсу були старшокласники шкіл столиці, викладачі київських шкіл, представники профільних громадських об’єднань, які працюють в галузі освіти та соціальних комунікацій.
Захід ініційовано кафедрою Реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.   До організації та проведення конкурсу були залучені студенти Гуманітарного інституту.
Організаційний комітет конкурсу очолила Бєлофастова Таїсія Юріївна, проректор із науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, кандидат педагогічних наук, професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
Голова конкурсної комісії: Горбенко Галина Василівна, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, кандидат педагогічних наук, Член Спілки рекламістів України.
Члени конкурсної комісії:

  • Курбан Олександр Васильович, кандидат педагогічних наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
  • Масімова Лариса Гагіківна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
  • Козюк Тамара Юріївна, виконавчий директор Асоціації івенторів України.
  • Шиян Віктор Олександрович, практикуючий фахівець сфери реклами та зв’язків з громадськістю, лауреат Міжнародних і Всеукраїнських конкурсів, фестивалів з реклами та соціальних комунікацій.

Велика кількість школярів міста Києва була заявлена на участь у конкурсі. Проекти  готувалися у вигляді: рефератів, презентацій, відео та аудіо матеріалів, есе. За попередніми розглядами конкурсною комісією було визначено кращі проекти для захисту під час фінального етапу.  
Роботи учнів шкіл було репрезентовано на високому рівні. Після захисту проектів та підбиття підсумків конкурсною комісією було визначено наступних переможців:
Смійчик Юлія (тема: «Ігроманія. Залежність від ігор») – I місце.
Гафинець Валентина (тема: «Не міняй життя на дозу») – II місце.  
Тертична Мирослава (тема: «Школа цукрового діабету» – III місце та номінація «Побачити те, що не помічають інші».
Ткаченко Марина (тема: «Твій світ справді реальний?») – номінація «Майстри золотого пера».
Міхіденко Володимир та Півень Ігор Миколайович (тема: «Ринок інформації») – номінація «Надія майбутнього PR».
Кіріллов Максим та Піддубна Вікторія (тема: «Шкідливі звички (наркоманія, алкоголізм, тютюнопаління») – диплом учасника.
Поліщук Лілія (тема: «Шкідливі звички») – диплом учасника