Ви тут: Головна Структура Підрозділи Університету НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності Про підрозділ

Про підрозділ

НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності
З 1 вересня 2012 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка почав свою діяльність Науково - методичний центр інформаційно - рекламної та профорієнтаційної діяльності.
Діяльність НМЦ ділиться на 4 вектори:

· Науково-методична діяльність;

· Рекламна діяльність;

· PR-діяльність;

· Профорієнтаційна діяльність.

Основною метою роботи Центру є інформування широких верств населення про різні напрямки діяльності Університету в сфері науки, освіти, виховання, культурних і спортивних досягнень, комерційної та громадської діяльності та підтримка позитивного іміджу Університету як провідного освітнього, наукового, культурного центру Києва.
Центр створений для забезпечення вдосконалення та реалізації комунікативної політики Університету, вивчення сучасних технологій зв'язків з громадськістю, маркетингових і рекламних комунікацій, проведення досліджень і практичних проектів по проблематиці Центру.

 

Інформаційне партнерство

 

Partnerstvo

При використанні матеріалів НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності посилання на Центр є обов`язковим.

(Приклад: "Фото надані НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності").

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Підрозділи Університету НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності Про підрозділ