Ви тут: Головна Структура Підрозділи Університету НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності ЗМІ Співпраця зі ЗМІ

Співпраця зі ЗМІ

Шановні журналісти! Дякуємо Вам за те, що Ви знайшли час заглянути на нашу сторінку. Це говорить про те, що Ви цікавитеся Київським університетом імені Бориса Грінченка і подіями, які в ньому відбуваються.


НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності (НМЦ ІД) Київського університету імені Бориса Грінченка забезпечує всебічне та об’єктивне висвітлення діяльності Університету у засобах масової інформації та на офіційному сайті Університету.

НМЦ ІД взаємодіє із представниками засобів масової інформації з наступних питань:

· підготовка матеріалів для інформування громадськості про діяльність Університету;

· анонсування подій та заходів Університету, проведення акредитації журналістів, підготовка прес-конференцій, брифінгів, круглих столів;

· забезпечення інформаційного супроводу заходів, що проводяться в Університеті;

· організація зустрічей (коментарів) керівництва Університету із представниками ЗМІ;

· надання відповідей на інформаційні запити засобів масової інформації.

 


Акредитація представників засобів масової інформації на будь-який захід, що організовується Київським університетом імені Бориса Грінченка проводиться НМЦ ІД. Акредитація здійснюється за e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Скачати акредитаційну форму

Звертаємо увагу представників ЗМІ на те, що правильне написання назви нашого Університету:

Київський університет імені Бориса Грінченка або КУ імені Бориса Грінченка

З усіх питань використання фірмового стилю Університету, а також для отримання логотипа у векторному форматі прохання звертатись за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Підрозділи Університету НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності ЗМІ Співпраця зі ЗМІ