Науково-практичний семінар «Представлення проекту DesIRE»

113 травня  2014 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

13 травня в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся науково-практичний семінар «Представлення проекту DesIRE» для представників навчальних закладів м. Києва, організований в рамках Темпус-проекту «Розробка курсів з вбудованих систем з використанням інноваційних віртуальних підходів для інтеграції науки, освіти та промисловості в Україні, Грузії, Вірменії» (DesIRE).

Пріоритет проекту– реформа навчальних планів. 

Мета та завдання проекту: 

• розробка практично спрямованих навчальних курсів та програм підготовки майбутніх фахівців для сучасного ринку праці з проектування та використання вбудованих систем, робототехніки; 

• створення та використання віртуальних лабораторії з вбудованих систем; 

• формування компетентностей майбутніх фахівців, необхідних ринку праці з вбудованих систем. 

Метою семінару було ознайомлення з результатами та запланованими заходами проекту, залучення викладачів і вчителів до участі в проекті.

В роботі семінару взяли участь співробітники 5 вищих навчальних закладів (НУБіП України, КНУКіМ, НАУ, НПУ імені М.П.Драгоманова, КПІ) та 50 представників від загальноосвітніх навчальних закладів, науково-методичних центрів, районних відділів освіти міста.

 Координатор проекту від університету, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Наталія Вікторівна Морзе та співробітники науково-дослідної лабораторії інформатизації освіти презентували загальну інформацію про проект, його мету та завдання. 

Під час заходу було подано результати анкетування студентів Університету Грінченка та роботодавців Київського регіону щодо компетентностей майбутніх фахівців, необхідних ринку праці з вбудованих систем.

​Аналізуючи відповіді роботодавців можна стверджувати, що окрім професійних навичок одними з найнеобхідніших є вміння працювати в команді, вміння вирішувати проблеми, практико-орієнтовані знання в сфері вбудованих технологій та суміжних сферах, вміння вирішувати проблемні ситуації. 

​В ході семінару було презентовано основні технології та програмні засоби, що будуть використовуватися для організації віртуальної лабораторії, план розробки та впровадження електронних навчальних курсів, а також перспективи співпраці з ЗНЗ м. Києва, що впроваджують профільне навчання за технологічним профілем.

1
2
3
4
5
6
7
9
10
11
12
13