Робототехніка входить до Університету Грінченка

IMG 20160212 10281610, 12 лютого 2016 року
м.Київ, вул. М. Тимошенка, 13-Б   

 

 

 

Стрімкий розвиток IT – галузі, робототехніки, нанотехнологій виявляє потребу у досвідчених фахівцях. Отже, виникає гостра освітня потреба у якісному навчанні сьогоднішніх учнів та студентів технічним дисциплінам – математиці, фізиці, інженерії, програмуванню.

STEM-освіта (англійською – Science, Technology, Engineering, Math, що в перекладі означає науку, технології, інженерію та математику) – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів та студентів до успішного працевлаштування, до освіти після школи та ВНЗ або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.

Хоча єдиного розуміння поняття «STEM-освіта» немає, кожна країна визначає його самостійно, та скрізь єдині в думці, що така система освіти вчить жити в реальному швидкозмінному світі, вміти реагувати на зміни, критично мислити, вирішувати проблеми, приймати новаторські рішення і бути розвиненою творчою особистістю, що володіє технічною грамотністю. Сьогодні STEM-підходи реалізуються в багатьох українських школах.

В Київському університеті імені Бориса Грінченка, за підтримки ректора Огнев’юка В.О., був обраний напрямок розвитку STEM-освіти, одним з яких є робототехніка. Для впровадження даного курсу в університеті було придбано базові та ресурсні набори LEGO MINDSTORMS Education EV3, Lego WeDo та Пневматика. Використання навчальних конструкторів та залучення учнів та студентів до досліджень у галузі робототехніки, обміну технічною інформацією і початковими інженерними знаннями, розвитку нових науково-технічних ідей дозволить створити необхідні умови для високої якості освіти, за рахунок використання в освітньому процесі нових педагогічних підходів і застосування нових інформаційних і комунікаційних технологій. Розуміння феномена технології, знання законів техніки, дозволить випускникам відповідати запитам часу і знайти своє місце в сучасному житті.

Для реалізації даного напрямку 10 та 12 лютого 2016 року представником компанії Пролего Анатолієм Василюком проведено тренінг по робототехніці. Програма тренінгу передбачає ознайомлення з історією робототехніки, навчальними конструкторами, формування навичок конструювання та використання середовища для програмування роботів. Учасниками заходу стали представники Педагогічного інституту, Інституту суспільства, Університетського коледжу, Інституту післядипломної педагогічної освіти, НДЛ інформатизації освіти та студенти.

У процесі занять, завдяки високій майстерності тренера Анатолія та вмінню зацікавити, учасники навчилися конструювати роботів, використовувати вбудоване середовище програмування, писати програми для виконання роботом різноманітних завдань.

Представник компанії Лего не тільки розповів про складові комплектів Лего та інструкції по їх використанню, а й ознайомив з методикою викладання шкільної робототехніки, представив завдання для проектів, які наближені до життя та дозволяють вирішувати реальні проблеми, зосередив увагу на особливостях вивчення робототехніки. Тренінг передбачав роботу в парах, проходив в атмосфері зацікавленості, взаємодопомоги.

Отримані навички потребують практичного втілення через вправляння у створенні методичних розробок та передавання досвіду студентам. Ректор Університету Віктор Огнев’юк підписав листи з подякою за можливість долучитись до розвитку та впровадження STEM освіти, реалізації інноваційних проектів у підготовці майбутніх вчителів та перепідготовці вчителів м. Києва методисту з робототехніки Анатолію Василюку та директору компанії Пролего Оксані Стоєцькій. Також готується до підписання угода між Київським університетом імені Бориса Грінченка та компанією Пролего.

 

IMG_20160212_102816
IMG_20160212_112646
IMG_20160212_112802
IMG_20160212_162051
DSC02787
DSC02793
DSC02825
DSC02788
DSC02790
DSC02800
DSC02811
DSC02833
DSC_3676
DSC_3685
DSC_3697
DSC_3702
abramov_sertyf