Ви тут: Головна Про Університет Новини Події Наукова цукерня Інституту людини Університету Грінченка

Наукова цукерня Інституту людини Університету Грінченка

Наукова цукерня Інституту людини Університету Грінченка16 травня 2016 року
м. Київ, проспект Тичини, 17

  

 

 

 

Ось і зачинила до наступного року свої двері Наукова цукерня Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, яка працювала 16 травня 2016 року в межах Фестивалю науки.

Участь у заході взяло понад 600 осіб: викладачі та студенти Київського університету імені Бориса Грінченка, знані науковці у царині соціальної педагогіки та психології, практики, батьки та діти територіальної громади м. Києва.

Наукова цукерня запропонувала всім відвідувачам 20 тематичних «столів», за якими одночасно обговорювалися найцікавіші теми із соціальної роботи, психології, корекційної та інклюзивної освіти, та які модерували досвідчені й натхненні спікери.

 

Перша хвиля об’єднала такі заходи:

  • майстер-клас «Діагностика та корекція вивченої безпорадності», Т.В.Клібайс, кафедра практичної психології;
  • майстер-клас «Навчіть дитину захищатися – розвиток навичок безпечної поведінки у дітей 4–6 років», Т.П.Цюман, кафедра загальної, вікової та педагогічної психології;
  • майстер-клас «Настільна гри «Пригоди у країні Здоровляндії» у формуванні здорового способу життя молодших школярів», В.Ю.Качуровська, кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи; В.В.Янковець, Всеукраїнський громадський центр «Волонтер»;
  • майстер-клас «Пісочна терапія: практичне керівництво для дій»(цільова група – діти), О.П.Таран, кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  • педагогічна майстерня «Педагогічний дизайн як інноваційна стратегія перетворення освітнього середовища», Т.В.Скрипник, кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  • педагогічна майстерня «Сімейне виховання дитини: особливості, переваги, міфи та реальність»(цільова група – батьки), К.В.Луцько, кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  • презентаційний майстер-клас «Програма попередження агресивної поведінки «Зупинись! – Посміхнись!», Т.В.Журавель, К.В.Сергеєва, кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
  • презентаційний тренінг «Поринь у світ ляльки-персони», В.В.Воронько, кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  • студія «Психологічна АРТ-майстерня: Коробочка моїх мрій. Декупаж як метод самореалізації та пошуку внутрішнього ресурсу», І.О.Цибулько, Т.О.Бондаренко, кафедра загальної, вікової та педагогічної психології;
  • фокусоване інтерв’ю «Імідж сучасного університету: традиційна та інноваційна складові», О.В.Петрунько, кафедра практичної психології.

 

Друга хвиля об’єднала такі заходи:

  • арт-терапевтична майстерня «Музична та ізотерапія в діяльності практичного психолога», Н.В.Старинська, кафедра практичної психології;
  • ворк-шоп «Інфографіка у соціальній та соціально-педагогічній роботі», М.А.Снітко, кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
  • дискусія «Соціально-педагогічна підтримка батьків, які виховують дітей з інвалідністю», О.М.Денисюк, Н.В.Грабовенко, кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
  • дискусія «Вплив ЗМІ на формування стереотипів поведінки», І.М.Фірсова, кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи;
  • майстер-клас «Пісочна терапія: практичне керівництво для дій»(цільова група – студенти, фахівці), О.П.Таран, кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  • майстер-клас «Як робити книжки разом із дітьми», Ю.М.Найда, кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  • презентаційний тренінг «Психологія в коміксах», О.П.Сергєєнкова, Н.В.Паламарчук, К.О.Попович, кафедра загальної, вікової та педагогічної психології;
  • презентаційний тренінг «Очі в моїх долонях, або світ за межами видимого», О.В.Мороз О.В., кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  • презентаційний тренінг «Поринь у світ ляльки-персони», В.В.Воронько, кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти;
  • психологічний ворк-шоп «Театральні практики в діяльності психолога», І.О.Цибулько, Ю.І.Пантюхіна, кафедра загальної, вікової та педагогічної психології, Наукове товариство Інституту людини; Н.С.Вайнілович.

 

Наукова цукерня запропонувала відвідувачам та спікерам неформальний спосіб комунікації. Спільно за одним «столом» опинилися досвідчені науковці, молоді дослідники, аспіранти, студенти, учні, їхні батьки та інші представники територіальної громади м. Києва. Такий формат дозволив модераторам тематичних «столиків» не лише презентувати результати наукового дослідження або ж наукову ідею, а й отримати зворотній зв’язок, почути критичну думку від колег та пересічних громадян.

Щиро дякуємо всім учасникам Наукової цукерні – спікерам, волонтерам, відвідувачам! До зустрічі у 2017 році!

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Про Університет Новини Події Наукова цукерня Інституту людини Університету Грінченка