Images-loading

Воркшоп зі створення буктрейлера на Книжковому Арсеналі

Воркшоп зі створення буктрейлера на Книжковому Арсеналі18 травня 2017 року

  

  

   

18 травня 2017 року на VII Міжнародному фестивалі «Книжковий Арсенал» відбулася подія, яку організувала кафедра видавничої справи Інституту журналістики.

Воркшоп «Дивитися не можна читати: як створити буктрейлер» привернув увагу великої кількості відвідувачів найбільшої події книжкового ринку України, які захоплено слухали спікерів майстер-класу. Оскільки буктрейлери є інноваційною формою популяризації книги й заохочення до читання, то у програму Книжкового Арсеналу викладачі кафедри запропонували захід, на якому можна було навчитися створювати яскраві та водночас змістовні рекламні ролики про книжку.

Вже три роки поспіль кафедра видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка проводить фестиваль Всеукраїнський фестиваль буктрейлерів і промороликів BookFashion. Організатор фестивалю, завідувач кафедри видавничої справи, кандидат наук із соціальних комунікацій Масімова Лариса Гагіківна відзначила вклад кафедри в популяризацію книги і читання та закликала присутніх брати участь у наступному конкурсі.

Щоб буктрейлери впливали на впізнаваність книжки, вони повинні бути якісні, високого художнього рівня. Секретами майстерності із написання сценарію і створення буктрейлера поділилася представник громадської організації «СУК (Сучасне українське кіно)» Олеся Білецька, відомий український кінорежисер, сценарист, талановита актриса, учасник і переможець фестивалів і конкурсів міжнародного рівня, які проходили в Одесі, Нью-Йорку, Канах. Олеся знімає фільми, соціальну рекламу і один із небагатьох українських кінорежисерів, що створюють буктрейлери на книги українських видавництв.

Оскільки на заході були присутні видавці із провідних книжкових видавництв України, то викладач кафедри видавничої справи Єжижанська Тетяна Сергіївна звернула їхню увагу на те, що буктрейлер відкриває нові можливості у просуванні книг. Видавництва можуть використовувати буктрейлери як додатковий інструмент PR-комунікації й промоції автора та його твору. Буктрейлери створюють своєрідний супровід книжки, розширюють аудиторію, підвищують рівень якості читання загалом.

Отже, конкурс буктрейлерів і промороликів BookFashion формує читацьку культуру, підтримує інтерес до книги у суспільстві, а кафедра видавничої справи забезпечує комунікацію між авторами, видавцями й читачами.

  

Матеріали надано Інститутом журналістики

Автор: Некрасова К.