Тренінги для науково-педагогічних працівників за Цифровим модулем

Тренінги для науково-педагогічних працівників за Цифровим модулем

29 січня - 09 лютого 2024 року

Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

З 29 січня по 09 лютого у рамках заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації працівників Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, співробітниками НДЛ цифровізації освіти проведено низку тренінгів, орієнтованих на розвиток цифрової компетентності, у яких взяли участь 379 осіб. Основними напрямками заходів були робота з електронними навчальними курсами, використання штучного інтелекту, доповненої та віртуальної реальностей в освітньому процесі.

Тренінги по ЕНК, модератором яких була Тетяна Терлецька, заступник завідувача НДЛ цифровізації освіти, охопили користувачів з різнем рівнем досвіду роботи у системі електронного навчання. Для новопризначених викладачів Університету - проведено очні тренінги базового рівня зі створення та використання ЕНК, які допоможуть впевнено розпочати роботу з електронними навчальними курсами. Для викладачів, які вже мають розроблені ЕНК проведений онлайн-тренінг «Робота в системі е-навчання: питання-відповіді». Учасники заходу зазначили, що даний тренінг був для них корисним та надав відповіді на питання, які здебільшого виникають під час роботи з ЕНК. Для просунутих користувачів системи е-навчання відбувся онлайн-тренінг «Засоби ЕНК для диференційованого навчання», під час якого учасники мали можливість заглибитись у вивчення роботи окремих діяльностей на налаштувань в ЕНК, які допомагають персоналізувати навчальний досвід здобувачів освіти.

Під час онлайн-тренінгу, присвяченого використанню штучного інтелекту в діяльності науково-педагогічних працівників, модератор Ірина Коваленко, завідувач кабінету «Цифровий хаб інноваційних рішень», ознайомила учасників з особливостями та можливостями великих мовних моделей та генеративного штучного інтелекту (Chat GPT, Perplexity, Gemini (Bard), Microsoft Copilot, Claude).

Під час тренінгів «Використання віртуальної та доповненої реальності у викладацькій діяльності» учасники дізналися про переваги та особливості технологій доповненої та віртуальної реальності, розглянули приклади їх успішного застосування. Окрему увагу було приділено імерсивним технологіям навчання за допомогою AR/VR, що дозволяють студентам отримувати безпосередній досвід взаємодії з навчальним контентом.

За участь та виконання практичних завдань у тренінгах обсягом 30 та 15 год учасники отримають відповідні сертифікати.

Ціль 4. Якісна освіта

Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем
Тренінги для НПП за Цифровим модулем