Командна взаємодія як основа освітнього лідерства в Університеті

Командна взаємодія як основа освітнього лідерства в Університеті

04 квітня 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

Університетське освітнє лідерство набуває нових рис завдяки активній командній взаємодії. За ініціативи проректора з наукової роботи, голови Вченої ради Університету Грінченка Наталії Віннікової 4 квітня 2024 року відбувся другий тренінг лідерського модуля «Командна взаємодія як основа освітнього лідерства в Університеті», в якому взяли участь заступники деканів факультетів, директорів ІПО та ФКУ з наукової роботи. Тренінг провела Жанна Савич, молодший науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства.

Під час тренінгу відбулося жваве обговорення питань, пов'язаних з мотивацією працівників у команді, зокрема виявлено необхідні та можливі методи і стимули для їхнього заохочення, розглянуто складові основ мотивації та процесу її формування у різних типів працівників. На заході панувала продуктивна, доброзичлива і дружня атмосфера.

Захід проведено з урахуванням реалізації пріоритетних Цілей сталого розвитку, зокрема, ЦСР 4 «Якість освіти» для заохочення до навчання впродовж усього життя; ЦСР 17 «Партнерство заради сталого розвитку».

 

Ціль 04. Якість освітиЦіль 17. Партнерство заради стійкого розвитку

Матеріали надані: ННЦ розвитку персоналу та лідерства та НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм

Командна взаємодія як основа освітнього лід...
Командна взаємодія як основа освітнього лід...
Командна взаємодія як основа освітнього лід...
Командна взаємодія як основа освітнього лід...
Командна взаємодія як основа освітнього лід...
Командна взаємодія як основа освітнього лід...
Командна взаємодія як основа освітнього лід...
Командна взаємодія як основа освітнього лід...