ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа інклюзивної освіти «Актуальні проблеми якісної освіти дітей з аутизмом»

ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа інклюзивної освіти «Актуальні проблеми якісної освіти дітей з аутизмом»

01-05 квітня 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

01-05 квітня 2024 року за ініціативи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа інклюзивної освіти «Актуальні проблеми якісної освіти дітей з аутизмом» для педагогів інклюзивних закладів освіти, фахівців ресурсних та інклюзивно-ресурсних центрів, викладачів, науковців, студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених.

01 квітня відбулося відкриття школи, з вступним словом виступили Наталія Клішевич, декан Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент, та Тетяна Скрипник , професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної роботи Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник.

У рамках школи відбулося 5 вебінарів:

  • вебінар «Арт-супровід у гармонізації психоемоційного стану дітей з аутизмом: теоретико-прикладні аспекти» (01 квітня) – провела Оксана Таран , доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент, яказосередила увагу присутніх на розгляді сутності, функцій та аспектів реалізації арт-супроводу дітей з аутизмом для гармонізації психоемоційного стану як умови їхнього ефективного розвитку, соціалізації, виховання і навчання;
  • вебінар «Підвищення ефективності інклюзивного навчання для дітей з аутизмом» (02 квітня – до Всесвітнього дня поширення інформації про аутизм) Тетяни Скрипник, професора кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка,доктора психологічних наук, старшого наукового співробітника, присвячений аналізу зовнішніх та внутрішніх ресурсів безперешкодного освітнього процесу для дітей з розладами аутистичного спектра; компетентній діяльності команди супроводу дитини з аутизмом на кожному етапі впровадження інклюзивного навчання: підготовка, реалізація, оцінювання ефективності;
  • вебінар «Соціалізація дітей молодшого шкільного віку з аутизмом» (03 квітня) Ганни Супрун, старшого викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидата психологічних наук, яка закцентувала увагу присутніх на розгляді алгоритму формування здатності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом до соціалізації;
  • вебінар «Пріоритети та перші заняття для немовленнєвих дітей з розладами аутистичного спектра» (04 квітня) – провела Софі Ганевіч, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, проаналізувавши роль дрібної і загальної моторики у звукоутворенні та мотивації для розвитку комунікативних навичок дітей з аутизмом;
  • вебінар «Розбудова ефективної комунікації у дітей з аутизмом» (05 квітня) Тетяни Куценко, старшого викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, під час якого учасники розглянули особливості комунікації у дітей з розладами аутистичного спектра та обговорювали механізми взаєморозуміння з такими дітьми.

Під час роботи Всеукраїнської науково-практичної школи інклюзивної освіти «Актуальні проблеми якісної освіти дітей з аутизмом» учасники активно долучалися до обговорення проблемних питань.

Дякуємо всім учасникам за плідну співпрацю заради розбудови ефективного інклюзивного середовища.

Відео з вебінарів можна ознайомитись за посиланням.

 

Ціль 17. Партнерство заради стійкого розвиткуЦіль 4. Якісна освітаЦіль 3. Міцне здоров’я і благополуччя

Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм

ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична школа і...