24 червня 2015 року
м. Київ, Fabbers
В рамках реалізації міжнародного TEMPUS-проекту DesIRE «Розробка вбудованих систем з використанням інноваційних віртуальних підходів для інтеграції науки, освіти та промисловості в Україні, Грузії, Вірменії», 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR, учасником якого є Київський університет імені Бориса Грінченка, отримано обладнання для Лабораторії з вбудованих систем, а саме 3D-принтер та 3D-сканер.
24 червня 2015 р. молодший науковий співробітник НДЛ інформатизації Варченко-Троценко Л.О., викладач Університетського коледжу циклової комісії економіко-математичних дисциплін і фінансів Гладун М.А., викладач кафедри інформатики Співак С.М. та методист центру вебометрії та інформаційних систем Степура І.С. від Київського університету імені Бориса Грінченка взяли участь у тренінгу по 3D-принтерам в компанії Fabbers.
У результаті проходження тренінгу учасники мали змогу:
- ознайомитися з будовою 3-д принтера;
- розглянути програмне забезпечення (Simplify 3d);
- дізнатися про матеріали, що використовуються при друкуванні;
- дослідити можливості налаштування друку;
- ознайомитися з особливостями друку за допомогою різних витратних матеріалів (ABS, PLA) ;
- дослідити етапи підключення принтеру та алгоритм запуску на друк готових моделей;
- надрукувати модель за допомогою 3-д принтера.
- Архітектура
- Дизайн і реклама
- Ливарне виробництво
- Освіта
- Споживчі товари
- Промисловість
- Ювелірні прикраси
- Стоматологія
- Медицина
3D-принтер — пристрій, що використовує метод пошарового створення фізичного об'єкта за цифровою 3D-моделлю. Можливості 3D-друку розширюються дуже швидко і зачіпають все нові сфери виробництва. Щоб крокувати в ногу з часом, необхідно впроваджувати навчання сучасним технологіям.
Використання 3D технологій в навчальному процесі дозволяє суттєво підвищити його ефективність завдяки наближенню віртуального комп’ютерного середовища до реального тривимірного світу. 3D друк дозволяє створити тривимірну модель деякого виробу на комп’ютері та за короткий час отримати повноцінний фізичний об’єкт, що відповідає заданим параметрам. При цьому переваги використання сучасних 3D принтерів очевидні: зниження собівартості виготовлення продукції та скорочення термінів її появи на ринку, моделювання елементів будь-якої форми та складності, швидкість та висока точність виготовлення, можливість використання різних матеріалів.
Студенти, що використовують 3D-принтер в освітніх цілях, отримують можливість навчатися на власних помилках. Адже на папері або комп'ютері вади моделі помітити складно , а створюючи макет або яку-небудь деталь, студент, змоделювавши її на комп'ютері в 3D- програмі, вже через невеликий проміжок часу тримає її в руках.
Студенти оцінять переваги 3D-принтерів з практичної точки зору. З їх допомогою стане можливим реалізація авторських проектів , друк практичних завдань , розвиток творчих здібностей і навичок.
Галузі застосування 3D- принтерів
- Архітектура
- Дизайн і реклама
- Ливарне виробництво
- Освіта
- Споживчі товари
- Промисловість
- Ювелірні прикраси
- Стоматологія
- Медицина