Соціально-психологічна підтримка

З метою психо-соціальної підтримки в Університеті Грінченка функціонує Соціально-психологічна служба та реалізуються:

  • Проєкт «Психологічний хаб»
  • Проєкт USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»
  • Проєкт TIED «Травма-інформоване навчання студентів».

Соціально-психологічна служба

Соціально-психологічна служба Університету Грінченка створена рішенням Вченої ради Університету від 26.12.2019 року.

Діяльність Соціально-психологічної служби забезпечується Факультетом психології, соціальної роботи та спеціальної освіти. Координатор - старший викладач кафедри практичної психології Миколенко Наталія Валеріївна.

Метою Соціально-психологічної служби є забезпечення психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу.

Основні напрямки роботи:

  • Індивідуальна підтримка
  • Групові заходи
  • Освітні ініціативи
  • Навчальні вебінари для викладачів

Можливі тематики звернень: депресивні стани, трирожні стани, труднощі у стосунках з партнерами, труднощі у стосунках з батьками, особистісні кризи та почуття невпевненості, відчуття власної нецінності, непотрібності, відраза до себе внаслідок травматизації (буллінг у школі), стани невизначеності, у т.ч. професійної, тривоги з приводу майбутнього, втрати близьких.

Працівниками Соціально-психологічної служби запроваджено просвітницький проєкт «Подкаст «Психологічна діалогія».

Podkast

 

Детальніше про Соціально-психологічну службу за покликанням.

 

Як розпочати спілкування: напишіть листа на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або залиште заявку.

 

Проєкт «Психологічний хаб»

Проєкт «Психологічний хаб» забезпечується Факультетом психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.

Проєкт спрямований на формування психічної стійкості у воєнний та повоєнний періоди.

Основні напрямки:

  • Інформаційна підтримка: вебінари, тренінги та майстер-класи на теми життєвої стійкості.
  • Практична допомога: надання психологічної підтримки в рамках діяльності Соціально- психологічної служби.
  • Цільова аудиторія: від дітей дошкільного віку до дорослих, включаючи студентів і співробітників.

 

Проєкт USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»

Проєкт USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» реалізується Факультетом психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.

Міжнародний проєкт USAID спрямований на зміцнення системи психічного здоров’я в Україні.

Цілі:

  • Розробка травмоінформованого підходк у підготовці фахівців.
  • Підвищення кваліфікації викладачів і практиків щодо збереження ментального здоров’я.

Напрямки діяльності:

  • Модернізація навчальних програм із соціальної роботи та психології.
  • Партнерство з університетами США для обміну досвідом. Тісна співпраця з Філадельфійською асоціацією з громадського здоров’я.
  • Організація сертифікатних програм на базі Університету Грінченка для підготовки фахівців до запровадження травмоінформованого підходу.

Очікувані результати:

  • Оновлення освітніх програм для бакалаврів і магістрів.
  • Створення нових навчальних дисциплін із психосоціальної підтримки та збереження ментального здоров’я.
  • Розвиток компетенцій студентів і викладачів у сфері психічного здоров’я.

 

Проєкт TIED «Травма-інформоване навчання студентів»

Проєкт TIED «Травма-інформоване навчання студентів» реалізується Факультетом педагогічної освіти.

Проєкт спрямований на створення сприятливого середовища для студентів із травматичним досвідом.

Основні завдання:

  • Підвищення кваліфікації викладачів: проведення тренінгів щодо травма-інформованого підходу.
  • Розробка інноваційних практик: впровадження нових дидактичних інструментів для зменшення освітніх втрат.
  • Створення Центру підтримки: надання комплексної підтримки студентам із різним рівнем травматичного досвіду.

Очікувані результати:

  • Покращення академічної успішності студентів.
  • Зменшення кількості відрахувань із посттравматичних причин.
  • Оновлення освітніх програм із використанням травма-інформованих стратегій.
  • Підвищення престижу університету на національному та міжнародному рівнях.

Ефекти та впливи:

  • Для студентів: підвищення успішності та зменшення кількості відрахувань; забезпечення доступу до комплексної психологічної та соціальної підтримки.
  • Для університету: підвищення якості освіти та академічного престижу; зміцнення позицій університету як лідера у сфері психосоціальної підтримки.
  • Для громади: розширення співпраці з державними установами та організаціями; підвищення рівня соціальної згуртованості освітян.

 

 

Соціально-психологічна служба