Оголошення

Шановні випускники!

Постановою КМУ «Про реалізацію експерементального проекту щодо створення резерву працівників державних органів для роботи на деокупованих територіях України» від 23 травня 2023 року № 524 створено резерв працівників державних органів для роботи на деокупованих територіях України (Резерв відновлення).

Метою створення Резерву є забезпечення персоналом районних, обласних військових адміністрацій, військових адміністрацій населених пунктів, інших державних органів, які утворені або відновили роботу на деокупованих територіях України.

Зарахування до Резерву відновлення здійснюється на підставі анкети, що заповнюється в електронній формі, реєстраційна форма та анкета розміщені за посиланням.

Для осіб зарахованих до Резерву відновлення на безоплатній основі проводиться підвищення кваліфікації, зокрема, освітній онлайн-марафон «Організація роботи на деокупованих територіях».

Випускники Університету, які завершили навчання за денною формою за регіональним замовленням, здобули ступінь магістра зі строком навчання 1 рік 4 місяці у грудні 2023 року або ступінь фахового молодшого бакалавра, бакалавра або магістра у червні 2024 року за спеціальностями галузі знань «01 Освіта/Педагогіка», або ступінь бакалавра, магістра за іншою спеціальністю і галуззю знань, та уклали договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти на строк не менше як три роки, мають право на отримання одноразової адресної грошової допомоги у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року.

Для отримання грошової допомоги необхідно:

- при працевлаштуванні у заклади загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти укласти договір про роботу на посадах педагогічних працівників на строк не менше як три роки ;

- подати до Університету наступні документи (до 10 жовтня 2024 року):

  • договір про працевлаштування * (в 3-х примірниках);
  • заяву про надання одноразової адресної грошової допомоги *;
  • копію документа, що посвідчує особу (паспорт - 1, 2, 11 стор.; у разі подачі ID-картки – також копію витягу з Єдиного державного демографічного реєстру);
  • копію картки платника податків;
  • копію (витяг) наказу про прийняття на роботу;
  • довідку з місця роботи;
  • копію трудової книжки з відповідним записом, завірену в установленому порядку (за основним місцем роботи) – за наявності;
  • для випускників, працевлаштованих у НВК «ДНЗ-ЗНЗ», також необхідно подати довідку з цього закладу освіти, яка підтверджує інформацію про те, що вони працюють на посаді педагогічного працівника, який забезпечує здобуття загальної середньої освіти.

* Зразки відповідних документів (договір, заява) можна буде завантажити згодом

Документи подаються за адресою:

м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, каб. 201

(з 8.00 до 16.30 / п’ятниця: до 15.30; перерва з 12.00 до 13.00)

Уточнення інформації за телефоном: (044) 272-15-67 або e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні документи:

- Постанова Кабінету Міністрів України від 26.09.2006 р. № 1361 «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів» (Із змінами, внесеними від 10.07.2019);

- Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.12.2019 р. № 1588 «Про затвердження Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників закладів вищої освіти».

Оголошення для випускників
Київського університету імені Бориса Грінченка

Випускники Київського університету імені Бориса Грінченка, які завершили навчання за денною формою за державним (регіональним) замовленням, здобули ступінь магістра зі строком навчання 1 рік 4 місяці у грудні 2022 року, освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, ступінь фахового молодшого бакалавра, бакалавра або магістра у червні 2023 року за спеціальностями галузі знань «01 Освіта/Педагогіка», або ступінь бакалавра, магістра за іншою спеціальністю і галуззю знань, та уклали договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти на строк не менше як три роки, мають право на отримання одноразової адресної грошової допомоги у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року.

Для отримання грошової допомоги необхідно:

  • при працевлаштуванні у заклади загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти укласти договір про роботу на посадах педагогічних працівників на строк не менше як три роки;
  • подати до Університету наступні документи (до 10 жовтня 2023 року):
    • договір про працевлаштування (в 3-х примірниках);
    • заяву про надання одноразової адресної грошової допомоги (грудень 2022 р., червень 2023 р.);
    • копію документа, що посвідчує особу (паспорт - 1, 2, 11 стор.; у разі подачі ID-картки – також копію витягу з Єдиного державного демографічного реєстру);
    • копію картки платника податків;
    • копію (витяг) наказу про прийняття на роботу;
    • довідку з місця роботи;
    • копію трудової книжки з відповідним записом, завірену в установленому порядку (за основним місцем роботи) – за наявності;
    • для випускників, працевлаштованих у НВК «ДНЗ-ЗНЗ», також необхідно подати довідку з цього закладу освіти, яка підтверджує інформацію про те, що вони працюють на посаді педагогічного працівника, який забезпечує здобуття загальної середньої освіти.

 

Документи подаються за адресою:

м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, каб. 201

(з 8.00 до 16.30 / п’ятниця: до 15.30; перерва з 12.00 до 13.00)

Уточнення інформації за телефоном: (044) 272-15-67 (Оксана Замятна)

 

Нормативні документи:

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 26.09.2006 р. № 1361 «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів» (Із змінами, внесеними від 10.07.2019);
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.12.2019 р. № 1588 «Про затвердження Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників закладів вищої освіти».

 

Випускники, які завершили навчання за денною формою за державним (регіональним) замовленням, здобули ступінь магістра зі строком навчання 1 рік 4 місяці у грудні 2021 року, освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, ступінь фахового молодшого бакалавра, бакалавра або магістра у червні 2022 року за спеціальностями галузі знань «01 Освіта/Педагогіка», або ступінь бакалавра, магістра за іншою спеціальністю і галуззю знань, та уклали договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти на строк не менше як три роки, мають право на отримання одноразової адресної грошової допомоги у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року.

Для отримання грошової допомоги необхідно:

  • при працевлаштуванні у заклади загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти укласти договір про роботу на посадах педагогічних працівників на строк не менше як три роки (зразок договору);
  • подати до Університету наступні документи (до 10 жовтня 2022 року):
  • договір про працевлаштування (в 3-х примірниках);
  • заяву про надання одноразової адресної грошової допомоги (грудень 2021 р., червень 2022 р.);
  • копію паспорта (1, 2, 11 стор.);
  • копію картки платника податків;
  • копію наказу про прийняття на роботу;
  • довідку з місця роботи;
  • копію трудової книжки з відповідним записом, завірену в установленому порядку (за основним місцем роботи) – за наявності;
  • для випускників, працевлаштованих у НВК «ДНЗ-ЗНЗ», також необхідно подати довідку з цього закладу освіти, яка підтверджує інформацію про те, що вони працюють на посаді педагогічного працівника, який забезпечує здобуття загальної середньої освіти.

Документи подаються за адресою:

м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, каб. 201
(з 8.00 до 16.30 / п’ятниця: до 15.30; перерва з 12.00 до 13.00)
Додаткова інформація за телефоном: (044) 272-15-67 (Оксана Замятна)

Нормативні документи:

- Постанова Кабінету Міністрів України від 26.09.2006 р. № 1361 «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів» (Із змінами, внесеними від 10.07.2019);

- Наказ Міністерства освіти і науки України  від 19.12.2019 р. № 1588 «Про затвердження Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників закладів вищої освіти».