Діючі наукові проєкти

 

Проєкт AM-Heal: Micro-Credential in Additive Manufacturing for Personalized Rehabilitation and War Injury Recovery

«Мікрокваліфікація з адитивного виробництва для персоналізованої реабілітації та відновлення після воєнних травм»

Сертифікат №2025-1-IE02-KA220-HED-000356678
Програма: Erasmus+, КА2 – Партнерства для співпраці у сфері вищої освіти
Термін виконання: 01.10.2025 – 30.09.2027

Мета проєкту – cприяти розвитку інноваційної мікрокредитної програми з адитивних технологій (3D-друку) для персоналізованої реабілітації військових і цивільних осіб, які зазнали бойових травм, а також для підготовки фахівців, здатних застосовувати сучасні технології у сфері протезування, ортезування та відновлювальної медицини.

Ключові завдання проєкту:

  • створення навчальної програми мікрокредиту Європейського 7 рівня (EQF Level 7) у сфері адитивного виробництва для медичної реабілітації;
  • розробка електронного навчального середовища та онлайнкурсу, доступних для медичних працівників і студентів;
  • формування системи сертифікації та акредитації навчальної програми відповідно до стандартів Europass Digital Credentials;
  • створення Центру 3D-друку як лабораторії практичного навчання;
  • створення мережі міждисциплінарних центрів практичного навчання з 3D-друку у Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка;
  • розроблення навчальних матеріалів і проведення пілотного тестування програми із залученням українських фахівців;
  • поширення результатів проєкту через конференції, семінари, соціальні мережі, навчальні візити та відкриті освітні ресурси.

Роль Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Університет Грінченка є партнером консорціуму, відповідальним за:

  • розроблення змісту навчальної програми з акцентом на медичну реабілітацію, протезування та ортезування;
  • локалізацію електронного навчального контенту українською мовою;
  • створення Центру 3D-друку як лабораторії практичного навчання;
  • організацію пілотного навчання й опрацювання відгуків учасників;
  • підтримку процесу акредитації мікрокредиту в Україні;
  • управління інформаційними кампаніями та поширенням результатів проєкту в Україні через професійні спільноти.

Очікувані результати проєкту:

  1. Розроблення інноваційної мікрокредитної програми. Створено навчальну програму рівня EQF 7 (мікрокредит) з адитивних технологій для персоналізованої реабілітації, що поєднує медичну, інженерну та технологічну складові. Програма забезпечить міждисциплінарну підготовку фахівців у сфері 3D-друку, біомеханіки, протезування та ортезування.
  2. Створення європейської моделі навчання з адитивного виробництва. Підготовлено навчальні модулі, електронні ресурси та практичні тренінги, які будуть інтегровані в навчальні курси партнерських університетів і відповідатимуть стандартам Erasmus+ і Europass Digital Credential.
  3. Запуск електронної платформи навчання. Розроблено онлайнкурс та мультимедійні навчальні матеріали, доступні на базі LMS-систем Moodle, з відкритими освітніми ресурсами для студентів, викладачів і медичних працівників.
  4. Створення Центру 3D-друку у Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка. На базі Київського столичного університету імені Бориса Грінченка буде створено практичний центр компетентностей, де проводитимуться лабораторні заняття, майстер-класи та пілотне навчання з використанням технологій адитивного виробництва для медичних потреб.
  5. Проведення пілотного навчання. Відбудеться тестування програми на групах студентів і практикуючих фахівців у сфері охорони здоров’я, що дозволить удосконалити навчальні матеріали, методи оцінювання й адаптувати зміст до реальних потреб України в умовах післявоєнної відбудови.
  6. Визнання та сертифікація результатів навчання. Розроблено систему оцінювання, сертифікації та взаємного визнання навчальних досягнень між університетами-партнерами з використанням Europass Digital Credentials.
  7. Поширення результатів і підвищення обізнаності. Проведено серію інформаційних кампаній, конференцій, майстер-класів і науково-популярних заходів у країнах-партнерах, спрямованих на популяризацію інноваційних методів реабілітації з використанням 3D-технологій.
  8. Формування міжнародної мережі співпраці. Сформовано європейську спільноту експертів у сфері адитивних технологій для медицини, що об’єднає університети, медичні установи, виробників обладнання та організації з реабілітації ветеранів.
  9. Підвищення потенціалу української вищої освіти. Партнерство сприятиме модернізації освітніх програм університету, розвитку цифрових і технологічних компетентностей викладачів, залученню університету до інноваційної європейської освітньої екосистеми.

Установи – партнери проєкту:

  • Координатор: South East Technological University (SETU), Ірландія
  • PODOGLOBAL SL, Іспанія
  • University of Malta, Мальта
  • Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Україна
  • Associació Meraki Projectes de València, Іспанія

Вебсайт проєкту: (буде активовано після запуску офіційного порталу)

Координатор проєкту: Морзе Наталія Вікторівна, професор кафедри комп’ютерних наук Факультету інформаційних технологій та математики, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України.

Члени робочої групи проєкту:

  • Босенко Ірина Анатоліївна, головний бухгалтер Київського столичного університету імені Бориса Грінченка;
  • Литвин Оксана Степанівна, декан Факультету інформаційних технологій та математики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат фізико-математичних наук, доцент;
  • Машкіна Ірина Вікторівна, доцент кафедри комп’ютерних наук Факультету інформаційних технологій та математики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат технічних наук, доцент;
  • Вембер Вікторія Павлівна, доцент кафедри комп’ютерних наук Факультету інформаційних технологій та математики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
  • Горбатовський Дмитро Володимирович, викладач кафедри комп’ютерних наук Факультету інформаційних технологій та математики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка;
  • Савченко Валентин Михайлович, завідувач кафедри фізичної терапії та ерготерапії Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор медичних наук, професор;
  • Керестей Вадим Володимирович, доцент кафедри фізичної терапії та ерготерапії Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент.

Проєкт «QR-код Чорноморського регіону» (Black Sea Quaint Region Code (Black Sea QR Code))»

Науковий проєкт «QR-код Чорноморського регіону» (Black Sea Quaint Region Code (Black Sea QR Code)) реалізовуватиметься в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка протягом 2025-2026 років за підтримки та фінансування Центру управління та культури в Європі та Університету Сан-Галлен, Швейцарія.

Основні цілі проєкту:

  1. об’єднати науковців з країн Чорноморського регіону для обміну знаннями з питань управління, культури та суспільних трансформацій у регіоні;
  2. дослідити основні виклики та загрози сталому розвитку регіону з метою стимулювання академічного дискурсу та експертних обговорень стратегій подолання труднощів, а також планування подальших досліджень, кейсів;
  3. розширити горизонти співпраці шляхом залучення нових міжнародних партнерів та співпраці різних академічних мереж.

Фокус уваги міжнародної команди дослідників буде зосереджено на вивченні Чорноморського регіону в історичному та сучасному глобальному контексті, екзогенних та ендогенних чинниках (не)стабільності в регіоні, питаннях миру та вирішення/ трансформації конфліктів, переплетінні національних ідентичностей, культур і релігій.

Завершальним етапом проєкту буде проведення тижневої літньої школи на базі Факультету суспільно-гуманітарних наук Університету Грінченка у червні 2026 року. Цільова аудиторія – вітчизняні та зарубіжні науковці, представники закладів вищої освіти країн регіону, здобувачі вищої освіти та усі зацікавлені особи.

Проєкт реалізовуватиме команда науковців Університету під керівництвом координатора, доктора наук з державного управління, доцента, професора кафедри політології та соціології ФСГН Тетяни Костюк. До експертизи в рамках літньої школи будуть запрошені представники ЗВО-партнерів з Туреччини, Грузії, Болгарії, Румунії.

Проєкт «CLARIN-ELEXIS Knowledge Centre for Lexicography»

Рамкова структура проєкту затверджена CLARIN (Common Language Resources and Technology Infrastructure – Загальноєвропейська інфраструктура мовних ресурсів та технологій), сертифікат № 11372/DOC-176.

Термін виконання: 28.10.2024 – 27.10.2027

Мета проєкту:

  • організація та координація діяльності, пов’язаної з цифровою лінгвістикою та лексикографією;
  • діяльність, пов’язана з обробкою природної мови;
  • дослідження семантики мовних одиниць з точки зору завдань цифрової лінгвістики та NLP (Natural Language Processing – цифрове процесування природних мов).

Ключові завдання проєкту:

  • розробка та обмін цифровими мовними інструментами та вебсервісами;
  • обмін та/або зв’язування цифрових лінгвістичних даних;
  • розробка та оперативна сумісність лексикографічних стандартів, сумісних з AI (Artificial Intelligence – штучний інтелект), для Європейських мов, зокрема:
  • Стандарт DMLex – Модель даних для цифрової лексикографії;
  • Стандарт OntoLex – Модель лексикону для онтологій;
  • полегшення сумісності лексиксичних та лексико-фразеологічних даних національних мов країн Європи;
  • наукові дослідження з цифрової лексикології та лексикографії;
  • розроблення і зв’язування великих мовних моделей для АІ;
  • великі мовні моделі (LLM – Large Language Models) для дослідження та впровадження цифрової лексикографії на основі АІ;
  • обмін досвідом, включаючи організацію навчання, дослідницькі візити між установами-партнерами;
  • організація конференцій, майстер-класів та інших наукових заходів з тематики проєкту;
  • будь-яка інша діяльність, яка сприяє досягненню зазначених вище завдань.

Установи-партнери проєкту:

  • установа-координатор – Інститут Йозефа Стефана, відділ штучного інтелекту, Словенія (координатор – Сімон Крек);
  • Австрійський центр цифрових гуманітарних наук і культурної спадщини (ACDH-CH), Австрія;
  • Інститут математики та інформатики Латвійського університету, Латвія;
  • Центр мовних технологій Копенгагенського університету, Данія;
  • Інститут цифрових ресурсів і міждисциплінарних досліджень Університету Вітовта Великого, Литва;
  • Данське товариство мови та літератури, Данія;
  • Інститут голландської мови, Нідерланди;
  • Інститут хорватської мови і мовознавства, Хорватія;
  • Інститут естонської мови, Естонія;
  • Школа соціальних та гуманітарних наук Лісабонського університету – (NOVA CLUNL), Португалія;
  • Національна бібліотека Норвегії, Норвегія;
  • Католицький університет Святого Серця, Італія;
  • Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Україна;
  • Трірський центр цифрових гуманітарних наук Трірського університету, Німеччина;
  • Угорський дослідницький центр лінгвістики (HUN-REN), Угорщина;
  • Інститут інформаційних і комунікаційних технологій Болгарської академії наук, Болгарія;
  • Інститут комп’ютерної лінгвістики А.Замполлі Національної дослідницької ради Італії, Італія.

Вебсайт проєкту

Координатор дослідницької групи для реалізації проєкту від Київського столичного університету імені Бориса Грінченка – Русудан Махачашвілі, доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри германської філології Факультету романо-германської філології.

Інтерактивна програма з футболу для фізичного розвитку внутрішньо переміщених дітей ERASMUS-SPORT-2024-CB ID101185049

Проєкт спрямований на вирішення викликів, з якими стикаються внутрішньо переміщені діти в Україні, через розробку інтерактивного програми футбольних тренувань, адаптованої до їх потреб й з акцентом на підтримку їхнього добробуту та соціальної інтеграції в громадах.

Очікувані результати:

  • Інтерактивна програма футбольних занять для фізичного розвитку внутрішньо переміщених дітей в Україні;
  • Упровадження регулярних футбольних занять з урахуванням потреб внутрішньо переміщених дітей, створення безпечного та інклюзивного середовища для їх участі;
  • Розвиток професійної майстерності тренерів і волонтерів шляхом проведення коучингових практик та семінарів, літніх таборів;
  • Розширення можливостей місцевих громад і низових організацій для поширення програми після завершення проєкту, таким чином максимізуючи її вплив на широку аудиторію внутрішньо переміщених дітей в Україні.

Термін дії проєкту: 24 місяці (2025-2026 рр.)

Координатор проєкту: Лопатенко Георгій Олегович, декан Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент.

Учасники проєкту:

Білецька Вікторія Вікторівна, завідувач кафедри спорту та фітнесу, кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент;

Тімашева Олена Володимирівна, завідувач кафедри фізичного виховання і педагогіки спорту, кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент.

«Bridge to Inclusion: Accelerating the Value of Special Needs Education» / Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми потребами

Досвід європейських країн з формування інклюзивної середовища є цінним для ефективного розвитку системи інклюзивної освіти та навчання в Україні. Зокрема така потреба набуває значущої актуальності в рамках реформи Нової української школи, частиною якої є спеціальна освіта як одна зі складових реалізації цілей сталого розвитку до 2030 р.

Метою проєкту BRAVE є ознайомлення із фінською системою навчання вчителів спеціальної освіти та сприяння розвитку спеціальної освіти на університетському рівні з метою розроблення освітнього курсу (5 ETCS кредитів), який буде запропоновано як вибіркову дисципліну з питань інклюзивної освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти різних спеціальностей. Крім того, цей курс буде запропонований як варіативна частина для підвищення кваліфікації педагогів, які вже працюють у системі інклюзивної освіти та не в повній мірі володіють знаннями про освіту осіб з особливими освітніми потребами.

Робота у межах реалізації завдань проєкту передбачає академічні мобільності науково-педагогічного персоналу кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка до Університету прикладних наук Хяме (HAMK) для ознайомитися з фінською, європейською та світовою системою інклюзивної освіти, рамкою компетентностей вчителів спеціальної освіти. Також проєкт передбачає серію вебінарів для ознайомлення з особливостями створення інклюзивного середовища в межах освітнього процесу закладів освіти різних рівнів.

Очікувані результати проєкту: Основними результатами проекту буде розроблення освітнього курсу, який забезпечить ознайомлення фахівців із системою створення ефективного інклюзивного середовища в закладах освіти різного рівня, взаємодії фахівців у такому середовищі та врахування особливих освітніх потреб здобувачів освіти при плануванні їхньої освітньої траєкторії. Освітній курс буде створено на платформі Moodle, який буде запропоновано як вибіркову дисципліну з питань інклюзивної освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти різних спеціальностей. Крім того, цей курс буде запропонований як варіативна частина для підвищення кваліфікації педагогів, які вже працюють у системі інклюзивної освіти та не в повній мірі володіють знаннями про освіту осіб з особливими освітніми потребами. Для підвищення кваліфікації педагогів курс можна буде пройти і у онлайн форматі і за допомогою змішаних технологій навчання. Основною перевагою для педагогів буде вивчення принципів забезпечення системи інклюзивної освіти та приклади практичної реалізації створення ефективного інклюзивного середовища закладу освіти. Такий підхід дозволить учасникам освітнього курсу оперативно вирішувати ситуаційні питання та приймати зважені рішення в управлінні включно інклюзивною освітою.

Термін реалізації проєкту: вересень 2024 р. - грудень 2025 р.

Команда проєкту: Клішевич Н. – к.пед.н., доц., декан Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти (координатор); Павлюк Р., к.пед.н., доц., заступник декана факультету з науково-методичної та навчальної роботи (співкоординатор); Мартинчук О. – д.пед.н., доц., завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти (співкоординатор); Скрипник Т. – д.психол.н., с.н.с., професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти (учасник); Бабич Н. – к.пед.н., доц., доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти (учасник); Васильєва Г. – к.пед.н., доц., доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти (учасник); Ганевіч С. – викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти (учасник).

Проєкт ЄС Еразмус+ (Жан Моне) e-DEBUT “Європейський досвід цифрового управління для України: інструменти та наслідки” (Грантова Угода № – 101127007)

Мета проєкту - висвітлення та поширення досвіду та найкращих практик ЄС щодо переходу до електронного урядування для підвищення навичок і компетентностей державних службовців, які навчаються на магістерських програмах, необхідних для ефективного надання державних електронних послуг у воєнний час, а також передачі знань про технологічні тенденції та найкращі практики електронного урядування країни ЄС.

Завдання:

  1. Розробка змісту та реалізація нового навчального модуля «Європейський досвід цифрового управління для України: інструменти та наслідки». Обсяг - 40 годин
  2. Розробка змісту та проведення 3-х Літніх шкіл
  3. Цифрова компетентність для електронного менеджменту (е-урядування) (30 години).
  4. Електронне врядування для цифрової економіки (30 години).
  5. Цифрова аналітика для електронного урядування (30 годин).
  6. Створення навчально-методичного посібника «Європейський досвід цифрового управління для України: інструменти та наслідки».
  7. Проведення семінару «Європейський досвід цифрового управління для України: інструменти та наслідки».

Академічний координатор: член-кореспондент НАПН України, д. пед. наук, професор – Морзе Н.В.

Термін реалізації проєкту: 1.10.2023- 1.10. 2026

Робоча група проєкту: Ільїч Людмила – д.е.н, професорка, кафедра управління; Звонар Віктор - - д.е.н., професор, кафедра економічної теорії та конкурентної політики, ДТЕУ (за згодою); Махачашвілі Русудан – д.ф.н., професорка, кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства; Вдовиченко Вікторія – к.і.н., доцент, кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства

Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» /  Developing Career Guidance and Counselling Education for Ukraine CARE

Мета та завдання проєкту: Перед Україною стоять виклики європейської інтеграції в єдиний освітній простір. Європейська політика сусідства, особливо в освіті консультантів з профорієнтації потребує корисного досвіду високорозвинених країн.

Метою проєкту CARE є розробка рамки компетенцій та навчального плану для навчання профорієнтаційного консультанта в Україні та запровадження кар’єрно-освітнього радника до української системи освіти. Це сприятиме досягненню стратегічних цілей України в рамках реформи Нової української школи.

Діяльність враховує мобільність персоналу, педагогічного та адміністративного персоналу, включаючи керівництво від Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ) до Університету прикладних наук Хяме (HAMK) в Фінляндії, щоб ознайомитися з фінською, європейською та світовою профорієнтацією та системою консультування, рамкою компетентностей консультантів з профорієнтації.

Мобільність персоналу супроводжується серією вебінарів, які підтримують і направляють створення рамки компетенцій для українських консультантів з кар’єри та побудови навчальної програми для кар’єрного радника. Спираючись на передовий досвід Фінляндії та інших європейських країн і порівняння глобального досвіду, КУБГ складе першу версію системи компетенцій і профілю кар’єрного радника, а також має на меті створити навчальну програму для кар’єрного радника в Україні.

Навчальна програма включає рамки компетенцій кар’єрного радника, сферу діяльності в освіті, цілі, зміст, різноманітність методів з акцентом на методи, орієнтовані на учня.

Очікувані результати проєкту: Результати проекту: розроблена рамка компетентностей кар’єрного радника в Україні, розробка глосарію, розробка окремих модулів навчання на чинні магістерські програми на Факультеті педагогічної освіти та Факультеті психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, створення міждисциплінарної магістерської програми з кар’єрного радництва, підготовка навчально-методичного забезпечення нової освітньо-професійної програми за підтримки Університету прикладних наук (Фінляндія).

Термін реалізації проєкту: серпень 2023 - грудень 2025 р.

Координаторb проєкту: Котенко О. - кандидат педагогічних наук, доцент, декан Факультету педагогічної освіти; Клішевич Н. - кандидат педагогічних наук, доцент, декан Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.

Сайт проєкту

 

Модуль Жан Моне «Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн ЄС для України»

Мета проєкту – забезпечити теоретичну та практичну підготовку майбутніх докторів філософії (PhD) щодо впровадження університетської автономії в Україні з урахуванням досвіду країн ЄС. Реалізація проєкту передбачає проведення навчальних занять, присвячених цілям та цінностям ЄС, засадам демократичного врядування в суспільстві; нормативним забезпеченням університетської автономії; ролі університетської автономії в процесах сталого розвитку громадянського суспільства, формуванні соціально активних і відповідальних громадян, забезпечення якості вищої освіти; досвіду кращих політик і практик країн ЄС щодо впровадження принципів і компонентів університетської автономії.

Термін дії проекту: 01.09.2022 р. – 31.08.2025 р.

Координатор проекту: Проценко О.Б., кандидат педагогічних наук, доцент

Учасники:

Сисоєва С.О., Мосьпан Н.В., Костюк Т.О., Бульвінська О.І., Калінічева Г.І.

 

Цифрова трансформація в освіті: найкращі Європейські практики ERASMUS-JMO-2022-CHAIR + ERASMUS-JMO-2022-COE + ERASMUS-JMO-2022-MODULE Digital Transformation in Education: best EU studies (DigTriES)

Завдання: підвищити обізнаність українських освітян про ЄС та найкращі практики ЄС щодо цифрової трансформації освіти; розробити екосистему для розвитку цифрової компетентності вчителів початкових класів, розвинути мережу цифрової спільноти вчителів початкової школи з використанням найкращих практик ЄС.

Основні результати: 1 новий навчальний модуль для майбутніх учителів початкової школи; 3 літні школи; веб-сайт; спільнота соціальної мережі; канал youtube; міжнародні семінари та конференції; професійний академічні публікації.

Термін дії проекту: 01.09.2022 р. – 31.08.2025 р.

Координатор: Морзе Н.В., професорка кафедри комп`ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та математик.

Учасники: Бойко М.А., Грицяк І.А., Умрик М.А., Струтинська О.В.

 

Миротворча освіта заради консолідованої та людино-центрованої Європи

Про проєкт: За даними Global Conflict Tracker, нині у світі існує близько 30 конфліктів між державами, національними та політичними угрупованнями, включаючи 6 критичних війн/конфліктів з найвищим ступенем ескалації. Щодня війни забирають тисячі людських життів по всьому світу.

Між людським розвитком, миром і безпекою існує прямий зв’язок. Нині Європа залишається одним із найбезпечніших і наймирніших регіонів завдяки належному управлінню конфліктами та ефективній освітній політиці. Проте військові конфлікти все більше наближаються до кордонів ЄС.

Цей проект має на меті розкрити різноманіття феноменів миротворчості на прогресивному досвіді ЄС і спрямований на популяризацію цінності миру через навчання та розвиток навичок ненасильницького спілкування. Проєкт також охоплює терапевтичні цілі, і має намір допомагти людям перейти від стану свідомості, орієнтованої на війну, до стану орієнтованого на мир. Проект повністю відповідає Глобальній стратегії Європейського Союзу, яка охоплює ЄС та сусідів і надає пріоритет освіті та комунікації як засобам запобігання конфліктам та розвитку стійкості миру.

Термін дії проекту: 01.09.2022 р. – 31.08.2025 р.

Координатор: Л.Ільїч, професорка кафедри управління Факультету економіки та управління

Учасники:  Віктор Звонар, Тетяна Поспєлова, Олена Акіліна, Алла Панченко, Ігор Яковенко.

 

Проект «Лідерство-служіння»

Співробітництво Київського університету імені Бориса Грінченка та «Co-Serve International» розпочалося в 2010 році з впровадження програм лідерство-служіння для студентів, а потім поширилося і на інші цільові аудиторії – викладачів та адміністрацію. «Co-Serve International» став ключовим партнером Університету у втіленні проекту з розвитку культури лідерства.

Імплементація проекту включила: розробку відповідних навчальних програм, проведення семінарів та лекцій із залученням американських тренерів та експертів; участь студентів та співробітників в унікальній програмі з лідерства та щорічній Міжнародній академії з лідерства служіння (м. Портленд, штат Орегон, США; м. Усть-Каменогорськ, Казахстан; м. Київ, Україна).

Основні етапи міжнародної програми з лідерства служіння:

Модуль 1. Базовий курс з лідерства служіння: учасники вчаться краще розуміти себе та один одного, визначають ключові принципи та цінності лідерства служіння.

Модуль 2. Менторська програма: з метою поглиблення отриманих знань з лідерства служіння учасники працюють з наставниками. Програма включає серію з 20 щотижневих дискусій, пов’язаних із ключовими принципами лідерства служіння та спрямована на усвідомлення учасниками способів їх застосування у власному житті.

Модуль 3. Міжнародна академія з лідерства служіння: шістнадцятиденна практика, яка дозволяє учасникам познайомитися з реальними прикладами життя лідерів, які служать. Протягом академії студенти відвідують різноманітні організації та спілкуються з їх лідерами, щоб краще пізнати та зрозуміти особливості реалізації принципів лідерства служіння. У США партнерами Академії є: «First Fruits of Washington», «AKT LLP», «Intel Corporation», «Medical Teams International», «Warner Pacific College» та ін. Під час Академії в Україні студенти знайомляться із особливостями діяльності таких компаній як: юридичний центр «Закон і справедливість», IT-компанія «Get Code», Центр вивчення іноземних мов «Основи», агрокомпанія «Зоря», компанія «AIR» та ін.

Модуль 4. Демонстраційний проект: учасники узагальнюють отримані знання шляхом реалізації власного проекту, що демонструє служіння громаді та дозволяє застосувати на практиці набуті під час програми знання.

Детальна інформація про програму та можливості участі:

http://cpls.kubg.edu.ua/sluzhinnia/islp.html

Крім міжнародної програми з лідерства служіння, у рамках проекту реалізовується програма для старшокласників «Тематичні лідерські табори», яка включає чотири етапи та дозволяє учням шкіл поглибити знання про лідерство, набути практичних навичок та покращити знання з англійської мови.

Координатор проекту: О.Є. Бондарева, проректор з науково-методичної, соціально-гуманітарної роботи та лідерства.

Термін реалізації: триває з 2010 року.