Центр розпочав свою діяльність з 1 вересня 2012 року. Діяльність Центру ділиться на 4 основні вектори:
- науково-методичний;
- рекламний;
- PR;
- профорієнтаційний.
Основною метою роботи Центру є інформування широких верств населення про різні напрямки діяльності Університету в сфері науки, освіти, виховання, культурних і спортивних досягнень, громадської діяльності та підтримка позитивного іміджу Університету як провідного освітнього, наукового, культурного центру Києва.
Центр створений для забезпечення вдосконалення та реалізації комунікативної стратегії Університету, вивчення сучасних технологій зв'язків з громадськістю, маркетингових і рекламних комунікацій, проведення досліджень і практичних проєктів за проблематикою Центру.
Заявка для проведення фотозйомок