Оголошення

 

Шановні науково-педагогічні працівники, здобувачі вищої освіти та інші зацікавлені особи!

Освітньо-професійна програма "Право" спеціальності 081 Право першого (бакалаврського) рівня вищої освіти проходить первинну акредитацію.

05-07 квітня 2021 року в Університеті працює експертна група, призначена Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти.

05 квітня 2021 року з 15.10 до 15.50 всі бажаючі можуть долучитися у рамках відкритої зустрічі до спілкування з експертною групою з різних питань започаткування та реалізації ОПП "Право". Долучитися можна за посиланням:

Відкрита зустріч з експертами: ID 2773 Київський університет імені Бориса Грінченка ОП "Право"

Час: 5 квітня 2021. 15:10 Київ

Підключиться до конференції Zoom

Ідентифікатор конференції: 947 0690 0092

Код доступу: 2GKwaa

 

Інститут журналістики

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт. 

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

05.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок 
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн 
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" 
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці 
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп 
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

13.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://zoom.us/j/92347835808

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 15:20

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Інститут людини

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

05.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

13.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://zoom.us/j/92347835808

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 15:20

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Інститут мистецтв

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 13:40

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

13.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://zoom.us/j/92347835808

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 13:40

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Інститут післядипломної освіти

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

05.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

13.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://zoom.us/j/92347835808

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Інститут філології

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

08.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

13.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://zoom.us/j/92347835808

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

20.04.21, 13:40

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Історико-філософський факультет

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

05.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" (для НПП різних підрозділів)
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

13.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://zoom.us/j/92347835808

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 15:20

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Педагогічний інститут

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

05.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

14.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://meet.google.com/xnt-dzdi-xbu

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 12:00

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj

19.04.21, 15:20

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 13:40

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Факультет здоров'я, фізичного виховання та спорту

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

05.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

13.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://zoom.us/j/92347835808

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 15:20

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Факультет інформаційних технологій та управління

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

05.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

15.04.21, 15:20

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://meet.google.com/xnt-dzdi-xbu

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 15:20

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Факультет права та міжнародних відносин

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

05.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

13.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://zoom.us/j/92347835808

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 15:20

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Фаховий коледж "Універсум"

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

09.04.21, 13:40

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 15:20

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

Загальноуніверситетські підрозділи

Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.

Дата та час заходу

Інформація про вебінар

05.04.21, 15:20

Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок
Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre

06.04.21, 15:20

Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн
Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui

07.04.21, 15:20

Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція"
Посилання https://zoom.us/j/92174960398

12.04.21, 13:40

Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці
Посилання https://zoom.us/j/91784924088

12.04.21, 15:20

Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп
Посилання https://zoom.us/j/96864792653

13.04.21, 13:40

Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим)
Посилання https://zoom.us/j/92347835808

16.04.21, 13:40

Призначення блоків та їхнє налаштування
Посилання https://zoom.us/j/95873840324

19.04.21, 15:20

Співпраця викладачів в одному ЕНК
Посилання https://zoom.us/j/99944700268

20.04.21, 15:20

Підготовка ЕНК до сертифікації
Посилання https://zoom.us/j/97178177979

 

Шановні колеги!


Згідно з офіційною інформацією МОЗ України працівники сфери освіти матимуть змогу вакцинуватися проти COVID-19 на 3-му етапі вакцинації. Точні дати початку вакцинації наразі не визначені. Проте Департаментом освіти і науки міста Києва проводиться попередній збір інформації щодо готовності співробітників університету пройти вакцинацію. У зв’язку з вищезазначеним, просимо заповнити 23 березня 2021 року до 15.00 відповідну анкету.

Шановні колеги!

Згідно з офіційною інформацією МОЗ України працівники сфери освіти матимуть змогу вакцинуватися проти COVID-19 на 3-му етапі вакцинації. Про можливість і дати щеплення працівникам Університету буде повідомлено після отримання відповідної інформації.

Більше про вакцинацію проти COVID-19 за посиланням.

 

Шановні викладачі і студенти Університету Грінченка!

З радістю інформуємо вас, що наші партнери з команди Громадської організації «СМАРТ СІТІ ХАБ» розробили унікальну інтерактивну онлайн платформу “Smart City” і пропонують нам безкоштовно долучитися до проєкту і пройти інтерактивний модульний курс!

В результаті кожен, хто пройде навчальний курс, отримує Сертифікат.

«СМАРТ СІТІ ХАБ» — незалежна, неприбуткова організація, яка ініціює та підтримує процеси розвитку комфортного розумного міста.

Основні напрямки діяльності організації є – якісна доступна IT-освіта для дітей, молоді і дорослих, екологічні ініціативи та цифровізація процесів життєдіяльності міста.

Ця креативна команда завжди запускає унікальні проекти, які допомагають переосмислити культуру та механіку освіти з урахуванням глобальних цифрових трендів.

Один з таких проєктів - щорічний Форум Київ Смарт Сіті. Нещодавно, багато хто з вас був учасником Форуму Київ Смарт Сіті 2020, який пройшов на високому рівні і для нашого Університету був безкоштовним.

Отже, на сьогодні - головна новина - навчальна інтерактивну онлайн платформу “Smart City”. Курс містить 5 актуальних модулів:

  • Смарт Сіті
  • Транспорт. Мобільність у місті.
  • Екологія
  • Цифрові міські сервіси
  • Електронна демократія

Мета курсу: допомогти киянам і гостям столиці розкрити власний потенціал та продемонструвати, як завдяки smart-рішенням вони можуть змінювати столицю вже сьогодні.

Інтерактивна онлайн платформа “Smart City” є універсальною, корисною і цікавою для людей будь-якого віку, які цікавляться інноваціями й прагнуть змін. Її можна використовувати під час навчального процесу у закладах освіти або ж самостійно опановувати модулі курсу не виходячи із дому.

Інтерактивна платформа «Smart City» дає жителям мегаполісу інструменти для реалізації урбаністичних ідей, навчає як юних киян і молодь, так і дорослих, як користуватися необхідними інструментами в розумному місті.

Це перший на сьогодні онлайн-ресурс із застосуванням штучного інтелекту для навчання, зі своєю власною структурою, методологією та логічним поєднанням різноманітних порад із застосування інновацій та електронних сервісів, які працюють в інфраструктурі столиці вже зараз.

Для більш детального ознайомлення з навчальною платформою запрошуємо перейте за посиланням і розпочати навчання: https:// smartcityschool.com/

Інформаційний ролик

Smart City School 01

Smart City School 02

В Університеті Грінченка затверджено ПОЛОЖЕННЯ про порядок створення електронних навчальних курсів, їх сертифікацію та використання у системі е-навчання Київського університету імені Бориса Грінченка (наказ від 29.10.2020 № 674).

Процедура проведення фахової експертизи включає такі кроки:

Перший крок. Призначення директором/деканом структурного підрозділу експертів зі складу НПП/ПП кафедр/циклових комісій структурного підрозділу (не менше 2-х осіб, які є співробітниками різних кафедр/циклових комісій; один з яких має розроблений і сертифікований ЕНК). За згодою можуть залучатися фахівці з інших структурних підрозділів Університету та/або освітніх, наукових установ;

Другий крок. Надання автором ЕНК запрошення експертам із посиланням на ЕНК та паролем доступу. Автор ЕНК має самостійно зарахувати 2-х експертів на курс (інструкція зарахування).

Третій крок. Здійснення онлайн-експертизи призначеними експертами із наданням висновку через форму «Фахова експертиза». Після опублікування наказу щодо сертифікації цього ЕНК, експерт може відрахувати себе з курсу самостійно

Інформуємо, що процес сертифікації є відкритим і відображається у вільному для перегляду документі (при авторизації в корпоративному акаунті) на окремих сторінках відповідно місяцю.

Перегляд результатів фахової експертизи доступний за посиланням.

Звертаємо увагу, що ЕНК розробляється з дисциплін навчального плану, з окремих змістових модулів (модулів, тем) навчальної дисципліни ЕНК не розробляється.

Навчальна дисципліна має бути забезпечена одним ЕНК. На сертифікацію подається єдиний оригінальний ЕНК. Інші, створені за рахунок відмінностей у розподілі годин між видами аудиторної та позааудиторної роботи, в тому числі для заочної форми, вважаються копією ЕНК, про що зазначається в короткому описі до ЕНК.

Для консультацій та уточнень звертайтеся до помічника директора/декана з ІКТ Вашого структурного підрозділу.

За необхідності консультації співробітників НДЛ інформатизації освіти слід зареєструватись.

 

Корисні посилання:

Університет Грінченка переведено на безкоштовний план "Coursera for Campus Basic". Зверніть увагу, що якщо Ви зареєструвалися на курси, доступні у Програмі Університету до 01 жовтня то маєте можливість їх завершити і отримати безкоштовно сертифікат до 01 грудня 2020 року.

Якщо ж Ви не встигли зареєструватися, не хвилюйтесь! Упродовж року у Вас є можливість зареєструватися і пройти курс, але безкоштовно - лише один.

Наш безкоштовний план Coursera for Campus Basic включає:

  • 20 000 безкоштовних студентських ліцензій для університету;
  • Нові практикоорієнтовані проєкти та 1 курс на студента на рік
  • Інтернет-довідкові центри для студентів

Шановні викладачі, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Шановні студенти, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Шановні аспіранти, докторанти, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Після заповнення форми ми надішлемо Вам запрошення приєднатися до університету в Coursera. Підтвердивши реєстрацію через корпоративну пошту, зарахуйте себе на обраний курс (безкоштовно!). що є доступний в програмі нашого Університету та пройдіть його!

 

Шановні науковці, запрошуємо Вас до подання рукописів!

 

Галузь: Освітні, педагогічні науки

Тематика: ІКТ в освіті

Проблематика: сприяє поширенню передових наукових ідей у галузі педагогічних наук з метою висвітлення новітніх ІКТ- засобів для освітньої діяльності.

Мова рукопису: українська, англійська

Опублікування випуску - ЛИСТОПАД, 2020 рік

Публікації індексуються наукометричними та реферативними базами даних (Google ScholarULRICH'S PERIODICALS DIRECTORY, Journal Imapact Factor, WorldCat та ін.), а також усі файли періодично архівуються та зберігаються у Національній бібліотеці ім. В.І. Вернадського, Київ, Україна.

Подання приймаються англійською та українською мовами до 19 жовтня 2020 року. Будь ласка, ознайомтесь із Вимогами до оформлення подання. Після подання статті через онлайн систему, автор отримує автоматичного листа з повідомленням, що стаття надійшла до редакції. При виникненні питань стосовно рецензування, редагування рукопису, автор може писати на електронну адресу журналу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Дякуємо Вам за інтерес до нашого електронного наукового фахового видання «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету»!

З нагоди відзначення Дня працівників освіти співробітники Університету нагороджені:

 

Подякою Міністерства освіти і науки України:

  • КАРЛІНСЬКА Яніна Валеріївна, заступник директора з навчальної роботи Фахового коледжу «Універсум»;
  • ПАВЛЮК Роман Олександрович, заступник директора з науково-педагогічної та навчальної роботи Інституту людини;
  • САВЧЕНКО Валентин Михайлович, завідувач кафедри фізичної терапії та біокінезіології Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту;
  • ТАРАННИК Алла Олександрівна, заступник директора з науково-педагогічної та навчальної роботи Інституту мистецтв.

 

Подякою Київського міського голови:

  • ЛИНЬОВ Костянтин Олександрович, завідувача кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти.

 

Нагрудним знаком «Відмінник столичної освіти»:

  • БУЛЬБА Таісія Семенівна, завідувач науково-методичного центру акредитації та ліцензування.

 

Грамотою Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державної адміністрації):

  • КАЛАШНИК Оксана Сергіївна, викладач циклової комісії іноземних мов Фахового коледжу «Універсум»;
  • НАШИНЕЦЬ-НАУМОВА Анфіса Юріївна, заступник декана з науково-методичної та навчальної роботи Факультету права та міжнародних відносин.

 

Подякою Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

  • БОНДАРЕНКО Геннадій Леонідович, завідувач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту;
  • ДІДУР Олександра Олександрівна, заступник завідувача НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти;
  • НАЙДЕНОВА Поліна Олександрівна, начальник відділу кадрів;
  • НОС Наталія Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Фахового коледжу «Універсум»;
  • ПАЛАМАР Світлана Павлівна, доцент кафедри початкової освіти Педагогічного інституту;
  • ПИЛИПЧЕНКО Наталія Миколаївна, провідний фахівець відділу документації та діловодства;
  • ШЛЯХТЕНКО Олександр Юрійович, старший викладач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Інституту філології.

 

Грамотою Київського університету імені Бориса Грінченка:

  • АНТИПІН Євген Борисович, старший викладач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту, за професіоналізм у підготовці фахівців для закладів дошкільної та загальної середньої освіти м. Києва та України, вагомий внесок в організацію та проведення профорієнтаційної роботи;
  • ВАСИЛЕНКО Світлана Василівна, заступник завідувача з питань змісту та дослідження НДЛ інформатизації освіти, за вагомий внесок у підвищення рівня цифрової компетентності професорсько-викладацького складу;
  • ВИГОВСЬКА Ольга Сергіївна, завідувач НДЛ інтернаціоналізації вищої освіти, за сумлінну працю, розвиток міжнародних партнерських зв’язків, вагомий внесок у проєктну роботу Університету;
  • ВОРОНЮК Галина Анатоліївна, керівник навчального відділу Інституту людини, за багаторічне сумлінне виконання посадових обов’язків, високий професіоналізм у роботі зі студентами;
  • ГАЦКО Олена Володимирівна, старший викладач кафедри фізичного виховання і педагогіки спорту Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, за сумлінну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків;
  • ДАНИЛЕНКО Тетяна Анатоліївна, керівник навчального відділу Інституту мистецтв, за високий професіоналізм в організації освітнього процесу, сумлінну працю;
  • ЄВСТРАТЄНКОВА Ангеліна Валентинівна, провідний фахівець (інженер з проектно-кошторисної роботи) ремонтно-будівельного відділу, за добросовісну, успішну та якісну працю;
  • ЗАРКУА Мирослава Олександрівна, методист навчального відділу Інституту філології, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • КЛИМЕНКО Нінель Павлівна, доцент кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти, за багаторічну сумлінну працю, наукові досягнення і активну громадську діяльність;
  • КОЛОСКОВА Надія Олексіївна, викладач циклової комісії фізичного виховання Фахового коледжу «Універсум», за значний внесок у розвиток здоров'я та зміцнення фізичної підготовки молодого покоління;
  • МАЛЬЦЕВА Людмила Володимирівна, викладач циклової комісії природничих дисциплін Фахового коледжу «Універсум», за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм у підготовці фахівців для м. Києва;
  • НАЙДЬОНИШЕВА Леся Василівна, керівник навчального відділу Педагогічного інституту, за високий професіоналізм в організації освітнього процесу, популяризацію засад корпоративної культури грінченківської спільноти;
  • ПЕТРИК Лада Вікторівна, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту, за багаторічне сумлінне виконання посадових обов’язків, високий професіоналізм;
  • РОСТОВЦЕВА Тамара Василівна, завідувач відділу інформаційних технологій бібліотеки, за вагомий внесок у розвиток електронних ресурсів бібліотеки Університету, високу професійну майстерність;
  • СЕНЗЕРЛІХТ Марія Володимирівна, методист навчально-методичного відділу Фахового коледжу «Універсум», за високий професіоналізм, багаторічне сумлінне виконання посадових обов’язків;
  • СКЛАДАН Андрій Анатолійович, викладач циклової комісії суспільних дисциплін і правознавства Фахового коледжу «Універсум», за сумлінне виконання посадових обов’язків, реалізацію творчих проєктів зі студентами;
  • СМІРНОВА Валерія Андріївна, методист центру вебометрії та інформаційних систем НДЛ інформатизації освіти, за високий професіоналізм та вагомий особистий внесок у розвиток веб-простору Університету;
  • ТАРАН Оксана Петрівна, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини, за значний внесок в організацію практико-орієнтованого навчання студентів;
  • ТАРАСЮК Алла Юріївна, викладач циклової комісії суспільних дисциплін і правознавства Фахового коледжу «Універсум», за просування іміджу закладу освіти, зразкову роботу під час вступної кампанії;
  • ТЮТЮННИК Анастасія Володимирівна, методист центру розвитку цифрової компетентності НДЛ інформатизації освіти, за активну участь у модернізації системи електронного навчання Університету;
  • ЦВЄТКОВ Олександр Глєбович, професор кафедри міжнародних відносин та міжнародного права Факультету права та міжнародних відносин, за сумлінне виконання посадових обов’язків, активність у здійсненні навчально-методичної роботи.

 

Подякою Київського університету імені Бориса Грінченка:

  • АЛЕКСЕЄНКО Костянтин Юрійович, вихователь гуртожитку, відповідальне ставлення до виконання професійних обов’язків, якісні результати адаптації студентів до соціального середовища університету;
  • АСТАПЕНЯ Володимир Михайлович, доцент кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки Факультету інформаційних технологій та управління, за високу наполегливість та професійну активність при підготовці кадрів для забезпечення потреб державних і комерційних установ України у сфері інформаційної та кібернетичної безпеки;
  • БІЛИК Катерина Миколаївна, викладач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Інституту філології, за високий професіоналізм, плідну науково-педагогічну діяльність;
  • БОКЛАН Марія Григорівна, методист навчального відділу Інституту журналістики, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ВАВІЛОВА Альона Сергіївна, старший викладач кафедри практичної психології Інституту людини, за творчий підхід, високий професіоналізм, плідну науково-педагогічну діяльність;
  • ГАВРИЛОВА Наталія Григорівна, старший викладач кафедри спорту та фітнесу Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, за високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків, формування, збереження та зміцнення здоров’я студентської молоді;
  • ГАЛЬЧУК Оксана Василівна, професор кафедри світової літератури Інституту філології, за високу професійну майстерність, вагомий внесок у розвиток освіти і науки;
  • ГАНДЗЮК Віталій Олександрович, завідувач кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики, за високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у підготовку майбутніх журналістів;
  • ГОЛОСКО Світлана Михайлівна, помічник ректора, за високий професіоналізм, ініціативність, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ГУНЬКА Анна Миколаївна, старший викладач кафедри образотворчого мистецтва Інституту мистецтв, за сумлінну працю, досягнення високої майстерності у професійній діяльності;
  • ДРАЧ Альона Павлівна, помічник директора з ІКТ Інституту журналістики, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ІВАСЕНКО Дар'я Ігорівна, методист НМЦ соціально-гуманітарної взаємодії та організації дозвілля студентів, за зразкове виконання посадових обов’язків, ініціативність та творчий підхід до вирішення поставлених завдань;
  • КАЛЮЖНА Ірина Петрівна, старший науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства, за особистий внесок у розвиток наукових інновацій, організацію та реалізацію додаткових освітніх послуг;
  • КОРОСТЕЛЬОВА Марія Дмитрівна, доцент кафедри хореографії Інституту мистецтв, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ЛАХНО Наталія Валентинівна, доцент кафедри української мови Інституту філології, за організацію навчальної, виховної та науково-методичної роботи;
  • ЛИТВИНОВА Анастасія Володимирівна, завідувач відділу бібліотеки, за активний розвиток напрямку наукометрії в бібліотеці Університету, проведення тренінгів з академічної доброчесності;
  • ЛІГУС Ольга Марківна, доцент кафедри музикознавства і музичної освіти Інституту мистецтв, за високий професіоналізм та вагомий внесок в організаційну та наукову роботу студентів;
  • ЛІСОВСЬКА Мирослава Миколаївна, старший викладач кафедри міжнародних відносин та міжнародного права Факультету права та міжнародних відносин, за сумлінне виконання посадових обов’язків, активність у здійсненні навчально-методичної та організаційної роботи;
  • ЛУГОВЕНКО Тетяна Георгіївна, доцент кафедри хореографії Інституту мистецтв, за плідну педагогічну діяльність та високий професіоналізм;
  • МИХАЛЮК Алла Михайлівна, старший викладач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту, за професіоналізм, відповідальне ставлення до посадових обов’язків, активну участь у реалізації освітньої стратегії Університету;
  • ПОГРЕБНЯК Інга Василівна, доцент кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • РАК Людмила Миколаївна, методист НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти, за високі професійні досягнення особистий внесок у підготовку науково-методичних заходів;
  • РЕДЬКА Інна Анатоліївна, доцент кафедри германської філології Інституту філології, за професійну діяльність, наукову підготовку студентської молоді;
  • РУМЯНЦЕВА Світлана Віталіївна, старший викладач кафедри академічного та естрадного вокалу Інституту мистецтв, за високий професіоналізм та творчу ініціативу в організації концертної діяльності студентів;
  • САВИЧ Жанна Володимирівна, молодший науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства, за особистий внесок у реалізацію системи адаптації новопризначених співробітників;
  • САЛАТА Каріна Олександрівна, методист навчального відділу Інституту людини, за багаторічне сумлінне виконання посадових обов’язків, високий професіоналізм у роботі зі студентами;
  • САПІГА Світлана Володимирівна, старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини, за високу професійну майстерність, вдосконалення підходів до практико-орієнтованого навчання майбутніх соціальних працівників та розвиток волонтерських ініціатив;
  • СІНЬКО Андрій Сергійович, фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою науково-методичного центру інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності, за популяризацію бренду Університету;
  • СУЛІЦЬКИЙ Вадим Володимирович, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини, за високу професійну майстерність, оперативність та сумлінність у виконані професійних обов’язків, плідну науково-педагогічну діяльність;
  • ТАРАДАЙКО Ірина Василівна, фахівець відділу кадрів ІІ категорії, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ТЕРЛЕЦЬКА Тетяна Сергіївна, молодший науковий співробітник центру технологій дистанційного навчання НДЛ інформатизації освіти, за методичний супровід та організацію запису відеолекцій в студіях дистанційного навчання;
  • ТРЕЙТЯК Аліна Олександрівна, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти, за сумлінну працю, впровадження інноваційних технологій в освітній процес курсів підвищення кваліфікації;
  • ЦИМБАЛ Сергій Вікторович, старший викладач, кафедри інструментально-виконавської майстерності Інституту мистецтв, за плідну педагогічну діяльність та високий професіоналізм у фаховій підготовці студентів
  • ЧЕПУРНОВА Яна Олександрівна, фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою, за популяризацію Університету серед абітурієнтів;
  • ШЕВЧЕНКО Світлана Миколаївна, доцент кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки Факультету інформаційних технологій та управління, за професійну активність при підготовці кадрів для забезпечення потреб державних і комерційних установ України у сфері інформаційної та кібернетичної безпеки;
  • ШКАРБАН Інна Володимирівна, доцент кафедри іноземних мов Факультету права та міжнародних відносин, за сумлінне виконання посадових обов’язків, активну участь у здійсненні науково- методичної роботи;
  • ШКОЛЬНА Віта Миколаївна, методист Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, за сумлінну працю, високий професіоналізм, відданість справі, зразкове виконання службових обов’язків;
  • ШТЕПА Олена Валентинівна, доцент кафедри управління Факультету інформаційних технологій та управління, за перемогу у конкурсі проєктів Еразмус+ КА203 «Стратегічне партнерство»;
  • ЮЖДА Григорій Григорович, завідувач навчальної лабораторії радіомовлення кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики, за високий професіоналізм, плідну педагогічну діяльність, вагомий внесок у впровадження Нової освітньої стратегії;
  • ЯСКЕВИЧ Владислав Олександрович, доцент кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління, за професіоналізм та високу науково-педагогічну майстерність.