Оголошення

 Наказ № 69 від 30.01.2020 р. Про посилення контролю за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог та забезпечення протиепідемічних заходів в Університеті
 Наказ № 185 від 10.03.2020 р. Про невідкладні заходи щодо запобігання захворюванням, викликаних коронавірусом (COVID-19)
 11.03.2020 Протокол позачергового засідання ректорату № 5
 Наказ № 189 від 11.03.2020 р. Про організацію освітнього процесу на період карантину
 Наказ № 200 від 19.03.2020 р. Про забезпечення координації управління та контролю в Університеті на час карантину
 Наказ № 203 від 26.03.2020 р. План заходів для організації освітнього процесу у зв'язку з продовженням карантину
 Наказ № 228 від 24.04.2020 р. План заходів для організації освітнього процесу у зв'язку з продовженням карантину до 11.05.2020
 Наказ № 274 від 21.05.2020 р. Про організаційні заходи щодо підготовки відновлення освітнього процесу та режиму роботи в університеті після зняття карантинних обмежень
 Наказ № 316 від 03.06.2020 р. Про відновлення роботи спортивної інфраструктури університету та заходи, пов'язані з цим

 

 

Шановні колеги! 

Просимо Вас долучитися до процесу формування бюджету Університету на 2021 р. та надати пропозиції керівникам структурних підрозділів для їх узагальнення та скеровування головному бухгалтеру. Зведений проєкт бюджету Університету буде розглянутий на засіданнях ректорату та Вченої ради Університету.

В ніч з п'ятниці (15.05.20) на суботу (16.05.20) відбувся технічний збій бази даних системи е-навчання. Копія бази даних за п'яницю - пошкоджена. Змушені були відновити дані, які збережені у ніч з четверга на п'ятницю. Матеріали, внесені Вами впродовж пятниці (15.05.20), з 03:00 год. до 24:00 год. втрачені. Їх необхідно вносити повторно.

Наразі система працює.

З'ясовуються причини для уникнення в подальшому подібних ситуацій.

Приємна новина від Coursera! Продовжено термін реєстрації для проходження курсів на Coursera до 31 липня 2020 року. Можливість завершити навчання на курсах і безкоштовно отримати сертифікат у Вас буде до 31 серпня!

Нашому університету надано ліцензії на безкоштовне вивчення 4262 курсів, які розроблені провідними університетами світу!

Ознайомтесь, будь ласка, із каталогом курсів.

Шановні викладачі, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Шановні студенти, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Шановні аспіранти, докторанти, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Після заповнення форми ми надішлемо Вам запрошення приєднатися до університету в Coursera. Після підтвердження реєстрації через корпоративну пошту, зарахуйте себе на обраний курс (безкоштовно!) та пройдіть його!

 

Інструкція першого входу (після здійснення реєстрації)

 

 

Coursera

Для проведення Атестації студентів випускних курсів в Університеті Грінченка рекомендованою формою проведення іспиту є комбінована (тестування та усне опитування/співбесіда/ демонстрація практичних навичок), для проведення іспитів під час заліково-екзаменаційної сесії (для студентів всіх курсів і форм навчання) з урахуванням специфіки дисципліни може бути обрана форма як тестування, так і тестування + співбесіда, співбесіда.

Запропоновані фрагменти іспиту відображають ці можливості: студенти складають тест, перебуваючи безпосередньо на зв'язку з викладачем, після цього проходять співбесіду (опитування, демонстрація практичних навичок тощо).

 

Проведення комбінованого іспиту онлайн з використанням Webex Meetings

Проведення комбінованого іспиту онлайн з використанням Google (Hangouts) Meet

 

КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА

оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

Увага! Шановні викладачі та студенти!
В суботу, 11.04.2020 р. (з 13 год) та в неділю, 12.04.2020 р. впродовж дня, буде здійснюватись технічне обслуговування системи електронного навчання (Moodle).
У понеділок (13.04.2020 р.) система буде доступна для роботи.

Шановні колеги!

Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) інформує про затримку виплати заробітної плати за першу половину січня (аванс)* у січні 2020 року у зв’язку із прийняттям Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» та відповідно до нової редакції Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів.

*Інформація НЕ стосується Інституту післядипломної педагогічної освіти

Детальніше за посиланням:

https://don.kyivcity.gov.ua/news/9707.html

Шановні колеги!

В Університеті Грінченка затверджено Положення про ЕНК: порядок створення, сертифікації та використання у системі е-навчання (нова редакція, наказ від 08.05.2019 № 318).

Пріоритетними для сертифікації цього року залишаються ЕНК для студентів заочної форми навчання та студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Графік сертифікації

Авторів просимо дотримуватись встановлених термінів подання ЕНК на сертифікацію.

Інформуємо, що процес сертифікації є відкритим і відображається у вільному для перегляду документі (при авторизації в корпоративному акаунті) на окремих сторінках відповідно місяцю.

Експертам кафедр необхідно заповнити форму «фахова експертиза». Автор ЕНК має самостійно зарахувати 2-х експертів на курс (інструкція зарахування). Після опублікування наказу щодо сертифікації цього ЕНК, експерт може відрахувати себе з курсу самостійно. Перегляд результатів експертизи доступний за посиланням.

Для консультацій звертайтеся до помічника керівника з ІКТ Вашого структурного підрозділу. За необхідності консультації співробітників НДЛ інформатизації освіти слід зареєструватись.

 

Корисні посилання:

Шановні колеги! 

Подання результатів та внесення даних про Вашу професійну діяльність протягом грудня 2019 року до Бази реєстрів, Інституційного репозиторію , Е-Портфоліо завершується 05 січня 2020 року відповідно до Положення про щорічне рейтингове оцінювання професійної діяльності науково-педагогічних і наукових працівників "Лідер року" та Наказу про рейтингове оцінювання професійної діяльності науково-педагогічних і наукових працівників Університету "Лідер року - 2019".

У період 5-13 січня відповідальні за реєстри та інституційний репозиторій перевірятимуть подану інформацію з подальшим розміщенням у відкритий доступ. Просимо перевірити достовірність та повноту інформації на персональній сторінці Е-портфоліо до 13 січня.

Показники щорічного рейтингового оцінювання професійної діяльності науково-педагогічних і наукових працівників Університету "Лідер року - 2019" - Наказ №214.

Нормативні документи: