Оголошення

Університет Грінченка переведено на безкоштовний план "Coursera for Campus Basic". Зверніть увагу, що якщо Ви зареєструвалися на курси, доступні у Програмі Університету до 01 жовтня то маєте можливість їх завершити і отримати безкоштовно сертифікат до 01 грудня 2020 року.

Якщо ж Ви не встигли зареєструватися, не хвилюйтесь! Упродовж року у Вас є можливість зареєструватися і пройти курс, але безкоштовно - лише один.

Наш безкоштовний план Coursera for Campus Basic включає:

  • 20 000 безкоштовних студентських ліцензій для університету;
  • Нові практикоорієнтовані проєкти та 1 курс на студента на рік
  • Інтернет-довідкові центри для студентів

Шановні викладачі, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Шановні студенти, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Шановні аспіранти, докторанти, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Після заповнення форми ми надішлемо Вам запрошення приєднатися до університету в Coursera. Підтвердивши реєстрацію через корпоративну пошту, зарахуйте себе на обраний курс (безкоштовно!). що є доступний в програмі нашого Університету та пройдіть його!

 

Шановні науковці, запрошуємо Вас до подання рукописів!

 

Галузь: Освітні, педагогічні науки

Тематика: ІКТ в освіті

Проблематика: сприяє поширенню передових наукових ідей у галузі педагогічних наук з метою висвітлення новітніх ІКТ- засобів для освітньої діяльності.

Мова рукопису: українська, англійська

Опублікування випуску - ЛИСТОПАД, 2020 рік

Публікації індексуються наукометричними та реферативними базами даних (Google ScholarULRICH'S PERIODICALS DIRECTORY, Journal Imapact Factor, WorldCat та ін.), а також усі файли періодично архівуються та зберігаються у Національній бібліотеці ім. В.І. Вернадського, Київ, Україна.

Подання приймаються англійською та українською мовами до 19 жовтня 2020 року. Будь ласка, ознайомтесь із Вимогами до оформлення подання. Після подання статті через онлайн систему, автор отримує автоматичного листа з повідомленням, що стаття надійшла до редакції. При виникненні питань стосовно рецензування, редагування рукопису, автор може писати на електронну адресу журналу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Дякуємо Вам за інтерес до нашого електронного наукового фахового видання «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету»!

З нагоди відзначення Дня працівників освіти співробітники Університету нагороджені:

 

Подякою Міністерства освіти і науки України:

  • КАРЛІНСЬКА Яніна Валеріївна, заступник директора з навчальної роботи Фахового коледжу «Універсум»;
  • ПАВЛЮК Роман Олександрович, заступник директора з науково-педагогічної та навчальної роботи Інституту людини;
  • САВЧЕНКО Валентин Михайлович, завідувач кафедри фізичної терапії та біокінезіології Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту;
  • ТАРАННИК Алла Олександрівна, заступник директора з науково-педагогічної та навчальної роботи Інституту мистецтв.

 

Подякою Київського міського голови:

  • ЛИНЬОВ Костянтин Олександрович, завідувача кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти.

 

Нагрудним знаком «Відмінник столичної освіти»:

  • БУЛЬБА Таісія Семенівна, завідувач науково-методичного центру акредитації та ліцензування.

 

Грамотою Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державної адміністрації):

  • КАЛАШНИК Оксана Сергіївна, викладач циклової комісії іноземних мов Фахового коледжу «Універсум»;
  • НАШИНЕЦЬ-НАУМОВА Анфіса Юріївна, заступник декана з науково-методичної та навчальної роботи Факультету права та міжнародних відносин.

 

Подякою Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

  • БОНДАРЕНКО Геннадій Леонідович, завідувач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту;
  • ДІДУР Олександра Олександрівна, заступник завідувача НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти;
  • НАЙДЕНОВА Поліна Олександрівна, начальник відділу кадрів;
  • НОС Наталія Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Фахового коледжу «Універсум»;
  • ПАЛАМАР Світлана Павлівна, доцент кафедри початкової освіти Педагогічного інституту;
  • ПИЛИПЧЕНКО Наталія Миколаївна, провідний фахівець відділу документації та діловодства;
  • ШЛЯХТЕНКО Олександр Юрійович, старший викладач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Інституту філології.

 

Грамотою Київського університету імені Бориса Грінченка:

  • АНТИПІН Євген Борисович, старший викладач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту, за професіоналізм у підготовці фахівців для закладів дошкільної та загальної середньої освіти м. Києва та України, вагомий внесок в організацію та проведення профорієнтаційної роботи;
  • ВАСИЛЕНКО Світлана Василівна, заступник завідувача з питань змісту та дослідження НДЛ інформатизації освіти, за вагомий внесок у підвищення рівня цифрової компетентності професорсько-викладацького складу;
  • ВИГОВСЬКА Ольга Сергіївна, завідувач НДЛ інтернаціоналізації вищої освіти, за сумлінну працю, розвиток міжнародних партнерських зв’язків, вагомий внесок у проєктну роботу Університету;
  • ВОРОНЮК Галина Анатоліївна, керівник навчального відділу Інституту людини, за багаторічне сумлінне виконання посадових обов’язків, високий професіоналізм у роботі зі студентами;
  • ГАЦКО Олена Володимирівна, старший викладач кафедри фізичного виховання і педагогіки спорту Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, за сумлінну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків;
  • ДАНИЛЕНКО Тетяна Анатоліївна, керівник навчального відділу Інституту мистецтв, за високий професіоналізм в організації освітнього процесу, сумлінну працю;
  • ЄВСТРАТЄНКОВА Ангеліна Валентинівна, провідний фахівець (інженер з проектно-кошторисної роботи) ремонтно-будівельного відділу, за добросовісну, успішну та якісну працю;
  • ЗАРКУА Мирослава Олександрівна, методист навчального відділу Інституту філології, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • КЛИМЕНКО Нінель Павлівна, доцент кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти, за багаторічну сумлінну працю, наукові досягнення і активну громадську діяльність;
  • КОЛОСКОВА Надія Олексіївна, викладач циклової комісії фізичного виховання Фахового коледжу «Універсум», за значний внесок у розвиток здоров'я та зміцнення фізичної підготовки молодого покоління;
  • МАЛЬЦЕВА Людмила Володимирівна, викладач циклової комісії природничих дисциплін Фахового коледжу «Універсум», за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм у підготовці фахівців для м. Києва;
  • НАЙДЬОНИШЕВА Леся Василівна, керівник навчального відділу Педагогічного інституту, за високий професіоналізм в організації освітнього процесу, популяризацію засад корпоративної культури грінченківської спільноти;
  • ПЕТРИК Лада Вікторівна, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту, за багаторічне сумлінне виконання посадових обов’язків, високий професіоналізм;
  • РОСТОВЦЕВА Тамара Василівна, завідувач відділу інформаційних технологій бібліотеки, за вагомий внесок у розвиток електронних ресурсів бібліотеки Університету, високу професійну майстерність;
  • СЕНЗЕРЛІХТ Марія Володимирівна, методист навчально-методичного відділу Фахового коледжу «Універсум», за високий професіоналізм, багаторічне сумлінне виконання посадових обов’язків;
  • СКЛАДАН Андрій Анатолійович, викладач циклової комісії суспільних дисциплін і правознавства Фахового коледжу «Універсум», за сумлінне виконання посадових обов’язків, реалізацію творчих проєктів зі студентами;
  • СМІРНОВА Валерія Андріївна, методист центру вебометрії та інформаційних систем НДЛ інформатизації освіти, за високий професіоналізм та вагомий особистий внесок у розвиток веб-простору Університету;
  • ТАРАН Оксана Петрівна, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини, за значний внесок в організацію практико-орієнтованого навчання студентів;
  • ТАРАСЮК Алла Юріївна, викладач циклової комісії суспільних дисциплін і правознавства Фахового коледжу «Універсум», за просування іміджу закладу освіти, зразкову роботу під час вступної кампанії;
  • ТЮТЮННИК Анастасія Володимирівна, методист центру розвитку цифрової компетентності НДЛ інформатизації освіти, за активну участь у модернізації системи електронного навчання Університету;
  • ЦВЄТКОВ Олександр Глєбович, професор кафедри міжнародних відносин та міжнародного права Факультету права та міжнародних відносин, за сумлінне виконання посадових обов’язків, активність у здійсненні навчально-методичної роботи.

 

Подякою Київського університету імені Бориса Грінченка:

  • АЛЕКСЕЄНКО Костянтин Юрійович, вихователь гуртожитку, відповідальне ставлення до виконання професійних обов’язків, якісні результати адаптації студентів до соціального середовища університету;
  • АСТАПЕНЯ Володимир Михайлович, доцент кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки Факультету інформаційних технологій та управління, за високу наполегливість та професійну активність при підготовці кадрів для забезпечення потреб державних і комерційних установ України у сфері інформаційної та кібернетичної безпеки;
  • БІЛИК Катерина Миколаївна, викладач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Інституту філології, за високий професіоналізм, плідну науково-педагогічну діяльність;
  • БОКЛАН Марія Григорівна, методист навчального відділу Інституту журналістики, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ВАВІЛОВА Альона Сергіївна, старший викладач кафедри практичної психології Інституту людини, за творчий підхід, високий професіоналізм, плідну науково-педагогічну діяльність;
  • ГАВРИЛОВА Наталія Григорівна, старший викладач кафедри спорту та фітнесу Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, за високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків, формування, збереження та зміцнення здоров’я студентської молоді;
  • ГАЛЬЧУК Оксана Василівна, професор кафедри світової літератури Інституту філології, за високу професійну майстерність, вагомий внесок у розвиток освіти і науки;
  • ГАНДЗЮК Віталій Олександрович, завідувач кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики, за високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у підготовку майбутніх журналістів;
  • ГОЛОСКО Світлана Михайлівна, помічник ректора, за високий професіоналізм, ініціативність, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ГУНЬКА Анна Миколаївна, старший викладач кафедри образотворчого мистецтва Інституту мистецтв, за сумлінну працю, досягнення високої майстерності у професійній діяльності;
  • ДРАЧ Альона Павлівна, помічник директора з ІКТ Інституту журналістики, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ІВАСЕНКО Дар'я Ігорівна, методист НМЦ соціально-гуманітарної взаємодії та організації дозвілля студентів, за зразкове виконання посадових обов’язків, ініціативність та творчий підхід до вирішення поставлених завдань;
  • КАЛЮЖНА Ірина Петрівна, старший науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства, за особистий внесок у розвиток наукових інновацій, організацію та реалізацію додаткових освітніх послуг;
  • КОРОСТЕЛЬОВА Марія Дмитрівна, доцент кафедри хореографії Інституту мистецтв, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ЛАХНО Наталія Валентинівна, доцент кафедри української мови Інституту філології, за організацію навчальної, виховної та науково-методичної роботи;
  • ЛИТВИНОВА Анастасія Володимирівна, завідувач відділу бібліотеки, за активний розвиток напрямку наукометрії в бібліотеці Університету, проведення тренінгів з академічної доброчесності;
  • ЛІГУС Ольга Марківна, доцент кафедри музикознавства і музичної освіти Інституту мистецтв, за високий професіоналізм та вагомий внесок в організаційну та наукову роботу студентів;
  • ЛІСОВСЬКА Мирослава Миколаївна, старший викладач кафедри міжнародних відносин та міжнародного права Факультету права та міжнародних відносин, за сумлінне виконання посадових обов’язків, активність у здійсненні навчально-методичної та організаційної роботи;
  • ЛУГОВЕНКО Тетяна Георгіївна, доцент кафедри хореографії Інституту мистецтв, за плідну педагогічну діяльність та високий професіоналізм;
  • МИХАЛЮК Алла Михайлівна, старший викладач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту, за професіоналізм, відповідальне ставлення до посадових обов’язків, активну участь у реалізації освітньої стратегії Університету;
  • ПОГРЕБНЯК Інга Василівна, доцент кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • РАК Людмила Миколаївна, методист НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти, за високі професійні досягнення особистий внесок у підготовку науково-методичних заходів;
  • РЕДЬКА Інна Анатоліївна, доцент кафедри германської філології Інституту філології, за професійну діяльність, наукову підготовку студентської молоді;
  • РУМЯНЦЕВА Світлана Віталіївна, старший викладач кафедри академічного та естрадного вокалу Інституту мистецтв, за високий професіоналізм та творчу ініціативу в організації концертної діяльності студентів;
  • САВИЧ Жанна Володимирівна, молодший науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства, за особистий внесок у реалізацію системи адаптації новопризначених співробітників;
  • САЛАТА Каріна Олександрівна, методист навчального відділу Інституту людини, за багаторічне сумлінне виконання посадових обов’язків, високий професіоналізм у роботі зі студентами;
  • САПІГА Світлана Володимирівна, старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини, за високу професійну майстерність, вдосконалення підходів до практико-орієнтованого навчання майбутніх соціальних працівників та розвиток волонтерських ініціатив;
  • СІНЬКО Андрій Сергійович, фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою науково-методичного центру інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності, за популяризацію бренду Університету;
  • СУЛІЦЬКИЙ Вадим Володимирович, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини, за високу професійну майстерність, оперативність та сумлінність у виконані професійних обов’язків, плідну науково-педагогічну діяльність;
  • ТАРАДАЙКО Ірина Василівна, фахівець відділу кадрів ІІ категорії, за високий професіоналізм, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків;
  • ТЕРЛЕЦЬКА Тетяна Сергіївна, молодший науковий співробітник центру технологій дистанційного навчання НДЛ інформатизації освіти, за методичний супровід та організацію запису відеолекцій в студіях дистанційного навчання;
  • ТРЕЙТЯК Аліна Олександрівна, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти, за сумлінну працю, впровадження інноваційних технологій в освітній процес курсів підвищення кваліфікації;
  • ЦИМБАЛ Сергій Вікторович, старший викладач, кафедри інструментально-виконавської майстерності Інституту мистецтв, за плідну педагогічну діяльність та високий професіоналізм у фаховій підготовці студентів
  • ЧЕПУРНОВА Яна Олександрівна, фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою, за популяризацію Університету серед абітурієнтів;
  • ШЕВЧЕНКО Світлана Миколаївна, доцент кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки Факультету інформаційних технологій та управління, за професійну активність при підготовці кадрів для забезпечення потреб державних і комерційних установ України у сфері інформаційної та кібернетичної безпеки;
  • ШКАРБАН Інна Володимирівна, доцент кафедри іноземних мов Факультету права та міжнародних відносин, за сумлінне виконання посадових обов’язків, активну участь у здійсненні науково- методичної роботи;
  • ШКОЛЬНА Віта Миколаївна, методист Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, за сумлінну працю, високий професіоналізм, відданість справі, зразкове виконання службових обов’язків;
  • ШТЕПА Олена Валентинівна, доцент кафедри управління Факультету інформаційних технологій та управління, за перемогу у конкурсі проєктів Еразмус+ КА203 «Стратегічне партнерство»;
  • ЮЖДА Григорій Григорович, завідувач навчальної лабораторії радіомовлення кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики, за високий професіоналізм, плідну педагогічну діяльність, вагомий внесок у впровадження Нової освітньої стратегії;
  • ЯСКЕВИЧ Владислав Олександрович, доцент кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління, за професіоналізм та високу науково-педагогічну майстерність.

Дата: 14 вересня - 09 жовтня 2020 року

14 вересня - 09 жовтня 2020 року відбудеться онлайн-стажування для педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти I - IV рівнів акредитації за темою: «Нові та інноваційні методи викладання», організоване «Європейською лігою професійного розвитку» разом з Економічним Університетом у місті Краків та Малопольською школою державного управління м. Краків.

Програма стажування складається з трьох модулів:

Модуль 1. Вступ. Мобільність в освіті (дистанційний онлайн - курс та індивідуальна робота).

Модуль 2. Європейська та польська система вищої освіти (дистанційний онлайн - курс та індивідуальна робота).

Модуль 3. Освіта та дослідження в перехідному періоді. Нові та інноваційні методи навчання (дистанційний онлайн - курс та індивідуальна робота).

Економічним Університетом у Кракові кожному учаснику стажування видається сертифікат про проходження міжнародного стажування тривалістю 120 годин.

Детальна інформація щодо участі та вартості стажування за тел.: +38063 333 9152 або на сайті https://elpd.com.ua/online-stazhuvannya-uek-2020/

Детальна програма стажування

 

Щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти і гуртожитках

Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів в деяких закладах фізичної культури і спорту на період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів в гуртожитках на період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) 

 

 

 Наказ № 69 від 30.01.2020 р. Про посилення контролю за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог та забезпечення протиепідемічних заходів в Університеті
 Наказ № 185 від 10.03.2020 р. Про невідкладні заходи щодо запобігання захворюванням, викликаних коронавірусом (COVID-19)
 11.03.2020 Протокол позачергового засідання ректорату № 5
 Наказ № 189 від 11.03.2020 р. Про організацію освітнього процесу на період карантину
 Наказ № 200 від 19.03.2020 р. Про забезпечення координації управління та контролю в Університеті на час карантину
 Наказ № 203 від 26.03.2020 р. План заходів для організації освітнього процесу у зв'язку з продовженням карантину
 Наказ № 228 від 24.04.2020 р. План заходів для організації освітнього процесу у зв'язку з продовженням карантину до 11.05.2020
 Наказ № 274 від 21.05.2020 р. Про організаційні заходи щодо підготовки відновлення освітнього процесу та режиму роботи в університеті після зняття карантинних обмежень
 Наказ № 316 від 03.06.2020 р. Про відновлення роботи спортивної інфраструктури університету та заходи, пов'язані з цим
Наказ № 441 від 27.08.2020 р. Про організацію освітнього процесу в університеті у І півріччі 2020-2021 навчального року та заходи, пов'язані з цим
Наказ № 442 від 27.08.2020 р. Про дотримання протиепідеміологічних вимог у гуртожитках університету в період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)
Наказ № 443 від 27.08.2020 р. Про відповідальну особу за організацію протиепідемічних заходів в університеті на період карантину
Наказ № 444 від 27.08.2020 р. Про затвердження алгоритму дій на випадок підозри та надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед освіти та працівників університету
Наказ № 504 від 14.09.2020 р. Про внесення змін до п.2.6 наказу "Про організацію освітнього процесу в університеті у І півріччі 2020-2021 навчального року та заходи, пов'язані з цим" від 27.08.2020 №441
Наказ № 505 від 14.09.2020 р. Про внесення доповнень до додатку №1 наказу "Про затвердження алгоритму дій на випадок підозри та надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників університету" від 27.08.2020 №444
Наказ № 556 від 28.09.2020 р. Про втрату чинності наказу «Про внесення змін до п.2.6. наказу «Про організацію освітнього процесу в університеті у І півріччі 2020-2021 навчального року та заходи, пов’язані з цим» від 27.08.2020 року №441» від 14.09.2020 №504
Наказ № 603 від 07.10.2020 р. Про внесення доповнень до додатку №1 наказу "Про затвердження алгоритму дій на випадок підозри та надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників університету" від 27.08.2020 №444
Наказ № 643 від 19.10.2020 р. Про організацію та проведення освітнього процесу з 21 жовтня 2020 року

 

Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

Відповідальні особи за дезінфекцію комп'ютерної техніки

Інфографіка "Як дезінфікувати клавіатуру" 

Шановні колеги! 

Просимо Вас долучитися до процесу формування бюджету Університету на 2021 р. та надати пропозиції керівникам структурних підрозділів для їх узагальнення та скеровування головному бухгалтеру. Зведений проєкт бюджету Університету буде розглянутий на засіданнях ректорату та Вченої ради Університету.

В ніч з п'ятниці (15.05.20) на суботу (16.05.20) відбувся технічний збій бази даних системи е-навчання. Копія бази даних за п'яницю - пошкоджена. Змушені були відновити дані, які збережені у ніч з четверга на п'ятницю. Матеріали, внесені Вами впродовж пятниці (15.05.20), з 03:00 год. до 24:00 год. втрачені. Їх необхідно вносити повторно.

Наразі система працює.

З'ясовуються причини для уникнення в подальшому подібних ситуацій.

Приємна новина від Coursera! Продовжено термін реєстрації для проходження курсів на Coursera до 31 липня 2020 року. Можливість завершити навчання на курсах і безкоштовно отримати сертифікат у Вас буде до 31 серпня!

Нашому університету надано ліцензії на безкоштовне вивчення 4262 курсів, які розроблені провідними університетами світу!

Ознайомтесь, будь ласка, із каталогом курсів.

Шановні викладачі, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Шановні студенти, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Шановні аспіранти, докторанти, якщо Ви вирішили опанувати якийсь із доступних курсів, заповніть будь ласка реєстраційну форму.

Після заповнення форми ми надішлемо Вам запрошення приєднатися до університету в Coursera. Після підтвердження реєстрації через корпоративну пошту, зарахуйте себе на обраний курс (безкоштовно!) та пройдіть його!

 

Інструкція першого входу (після здійснення реєстрації)

 

 

Coursera

Для проведення Атестації студентів випускних курсів в Університеті Грінченка рекомендованою формою проведення іспиту є комбінована (тестування та усне опитування/співбесіда/ демонстрація практичних навичок), для проведення іспитів під час заліково-екзаменаційної сесії (для студентів всіх курсів і форм навчання) з урахуванням специфіки дисципліни може бути обрана форма як тестування, так і тестування + співбесіда, співбесіда.

Запропоновані фрагменти іспиту відображають ці можливості: студенти складають тест, перебуваючи безпосередньо на зв'язку з викладачем, після цього проходять співбесіду (опитування, демонстрація практичних навичок тощо).

 

Проведення комбінованого іспиту онлайн з використанням Webex Meetings

Проведення комбінованого іспиту онлайн з використанням Google (Hangouts) Meet