Оголошення

Шановні колеги!

У зв’язку з введенням воєнного стану на території України згідно з Указом Президента від 24.02.2022 р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» виникли тимчасові труднощі з фінансуванням заробітної плати.

Так, фінансування на оплату праці за квітень місяць складає 60 % від запланованого місячного фонду оплати праці.

Виплата заробітної плати за квітень місяць співробітникам Університету буде включати обов’язкові виплати, а саме: посадовий оклад з доплатами та надбавками відповідно до чинного законодавства (надбавка за вислугу років, за науковий ступінь, вчене та почесне звання). Стимулюючі та матеріальні виплати, зокрема надбавка за складність та напруженість у квітні місяці нараховуватись не буде.

Київський університет імені Бориса Грінченка вживає всіх можливих та залежних від нього заходів для забезпечення виплати заробітної плати працівникам своєчасно та в повному обсязі.

 

❗️ Увага, безкоштовні консультації психолога ❗️
🔖 Викладачі кафедри психології особистості та соціальних практик Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка готові надати психологічну допомогу всім, хто її потребує:
✅ +380509515818 - Сергєєнкова Оксана Павлівна - д. психол. наук, професор, психолог-консультант;
✅ +380672813562 - Поліщук Валерій Миколайович - д. психол. наук, професор, психолог-консультант;
✅ +380974533610 - Каліщук Світлана Миколаївна - д. психол. наук, психолог-психотерапевт;
✅ +380936032929 - Столярчук Олеся Анатоліївна - д. психол. наук, доцент, психолог-консультант;
✅ +380679666152 - Кутішенко Валентина Петрівна - к. психол. наук, доцент, психолог-консультант;
✅ +380509256633 - Цюман Тетяна Петрівна - к. психол. наук, доцент, психолог-психотерапевт;
✅ +380663352855 - Рева Олена Миколаївна - к. психол. наук, доцент, психолог- консультант;
✅ +380669640732 - Сорокіна Олена Анатоліївна - к. психол. наук, доцент, психолог-психотерапевт;
✅ +0637482486 - Вінник Наталія Дмитрівна - к. психол. наук, ст. наук. співробітник;
✅ +380937640280 - Фурман Вікторія Вікторівна - к. психол. наук, психолог-психотерапевт;
✅ +380957265043 - Коханова Олена Петрівна - к. психол. наук, психолог-психотерапевт;
✅ +380954633088 - Власенко Інна Анатодіївна, к. психол. наук, психолог-консультант;
✅ +380673959579 - Ткачішина Оксана Романівна, к. психол. наук, психолог-консультант;
✅ +380968050568 - Васильєв Олексій Олександрович, ст. викладач, психолог-консультант.

 

 

Шановні колеги, хто прийшов працювати у наш Університет у 2020 чи 2021 році!

 

Просимо Вас взяти участь в опитуванні, що проводиться з метою вивчення досвіду впровадження системи адаптації новопризначених співробітників в Університеті Грінченка. Ваша думка є важливою для покращення подальшої реалізації системи адаптації в Університеті.

Приділить, будь ласка, декілька хвилин на заповнення анкети.

Опитування є абсолютно анонімним.

АНКЕТА щодо реалізації системи адаптації новопризначених співробітників в Університеті Грінченка

 

Щиро дякуємо Вам за участь!

 

Шановні колеги!

Міністерство охорони здоров'я України своїм наказом від 04.10.2021 № 2153, зареєстрованим в Мін’юсті 07.10.2021 за №1306/36928, затвердило перелік організацій, представники яких підлягають обов'язковій вакцинації проти COVID-19.

Згідно з наказом, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби, обов’язковій вакцинації проти COVID-19 підлягають працівники закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої освіти, незалежно від типу та форми власності. 

Наказ набирає чинність через один місяць з дня його публікації.  Працівники Університету, які не щепляться проти COVID-19 протягом цього періоду, будуть відсторонені від роботи без збереження заробітної плати.

Не підлягатимуть обов'язковій вакцинації лише ті працівники, які мають абсолютні протипоказання до проведення щеплень, відповідно до Переліку медичних протипоказань та застережень до проведення профілактичних щеплень, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 вересня 2011 року № 595.

КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА

ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ «УНІВЕРСУМ»

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють українською мовою. Кандидат на посаду директора Фахового коледжу повинен мати ступінь магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста), стаж роботи на посадах педагогічних та/або науково-педагогічних працівників не менше як п’ять років. До зазначеного стажу може бути зараховано до трьох років стажу роботи на керівних посадах.

Претенденти для участі у конкурсі подають такі документи:

1) заяву про участь у конкурсі на ім’я ректора Університету, в якій зазначається про застосування або незастосування до претендента обмежень, встановлених частиною четвертою статті 42 Закону України «Про фахову передвищу освіту». Також в заяві, претендент зазначає, що він не є членом Наглядової ради Коледжу або Наглядової ради Університету;

2) особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3 × 4 сантиметри;

3) автобіографію та резюме;

4) копії документів про вищу освіту;

5) довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. № 1465;

6) довідку про наявність або відсутність судимості;

7) витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

8) копію паспорта громадянина України, засвідчену претендентом;

9) копію трудової книжки та/або інші документи, які підтверджують стаж роботи;

10) письмову згоду на збір та обробку персональних даних;

11) копію документа, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

12) проєкт стратегії розвитку Коледжу;

13) мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Претендент може подати інші документи, які підтверджуватимуть його професійні та/або моральні якості.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта громадянина України), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, представником Наглядової ради Коледжу або нотаріально.

Строк подання заяв – з дати розміщення цього оголошення на офіційному вебсайті до 04 грудня 2021 року.

Дата проведення рейтингового голосування – 22 грудня 2021 року.

Документи приймаються за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, кім. 103.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Довідки за телефонами: (044) 272 19 32, 272 18 46.

Положення про конкурсний відбір на посаду директора Фахового коледжу «Універсум»  Київського університету імені Бориса Грінченка

Наказ від 01.10.2021 № 659 "Про оголошення конкурсу на посаду директора Фахового коледжу «Універсум»"

 

 

 

Відповідно до п.5. статті 39, п.2 статті 36 Закону України “Про вищу освіту”, п. 68.2 Статуту Університету, Вченою радою Університету схвалено проєкт нової редакції Статуту Університету (протокол №8 від 23 вересня 2021 р.), який подано на розгляд і затвердження Конференцією трудового колективу Університету 29 вересня 2021 року.

Запрошуємо долучитись до обговорення Проєкту нової редакції Статуту Університету, шляхом заповнення Google-форми.

Оргкомітет Конференції Трудового колективу

Вельмишановні колеги!

Наша редакція вітає Вас із початком нового навчального року і зичить примноження здобутків та наукового зростання!

Щиро віримо, що за час літньої відпустки Ви гарно відпочили і зібрали матеріали для публікації найсвіжіших наукових досліджень! Електронне наукове фахове видання «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету» запрошує до подання рукописів у випуск №11 (2), 2021! 

Публікації приймаються англійською та українською мовами до 30 вересня 2021 року.  Видання сприяє поширенню передових наукових ідей у галузі педагогічних наук з метою висвітлення новітніх ІК- засобів для освітньої діяльності. Публікації індексуються наукометричними та реферативними базами даних (Google Scholar, InfoBase IndexEuropean Reference Index for the Humanities and the Social SciencesWorldCatOpenAIRECrossref та ін.), а також усі файли періодично архівуються та зберігаються у Національній бібліотеці України імені І.В. Вернадського, Київ, Україна.

Детальніше із вимогами можна ознайомитись за покликанням

Шановні колеги! 

Маєте ідею записати відеолекцію, реалізувати інтерактивне відео, створити промо-ролик або провести вебінар? - Ми допоможемо її втілити у життя, адже Студії дистанційного навчання працюють для Вас!

Завдяки обладнанню Студій, відео буде якісним та матиме хороший звук. Використання фонів з логотипом або зображенням Університету надасть Вашому відео корпоративної ідентичності. Для проведення вебінарів доступні сучасні відеотермінали та відповідне програмне забезпечення.

Записані відео розміщуються на YouTube-каналі ЦТДН в обмеженому  або публічному доступі (за Вашим бажанням), що дозволить легко їх використовувати в подальшому.

На сайті ЦТДН ми розміщуємо корисну інформацію, яка стане в нагоді при підготовці до запису відеолекцій, розміщенні відео у ЕНК тощо.

Реєстрація для запису, графік записів у Студіях.

Адреса Студій: Навчальний корпус №1 (м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б), ауд. 023, 024.

Контактний телефон: (044) 485-20-87

 

 

В Університеті Грінченка сертифікація ЕНК відбувається відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок створення електронних навчальних курсів, їх сертифікацію та використання у системі е-навчання Київського університету імені Бориса Грінченка (наказ від 29.10.2020 № 674).

Під час сертифікації здійснюється три експертизи ЕНК: фахова, експертиза ресурсів та технічна. 

Процедура проведення фахової експертизи включає такі кроки:

Перший крок. Призначення директором/деканом структурного підрозділу експертів зі складу НПП/ПП кафедр/циклових комісій структурного підрозділу (не менше 2-х осіб, які є співробітниками різних кафедр/циклових комісій; один з яких має розроблений і сертифікований ЕНК). За згодою можуть залучатися фахівці з інших структурних підрозділів Університету та/або освітніх, наукових установ;

Другий крок. Надання автором ЕНК запрошення експертам із посиланням на ЕНК та паролем доступу. Автор ЕНК має самостійно зарахувати 2-х експертів на курс (інструкція зарахування).

Третій крок. Здійснення онлайн-експертизи призначеними експертами із наданням висновку через форму «Фахова експертиза». Після опублікування наказу щодо сертифікації цього ЕНК, експерт може відрахувати себе з курсу самостійно

Інформуємо, що процес сертифікації є відкритим і відображається у вільному для перегляду документі (при авторизації в корпоративному акаунті) на окремих сторінках відповідно місяцю.

Перегляд результатів фахової експертизи доступний за посиланням.

Звертаємо увагу, що ЕНК розробляється з дисциплін навчального плану, з окремих змістових модулів (модулів, тем) навчальної дисципліни ЕНК не розробляється.

Навчальна дисципліна має бути забезпечена одним ЕНК. На сертифікацію подається єдиний оригінальний ЕНК. Інші, створені за рахунок відмінностей у розподілі годин між видами аудиторної та позааудиторної роботи, в тому числі для заочної форми, вважаються копією ЕНК, про що зазначається в короткому описі до ЕНК.

Для консультацій та уточнень звертайтеся до помічника директора/декана з ІКТ Вашого структурного підрозділу.

За необхідності консультації співробітників НДЛ інформатизації освіти зареєструйтеся завчасно.

 

Корисні посилання: