Шановні колеги!
Маєте ідею записати відеолекцію, реалізувати інтерактивне відео, створити промо-ролик або провести вебінар? - Ми допоможемо її втілити у життя, адже Студії дистанційного навчання працюють для Вас!
Завдяки обладнанню Студій, відео буде якісним та матиме хороший звук. Використання фонів з логотипом або зображенням Університету надасть Вашому відео корпоративної ідентичності. Для проведення вебінарів доступні сучасні відеотермінали та відповідне програмне забезпечення.
Записані відео розміщуються на YouTube-каналі ЦТДН в обмеженому або публічному доступі (за Вашим бажанням), що дозволить легко їх використовувати в подальшому.
На сайті ЦТДН ми розміщуємо корисну інформацію, яка стане в нагоді при підготовці до запису відеолекцій, розміщенні відео у ЕНК тощо.
Реєстрація для запису, графік записів у Студіях.
Адреса Студій: Навчальний корпус №1 (м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б), ауд. 023, 024.
Контактний телефон: (044) 485-20-87
В Університеті Грінченка сертифікація ЕНК відбувається відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок створення електронних навчальних курсів, їх сертифікацію та використання у системі е-навчання Київського університету імені Бориса Грінченка (наказ від 29.10.2020 № 674).
Під час сертифікації здійснюється три експертизи ЕНК: фахова, експертиза ресурсів та технічна.
Процедура проведення фахової експертизи включає такі кроки:
Перший крок. Призначення директором/деканом структурного підрозділу експертів зі складу НПП/ПП кафедр/циклових комісій структурного підрозділу (не менше 2-х осіб, які є співробітниками різних кафедр/циклових комісій; один з яких має розроблений і сертифікований ЕНК). За згодою можуть залучатися фахівці з інших структурних підрозділів Університету та/або освітніх, наукових установ;
Другий крок. Надання автором ЕНК запрошення експертам із посиланням на ЕНК та паролем доступу. Автор ЕНК має самостійно зарахувати 2-х експертів на курс (інструкція зарахування).
Третій крок. Здійснення онлайн-експертизи призначеними експертами із наданням висновку через форму «Фахова експертиза». Після опублікування наказу щодо сертифікації цього ЕНК, експерт може відрахувати себе з курсу самостійно
Інформуємо, що процес сертифікації є відкритим і відображається у вільному для перегляду документі (при авторизації в корпоративному акаунті) на окремих сторінках відповідно місяцю.
Перегляд результатів фахової експертизи доступний за посиланням.
Звертаємо увагу, що ЕНК розробляється з дисциплін навчального плану, з окремих змістових модулів (модулів, тем) навчальної дисципліни ЕНК не розробляється.
Навчальна дисципліна має бути забезпечена одним ЕНК. На сертифікацію подається єдиний оригінальний ЕНК. Інші, створені за рахунок відмінностей у розподілі годин між видами аудиторної та позааудиторної роботи, в тому числі для заочної форми, вважаються копією ЕНК, про що зазначається в короткому описі до ЕНК.
Для консультацій та уточнень звертайтеся до помічника директора/декана з ІКТ Вашого структурного підрозділу.
За необхідності консультації співробітників НДЛ інформатизації освіти зареєструйтеся завчасно.
Корисні посилання:
Шановні науково-педагогічні працівники, здобувачі вищої освіти та інші зацікавлені особи!
Освітньо-професійна програма "Право" спеціальності 081 Право першого (бакалаврського) рівня вищої освіти проходить первинну акредитацію.
05-07 квітня 2021 року в Університеті працює експертна група, призначена Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти.
05 квітня 2021 року з 15.10 до 15.50 всі бажаючі можуть долучитися у рамках відкритої зустрічі до спілкування з експертною групою з різних питань започаткування та реалізації ОПП "Право". Долучитися можна за посиланням:
Відкрита зустріч з експертами: ID 2773 Київський університет імені Бориса Грінченка ОП "Право"
Час: 5 квітня 2021. 15:10 Київ
Підключиться до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 947 0690 0092
Код доступу: 2GKwaa
Інститут журналістики
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Інститут людини
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Інститут мистецтв
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 13:40
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
19.04.21, 13:40
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Інститут післядипломної освіти
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Інститут філології
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
08.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
20.04.21, 13:40
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Історико-філософський факультет
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" (для НПП різних підрозділів) Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Педагогічний інститут
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
14.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://meet.google.com/xnt-dzdi-xbu
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
19.04.21, 12:00
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj
|
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
|
20.04.21, 13:40
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Факультет здоров'я, фізичного виховання та спорту
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Факультет інформаційних технологій та управління
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
15.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://meet.google.com/xnt-dzdi-xbu
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Факультет права та міжнародних відносин
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Фаховий коледж "Універсум"
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Загальноуніверситетські підрозділи
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
|
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Шановні колеги!
Згідно з офіційною інформацією МОЗ України працівники сфери освіти матимуть змогу вакцинуватися проти COVID-19 на 3-му етапі вакцинації. Точні дати початку вакцинації наразі не визначені. Проте Департаментом освіти і науки міста Києва проводиться попередній збір інформації щодо готовності співробітників університету пройти вакцинацію. У зв’язку з вищезазначеним, просимо заповнити 23 березня 2021 року до 15.00 відповідну анкету.
Шановні колеги!
Згідно з офіційною інформацією МОЗ України працівники сфери освіти матимуть змогу вакцинуватися проти COVID-19 на 3-му етапі вакцинації. Про можливість і дати щеплення працівникам Університету буде повідомлено після отримання відповідної інформації.
Більше про вакцинацію проти COVID-19 за посиланням.
Університет Грінченка отримав доступ до безкоштовних більш ніж 5200 курсів і 2200 керованих проєктів від провідних університетів світу завдяки співпраці Coursera з Міністерством освіти і науки України.
Долучитись до програми Coursera від МОН України можливо тільки під корпоративним обліковим записом.
У разі технічних проблем, просимо писати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
| Наказ № 69 від 30.01.2020 р. |
Про посилення контролю за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог та забезпечення протиепідемічних заходів в Університеті |
| Наказ № 185 від 10.03.2020 р. |
Про невідкладні заходи щодо запобігання захворюванням, викликаних коронавірусом (COVID-19) |
| 11.03.2020 |
Протокол позачергового засідання ректорату № 5 |
| Наказ № 189 від 11.03.2020 р. |
Про організацію освітнього процесу на період карантину |
| Наказ № 200 від 19.03.2020 р. |
Про забезпечення координації управління та контролю в Університеті на час карантину |
| Наказ № 203 від 26.03.2020 р. |
План заходів для організації освітнього процесу у зв'язку з продовженням карантину |
| Наказ № 228 від 24.04.2020 р. |
План заходів для організації освітнього процесу у зв'язку з продовженням карантину до 11.05.2020 |
| Наказ № 274 від 21.05.2020 р. |
Про організаційні заходи щодо підготовки відновлення освітнього процесу та режиму роботи в університеті після зняття карантинних обмежень |
| Наказ № 316 від 03.06.2020 р. |
Про відновлення роботи спортивної інфраструктури університету та заходи, пов'язані з цим |
| Наказ № 441 від 27.08.2020 р. |
Про організацію освітнього процесу в університеті у І півріччі 2020-2021 навчального року та заходи, пов'язані з цим |
| Наказ № 442 від 27.08.2020 р. |
Про дотримання протиепідеміологічних вимог у гуртожитках університету в період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) |
| Наказ № 443 від 27.08.2020 р. |
Про відповідальну особу за організацію протиепідемічних заходів в університеті на період карантину |
| Наказ № 444 від 27.08.2020 р. |
Про затвердження алгоритму дій на випадок підозри та надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед освіти та працівників університету |
| Наказ № 504 від 14.09.2020 р. |
Про внесення змін до п.2.6 наказу "Про організацію освітнього процесу в університеті у І півріччі 2020-2021 навчального року та заходи, пов'язані з цим" від 27.08.2020 № 441 |
| Наказ № 505 від 14.09.2020 р. |
Про внесення доповнень до додатку №1 наказу "Про затвердження алгоритму дій на випадок підозри та надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників університету" від 27.08.2020 № 444 |
| Наказ № 556 від 28.09.2020 р. |
Про втрату чинності наказу «Про внесення змін до п.2.6. наказу «Про організацію освітнього процесу в університеті у І півріччі 2020-2021 навчального року та заходи, пов’язані з цим» від 27.08.2020 року №441» від 14.09.2020 №504 |
| Наказ № 603 від 07.10.2020 р. |
Про внесення доповнень до додатку №1 наказу "Про затвердження алгоритму дій на випадок підозри та надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників університету" від 27.08.2020 №444 |
| Наказ № 643 від 19.10.2020 р. |
Про організацію та проведення освітнього процесу з 21 жовтня 2020 року |
| Наказ № 707 від 12.11.2020 р. |
Про внесення доповнень до додатків №1 та №2 наказу "Про відновлення роботи спортивної інфраструктури університету та заходи, пов'язані з цим" від 03.06.2020 № 316 |
| 8 - 24.01.2021 р. |
Протиепідемічні обмеження в Києві |
| Наказ № 55 від 29.01.2021 р. |
Про відновлення освітнього процесу для здобувачів освіти Фахового коледжу «Універсум» |
| Наказ № 127 від 24.02.2021 р. |
Про особливості організації та проведення освітнього процесу з 1 березня 2021 року |
| Наказ № 199 від 15.03.2021 р. |
Про організацію та проведення освітнього процесу з 22 березня 2021 року |
| Наказ № 205 від 19.03.2021 р. |
Про запровадження обмежувальних заходів із запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2 |
| Наказ № 529 від 26.08.2021 р. |
Про заходи щодо організації та проведення освітнього процесу в першому півріччі 2021-2022 навчального року |
| Наказ № 541 від 31.08.2021 р. |
Про забезпечення виконання заходів із запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричинено] коронавірусом SARS-CoV-2 |
| Наказ № 628 від 21.09.2021 р. |
Про заходи щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 |
| Наказ № 716 від 29.10.2021 р. |
Про дотримання обмежувальних протиепідемічних заходів щодо запобігання гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 |
| Наказ № 750 від 12.11.2021 р. |
Про продовження періоду організації освітнього процесу за дистанційною формою навчання |
| Наказ № 767 від 22.11.2021 р. |
Про відновлення освітнього процесу в приміщеннях Університету |
| Наказ № 38 від 24.01.2022 р. |
Про організацію освітнього процесу в Університеті за дистанційною формою навчання та заходи, пов'язані з цим |
| Наказ № 432 від 05.09.2022 р. |
Про продовження періоду карантину, дотримання санітарно-гігієнічних заходів в університеті |
Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)
Відповідальні особи за дезінфекцію комп'ютерної техніки
Інфографіка "Як дезінфікувати клавіатуру"
Рішенням Вченої Ради від 17 грудня 2015 р. (протокол №13) затверджено нову структуру Університету, яка почне діяти з 01 липня 2016 року:
Інститути:
- Педагогічний інститут;
- Інститут філології;
- Інститут журналістики;
- Інститут людини;
- Інститут мистецтв;
- Інститут післядипломної освіти.
Факультети:
- Факультет здоров'я, фізичної культури і спорту;
- Історико-філософський факультет;
- Факультет права і міжнародних відносин;
- Факультет інформаційних технологій та управління.
Університетський коледж
Університет Грінченка постійно рухається вперед та створює комфортні умови для професійного розвитку студентів і співробітників.