Вельмишановні колеги!
Наша редакція вітає Вас із початком нового навчального року і зичить примноження здобутків та наукового зростання!
Щиро віримо, що за час літньої відпустки Ви гарно відпочили і зібрали матеріали для публікації найсвіжіших наукових досліджень! Електронне наукове фахове видання «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету» запрошує до подання рукописів у випуск №11 (2), 2021!
Публікації приймаються англійською та українською мовами до 30 вересня 2021 року. Видання сприяє поширенню передових наукових ідей у галузі педагогічних наук з метою висвітлення новітніх ІК- засобів для освітньої діяльності. Публікації індексуються наукометричними та реферативними базами даних (Google Scholar, InfoBase Index, European Reference Index for the Humanities and the Social Sciences, WorldCat, OpenAIRE, Crossref та ін.), а також усі файли періодично архівуються та зберігаються у Національній бібліотеці України імені І.В. Вернадського, Київ, Україна.
Детальніше із вимогами можна ознайомитись за покликанням
Шановні колеги!
Маєте ідею записати відеолекцію, реалізувати інтерактивне відео, створити промо-ролик або провести вебінар? - Ми допоможемо її втілити у життя, адже Студії дистанційного навчання працюють для Вас!
Завдяки обладнанню Студій, відео буде якісним та матиме хороший звук. Використання фонів з логотипом або зображенням Університету надасть Вашому відео корпоративної ідентичності. Для проведення вебінарів доступні сучасні відеотермінали та відповідне програмне забезпечення.
Записані відео розміщуються на YouTube-каналі ЦТДН в обмеженому або публічному доступі (за Вашим бажанням), що дозволить легко їх використовувати в подальшому.
На сайті ЦТДН ми розміщуємо корисну інформацію, яка стане в нагоді при підготовці до запису відеолекцій, розміщенні відео у ЕНК тощо.
Реєстрація для запису, графік записів у Студіях.
Адреса Студій: Навчальний корпус №1 (м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б), ауд. 023, 024.
Контактний телефон: (044) 485-20-87
В Університеті Грінченка сертифікація ЕНК відбувається відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок створення електронних навчальних курсів, їх сертифікацію та використання у системі е-навчання Київського університету імені Бориса Грінченка (наказ від 29.10.2020 № 674).
Під час сертифікації здійснюється три експертизи ЕНК: фахова, експертиза ресурсів та технічна.
Процедура проведення фахової експертизи включає такі кроки:
Перший крок. Призначення директором/деканом структурного підрозділу експертів зі складу НПП/ПП кафедр/циклових комісій структурного підрозділу (не менше 2-х осіб, які є співробітниками різних кафедр/циклових комісій; один з яких має розроблений і сертифікований ЕНК). За згодою можуть залучатися фахівці з інших структурних підрозділів Університету та/або освітніх, наукових установ;
Другий крок. Надання автором ЕНК запрошення експертам із посиланням на ЕНК та паролем доступу. Автор ЕНК має самостійно зарахувати 2-х експертів на курс (інструкція зарахування).
Третій крок. Здійснення онлайн-експертизи призначеними експертами із наданням висновку через форму «Фахова експертиза». Після опублікування наказу щодо сертифікації цього ЕНК, експерт може відрахувати себе з курсу самостійно
Інформуємо, що процес сертифікації є відкритим і відображається у вільному для перегляду документі (при авторизації в корпоративному акаунті) на окремих сторінках відповідно місяцю.
Перегляд результатів фахової експертизи доступний за посиланням.
Звертаємо увагу, що ЕНК розробляється з дисциплін навчального плану, з окремих змістових модулів (модулів, тем) навчальної дисципліни ЕНК не розробляється.
Навчальна дисципліна має бути забезпечена одним ЕНК. На сертифікацію подається єдиний оригінальний ЕНК. Інші, створені за рахунок відмінностей у розподілі годин між видами аудиторної та позааудиторної роботи, в тому числі для заочної форми, вважаються копією ЕНК, про що зазначається в короткому описі до ЕНК.
Для консультацій та уточнень звертайтеся до помічника директора/декана з ІКТ Вашого структурного підрозділу.
За необхідності консультації співробітників НДЛ інформатизації освіти зареєструйтеся завчасно.
Корисні посилання:
Шановні науково-педагогічні працівники, здобувачі вищої освіти та інші зацікавлені особи!
Освітньо-професійна програма "Право" спеціальності 081 Право першого (бакалаврського) рівня вищої освіти проходить первинну акредитацію.
05-07 квітня 2021 року в Університеті працює експертна група, призначена Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти.
05 квітня 2021 року з 15.10 до 15.50 всі бажаючі можуть долучитися у рамках відкритої зустрічі до спілкування з експертною групою з різних питань започаткування та реалізації ОПП "Право". Долучитися можна за посиланням:
Відкрита зустріч з експертами: ID 2773 Київський університет імені Бориса Грінченка ОП "Право"
Час: 5 квітня 2021. 15:10 Київ
Підключиться до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 947 0690 0092
Код доступу: 2GKwaa
Інститут журналістики
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Інститут людини
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Інститут мистецтв
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 13:40
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
19.04.21, 13:40
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Інститут післядипломної освіти
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Інститут філології
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
08.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
20.04.21, 13:40
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Історико-філософський факультет
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" (для НПП різних підрозділів) Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Педагогічний інститут
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
14.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://meet.google.com/xnt-dzdi-xbu
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
19.04.21, 12:00
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
20.04.21, 13:40
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://meet.google.com/kmk-uuda-kmj
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Факультет здоров'я, фізичного виховання та спорту
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Факультет інформаційних технологій та управління
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
15.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://meet.google.com/xnt-dzdi-xbu
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Факультет права та міжнародних відносин
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Фаховий коледж "Універсум"
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Загальноуніверситетські підрозділи
Для підключення до вебінару скористайтесь наведеним посиланням, використовуючи власний корпоративний акаунт.
Дата та час заходу
|
Інформація про вебінар
|
05.04.21, 15:20
|
Формування структури ЕНК та впорядкування журналу оцінок Посилання https://meet.google.com/xjp-rzfp-cre
|
06.04.21, 15:20
|
Використання діяльності "Завдання" для проведення семінарів, практичних занять та лабораторних робіт онлайн Посилання https://meet.google.com/oxc-zvij-nui
|
07.04.21, 15:20
|
Створення лекцій та налаштування оцінювання в ресурсі "Лекція" Посилання https://zoom.us/j/92174960398
|
12.04.21, 13:40
|
Виставлення балів у ЕНК та зазначення коментарів при перевірці Посилання https://zoom.us/j/91784924088
|
12.04.21, 15:20
|
Налаштування режиму роботи з групами та термінів виконання завдань для груп Посилання https://zoom.us/j/96864792653
|
13.04.21, 13:40
|
Використання діяльності "Взаємооцінювання" (Р2Р, синхронний режим) Посилання https://zoom.us/j/92347835808
|
16.04.21, 13:40
|
Призначення блоків та їхнє налаштування Посилання https://zoom.us/j/95873840324
|
19.04.21, 15:20
|
Співпраця викладачів в одному ЕНК Посилання https://zoom.us/j/99944700268
|
20.04.21, 15:20
|
Підготовка ЕНК до сертифікації Посилання https://zoom.us/j/97178177979
|
Шановні колеги!
Згідно з офіційною інформацією МОЗ України працівники сфери освіти матимуть змогу вакцинуватися проти COVID-19 на 3-му етапі вакцинації. Точні дати початку вакцинації наразі не визначені. Проте Департаментом освіти і науки міста Києва проводиться попередній збір інформації щодо готовності співробітників університету пройти вакцинацію. У зв’язку з вищезазначеним, просимо заповнити 23 березня 2021 року до 15.00 відповідну анкету.
Шановні колеги!
Згідно з офіційною інформацією МОЗ України працівники сфери освіти матимуть змогу вакцинуватися проти COVID-19 на 3-му етапі вакцинації. Про можливість і дати щеплення працівникам Університету буде повідомлено після отримання відповідної інформації.
Більше про вакцинацію проти COVID-19 за посиланням.
Університет Грінченка отримав доступ до безкоштовних більш ніж 5200 курсів і 2200 керованих проєктів від провідних університетів світу завдяки співпраці Coursera з Міністерством освіти і науки України.
Долучитись до програми Coursera від МОН України можливо тільки під корпоративним обліковим записом.
У разі технічних проблем, просимо писати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Наказ № 69 від 30.01.2020 р. |
Про посилення контролю за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог та забезпечення протиепідемічних заходів в Університеті |
Наказ № 185 від 10.03.2020 р. |
Про невідкладні заходи щодо запобігання захворюванням, викликаних коронавірусом (COVID-19) |
11.03.2020 |
Протокол позачергового засідання ректорату № 5 |
Наказ № 189 від 11.03.2020 р. |
Про організацію освітнього процесу на період карантину |
Наказ № 200 від 19.03.2020 р. |
Про забезпечення координації управління та контролю в Університеті на час карантину |
Наказ № 203 від 26.03.2020 р. |
План заходів для організації освітнього процесу у зв'язку з продовженням карантину |
Наказ № 228 від 24.04.2020 р. |
План заходів для організації освітнього процесу у зв'язку з продовженням карантину до 11.05.2020 |
Наказ № 274 від 21.05.2020 р. |
Про організаційні заходи щодо підготовки відновлення освітнього процесу та режиму роботи в університеті після зняття карантинних обмежень |
Наказ № 316 від 03.06.2020 р. |
Про відновлення роботи спортивної інфраструктури університету та заходи, пов'язані з цим |
Наказ № 441 від 27.08.2020 р. |
Про організацію освітнього процесу в університеті у І півріччі 2020-2021 навчального року та заходи, пов'язані з цим |
Наказ № 442 від 27.08.2020 р. |
Про дотримання протиепідеміологічних вимог у гуртожитках університету в період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) |
Наказ № 443 від 27.08.2020 р. |
Про відповідальну особу за організацію протиепідемічних заходів в університеті на період карантину |
Наказ № 444 від 27.08.2020 р. |
Про затвердження алгоритму дій на випадок підозри та надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед освіти та працівників університету |
Наказ № 504 від 14.09.2020 р. |
Про внесення змін до п.2.6 наказу "Про організацію освітнього процесу в університеті у І півріччі 2020-2021 навчального року та заходи, пов'язані з цим" від 27.08.2020 № 441 |
Наказ № 505 від 14.09.2020 р. |
Про внесення доповнень до додатку №1 наказу "Про затвердження алгоритму дій на випадок підозри та надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників університету" від 27.08.2020 № 444 |
Наказ № 556 від 28.09.2020 р. |
Про втрату чинності наказу «Про внесення змін до п.2.6. наказу «Про організацію освітнього процесу в університеті у І півріччі 2020-2021 навчального року та заходи, пов’язані з цим» від 27.08.2020 року №441» від 14.09.2020 №504 |
Наказ № 603 від 07.10.2020 р. |
Про внесення доповнень до додатку №1 наказу "Про затвердження алгоритму дій на випадок підозри та надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників університету" від 27.08.2020 №444 |
Наказ № 643 від 19.10.2020 р. |
Про організацію та проведення освітнього процесу з 21 жовтня 2020 року |
Наказ № 707 від 12.11.2020 р. |
Про внесення доповнень до додатків №1 та №2 наказу "Про відновлення роботи спортивної інфраструктури університету та заходи, пов'язані з цим" від 03.06.2020 № 316 |
8 - 24.01.2021 р. |
Протиепідемічні обмеження в Києві |
Наказ № 55 від 29.01.2021 р. |
Про відновлення освітнього процесу для здобувачів освіти Фахового коледжу «Універсум» |
Наказ № 127 від 24.02.2021 р. |
Про особливості організації та проведення освітнього процесу з 1 березня 2021 року |
Наказ № 199 від 15.03.2021 р. |
Про організацію та проведення освітнього процесу з 22 березня 2021 року |
Наказ № 205 від 19.03.2021 р. |
Про запровадження обмежувальних заходів із запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2 |
Наказ № 529 від 26.08.2021 р. |
Про заходи щодо організації та проведення освітнього процесу в першому півріччі 2021-2022 навчального року |
Наказ № 541 від 31.08.2021 р. |
Про забезпечення виконання заходів із запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричинено] коронавірусом SARS-CoV-2 |
Наказ № 628 від 21.09.2021 р. |
Про заходи щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 |
Наказ № 716 від 29.10.2021 р. |
Про дотримання обмежувальних протиепідемічних заходів щодо запобігання гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 |
Наказ № 750 від 12.11.2021 р. |
Про продовження періоду організації освітнього процесу за дистанційною формою навчання |
Наказ № 767 від 22.11.2021 р. |
Про відновлення освітнього процесу в приміщеннях Університету |
Наказ № 38 від 24.01.2022 р. |
Про організацію освітнього процесу в Університеті за дистанційною формою навчання та заходи, пов'язані з цим |
Наказ № 432 від 05.09.2022 р. |
Про продовження періоду карантину, дотримання санітарно-гігієнічних заходів в університеті |
Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)
Відповідальні особи за дезінфекцію комп'ютерної техніки
Інфографіка "Як дезінфікувати клавіатуру"