Оголошення

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року.

Детальніше зі змінами у структурі Університету можна ознайомитись за посиланням.


Загалом, з 1 вересня у структурі Університету Грінченка функціонують:

Бажаємо успішного розвитку усім структурним підрозділам Університету!

Шановні грінченківці!

Ви отримали унікальну можливість! Вас зареєстровано на бізнес платформу онлайн-курсів Udemy Business.

Платформа Udemy пропонує Вам безкоштовно пройти безліч онлайн-курсів, які допоможуть самовдосконалити професійні навички. Листи з активацією безкоштовної ліцензії шукайте на корпоративній пошті.

12-16 жовтня 2022 року проходитиме освітній табір «Академія приватності» у змішаному форматі (онлайн та офлайн у м. Києві). Детальніше про проєкт за посиланням.

Освітній табір «Академія приватності» — проект, спрямований на формування в Україні стандартів і системи викладання у закладах вищої освіти курсу із захисту персональних даних для підготовки фахівців у сфері права, кібербезпеки, охорони здоров’я, медіа та реклами.

Разом з українськими та іноземними експертами (менторами) викладачі закладів вищої освіти матимуть змогу поглибити знання у сфері захисту персональних даних та створити модельну програму курсу (силабус) із захисту персональних даних для українських студентів. У подальшому програма буде впроваджуватися в освітній процес.

Умови участі:

  1. Участь в «Академії приватності» є безкоштовною.
  2. Для участі необхідно заповнити анкету за посиланням та очікувати, коли організатори зв’яжуться з вами.
  3. «Академія приватності» буде проводитися у змішаному форматі: онлайн та офлайн у Києві. Місце та час проведення буде повідомлено окремо.
  4. З будь-якими питаннями щодо участі в «Академії приватності» звертатися за електронною адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Шановні колеги!

У рамках домовленостей із Міністерством освіти і науки України щодо розширення можливостей використання цифрових інструментів для організації освітнього процесу, компанія Google Україна проводить серію онлайн-навчань для педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів освіти всіх рівнів у рамках програми «Цифрові інструменти Google для освіти», які проводитимуться протягом 2022/2023 навчального року.
Передбачено 12 навчальних сесій (кожного місяця). Тривалість однієї серії тренінгів становитиме 4 тижні – 30 годин (1 кредит ECTS). 

Початок першої сесії - 25 липня.  

Заявка для участі буде подаватися одна від Університету. Для реєстрації Вас на онлайн-навчання заповніть форму.

Перелік додатків, які будуть опрацьовані:

Google Клас, Google Meet, Google Календар, Google Диск, Google Документи, Google Таблиці, Google Форми, Google Презентації, Google Keep, Google Сайти, Google Jamboard, Доповнення до об'єктів Google Диску, Google Chrome, ОС Chrome, Google Довідка, Google Центр безпеки, можливості Google Workspace for Education, матеріали навчальної платформи Skillshop.

Викладання буде здійснюватися диференційовано в залежності від вибору учасників:

  • Базовий рівень: для користувачів з мобільними пристроями.
  • Середній рівень*: для користувачів із установленим веб переглядачем Google Chrome для будь-якої операційної системи персонального комп’ютера.
  • Поглиблений рівень*: для користувачів ноутбуків Chromebook.
    *Середній та поглиблений рівень доступні для слухачів, які успішно завершили навчання відповідно за базовим та середнім рівнями.

За підсумками навчання передбачений сертифікат підвищення кваліфікації відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800.

07 14 Google edu

 

Національний університет оборони України ім. Івана Черняховського запрошує громадян нашої країни пройти навчання за програмою підготовки офіцерів запасу. Навчання буде здійснюватися методом «військового дня» без відриву від основного місця роботи протягом 2 років.

Представлено 15 військово-облікових спеціальностей:

  1. Застосування механізованих підрозділів
  2. Застосування артилерійських підрозділів
  3. Застосування десантно-штурмових підрозділів
  4. Застосування з’єднань, військових частин і підрозділів морської піхоти
  5. Застосування військових частин і підрозділів протитанкових керованих ракетних комплексів (ПТКРК)
  6. Застосування інженерно-технічних підрозділів
  7. Застосування інженерних, дорожньо-будівельних та містобудівельних підрозділів
  8. Застосування танкових підрозділів
  9. Організація експлуатації та ремонту бронетанкової техніки
  10. Організація морально-психологічного забезпечення
  11. Математичне та програмне забезпечення функціонування автоматизованих систем, систем захисту інформації та кібернетичної безпеки
  12. Організація пожежної безпеки
  13. Організація продовольчого, речового, шкіперського і торговельно-побутового забезпечення
  14. Фінансове забезпечення та економіка бойової та господарської діяльності військ (сил)
  15. Соціальна психологія

За додатковою інформацією звертайтесь до Відбіркової комісії за адресою м. Київ, 03049, вул. Авіаконструктора Антонова, 2/32, каб. 2а та за номером телефону: 271-09-72

facebook twitter instagram kafedraviiskovoyi, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Оголошено набір на програму підготовки офіцерів запасу

 

 

Шановні колеги!

У зв’язку з введенням воєнного стану на території України згідно з Указом Президента від 24.02.2022 р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» виникли тимчасові труднощі з фінансуванням заробітної плати.

Так, фінансування на оплату праці за квітень місяць складає 60 % від запланованого місячного фонду оплати праці.

Виплата заробітної плати за квітень місяць співробітникам Університету буде включати обов’язкові виплати, а саме: посадовий оклад з доплатами та надбавками відповідно до чинного законодавства (надбавка за вислугу років, за науковий ступінь, вчене та почесне звання). Стимулюючі та матеріальні виплати, зокрема надбавка за складність та напруженість у квітні місяці нараховуватись не буде.

Київський університет імені Бориса Грінченка вживає всіх можливих та залежних від нього заходів для забезпечення виплати заробітної плати працівникам своєчасно та в повному обсязі.

 

Шановні колеги, хто прийшов працювати у наш Університет у 2020 чи 2021 році!

 

Просимо Вас взяти участь в опитуванні, що проводиться з метою вивчення досвіду впровадження системи адаптації новопризначених співробітників в Університеті Грінченка. Ваша думка є важливою для покращення подальшої реалізації системи адаптації в Університеті.

Приділить, будь ласка, декілька хвилин на заповнення анкети.

Опитування є абсолютно анонімним.

АНКЕТА щодо реалізації системи адаптації новопризначених співробітників в Університеті Грінченка

 

Щиро дякуємо Вам за участь!

Шановні колеги!

Міністерство охорони здоров'я України своїм наказом від 04.10.2021 № 2153, зареєстрованим в Мін’юсті 07.10.2021 за №1306/36928, затвердило перелік організацій, представники яких підлягають обов'язковій вакцинації проти COVID-19.

Згідно з наказом, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби, обов’язковій вакцинації проти COVID-19 підлягають працівники закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої освіти, незалежно від типу та форми власності. 

Наказ набирає чинність через один місяць з дня його публікації.  Працівники Університету, які не щепляться проти COVID-19 протягом цього періоду, будуть відсторонені від роботи без збереження заробітної плати.

Не підлягатимуть обов'язковій вакцинації лише ті працівники, які мають абсолютні протипоказання до проведення щеплень, відповідно до Переліку медичних протипоказань та застережень до проведення профілактичних щеплень, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 вересня 2011 року № 595.

КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА

ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ «УНІВЕРСУМ»

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють українською мовою. Кандидат на посаду директора Фахового коледжу повинен мати ступінь магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста), стаж роботи на посадах педагогічних та/або науково-педагогічних працівників не менше як п’ять років. До зазначеного стажу може бути зараховано до трьох років стажу роботи на керівних посадах.

Претенденти для участі у конкурсі подають такі документи:

1) заяву про участь у конкурсі на ім’я ректора Університету, в якій зазначається про застосування або незастосування до претендента обмежень, встановлених частиною четвертою статті 42 Закону України «Про фахову передвищу освіту». Також в заяві, претендент зазначає, що він не є членом Наглядової ради Коледжу або Наглядової ради Університету;

2) особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3 × 4 сантиметри;

3) автобіографію та резюме;

4) копії документів про вищу освіту;

5) довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. № 1465;

6) довідку про наявність або відсутність судимості;

7) витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

8) копію паспорта громадянина України, засвідчену претендентом;

9) копію трудової книжки та/або інші документи, які підтверджують стаж роботи;

10) письмову згоду на збір та обробку персональних даних;

11) копію документа, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

12) проєкт стратегії розвитку Коледжу;

13) мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Претендент може подати інші документи, які підтверджуватимуть його професійні та/або моральні якості.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта громадянина України), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, представником Наглядової ради Коледжу або нотаріально.

Строк подання заяв – з дати розміщення цього оголошення на офіційному вебсайті до 04 грудня 2021 року.

Дата проведення рейтингового голосування – 22 грудня 2021 року.

Документи приймаються за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, кім. 103.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Довідки за телефонами: (044) 272 19 32, 272 18 46.

Положення про конкурсний відбір на посаду директора Фахового коледжу «Універсум»  Київського університету імені Бориса Грінченка

Наказ від 01.10.2021 № 659 "Про оголошення конкурсу на посаду директора Фахового коледжу «Універсум»"