11-15 вересня 2016 р.
м. Нітра, Словаччина
В рамках реалізації міжнародного TEMPUS-проекту DesIRE «Розробка курсів з вбудованих систем з використанням інноваційних віртуальних підходів для інтеграції науки, освіти та промисловості в Україні, Грузії, Вірменії», 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR делегація нашого університету (проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності – Морзе Н.В., завідувач кафедри інформаційних технологій та математичних дисциплін - Литвин О.С., доцент кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін – Абрамов В.О., старший викладач кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін – Гладун М.А., науковий співробітник центру ІКТ компетенцій НДЛ інформатизації освіти – Варченко-Троценко Л.О.) 11-15 вересня 2016 р. брала участь в роботі міжнародного симпозіуму DesIRE «EMBEDDED SYSTEMS AND TRENDS IN TEACHING ENGINEERING» (Вбудовані системи та тренди інженерного навчання)», що проходив в Університеті Костянтина Філософа (м. Нітра, Словаччина).
Симпозіум зібрав делегації з Бельгії, Німеччини, Словаччини, Грузії, Вірменії та України, працювало кілька секцій: embedded systems - hardware and software (вбудовані системи - апаратне і програмне забезпечення); remote engineering and laboratories (віддалений інжиніринг та лабораторії); education and training (освіта та навчання); international project management (управління міжнародними проектами).
Учасників симпозіуму привітали ректор університету Костянтина Філософа – професор Любомир Зеленіцький, декан педагогічного факультету – професорка Єва Зорадова, координатор проекту TEMPUS DesIRE – Дірк Ван Мероде та координатор проекту у Словаччині – професор Томаш Козік.
На пленарному засіданні виступили професор комп'ютерних наук Університету прикладних наук і мистецтв (Дортмунд, Німеччина) – Карстен Вольф та Крістіна Дабасан з компанії Digilent.
Всі учасники поділилися результатами роботи в проекті за 2 роки, обговорили впровадження проекту в своїх університетах. Також в роботі взяли участь аспіранти університету Дортмунда, вони розповіли про компетентнісний підхід на основі інтернаціоналізації та міждисциплінарності навчальних курсів в управлінні проектами та вплив характеристик Консорціуму на підсумки дослідницьких проектів, що фінансуються ЄС.
Відповідно програми на симпозіумі командою нашого Університету були висвітлені такі доповіді:
- Implementation of "Embedded Systems" Disciplines in Computer Science Students Training (Впровадження "вбудованих систем" під час навчання студентів комп'ютерним наукам).
- 3D - printing Studying as a Component of Modern STEAM Education (Навчання 3D - друку як компонента сучасної STEAM освіти).
- Training of Primary School Teachers for the Implementation of Educational Robotics (Навчання вчителів початкової школи основам робототехніці).