Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»

Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»12 жовтня 2016 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

Моделювання? Проектування? Програмування вбудованих систем? В Київському університеті імені Бориса Грінченка створені всі необхідні умови для розвитку цих напрямків для студентів усіх спеціальностей.

12 жовтня 2016 року студенти Педагогічного інституту взяли участь у майстер-класі «STEAM та Інтернет речей», та ознайомитись з інноваційними технологіями та обладнанням, що було отримано в рамках міжнародного проекту Tempus DesIRE, координатором якого, від Університету Грінченка, є Морзе Н. В., проректор з інформатизації, навчально-наукової та управлінської діяльності. Майстер-клас провела науковий співробітник Центру ІКТ-компетенцій НДЛ інформатизації освіти Варченко-Троценко Л. О.

Під час заняття були розглянуті питання важливості STEM та STEAM освіти, яка передбачає мотивування до вивчення на практиці синергії науки, технологій, математики, інженерії та мистецтва. Учасники активно обговорювали питання впровадження в освіті вбудованих систем та Інтернету речей, як потреби сьогодення, мали можливість зосередити увагу на навичках успішного фахівця в сучасному суспільстві, що стрімко розвивається в напрямку інновацій.

Підвищений інтерес майбутніх вчителів початкової школи викликали аспекти використання 3D друку (в контексті поєднання сканування-проектування-друк), як складової STEAM освіти, робототехніки (LEGO, Flowcode Buggy) та використання їх в освітньому процесі саме початкової школи.

Всі обговорення та теоретичні матеріали були підкріплені практичними завданнями – написання першої програми для руху робота, принципи сканування 3D сканером людини та проектування тривимірної моделі.

Усі учасники переконались, що відмінною рисою сучасного суспільства є стрімкий розвиток IT-галузі, робототехніки, нанотехнологій, 3D друку та Інтернету речей, що викликає потребу у досвідчених фахівцях на світовій арені та хоча б основних навичок у кожного. Наука, технології, інженерія та математика є основою для інновацій. Розвиток STEM та STEAM освіти має вирішальне значення для розвитку суспільства.

 

 

Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»
Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»
Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»
Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»
Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»
Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»
Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»
Майстер-клас «STEAM та Інтернет речей»