19 жовтня 2016 року
м. Київ, вул. М. Тимошенка, 13-Б
Швидко зростаюча потреба створення роботизованих систем, що використовуються в різних сферах суспільної діяльності, на виробництві та в побуті, припускає, що навіть звичайні користувачі повинні володіти знаннями в галузі робототехніки. Тому серед освітніх трендів сьогодні є збільшення уваги до розвитку природничо-математичної освіти (STEM). Навчальний процес повинен бути практико-орієнтованим, мотивувати учнів до створення власних проектів та розробок, з метою розвитку критичного мислення, креативності, поширення проблемного підходу у навчанні та відходу від кліпового мислення. Особлива роль при цьому відводиться шкільній робототехніці. Тому актуальними залишаються питання впровадження робототехніки в навчальний процес та матеріально-технічної бази: які комп’ютерні плати використовувати, яке програмне забезпечення обрати, як популяризувати цей напрямок, як підготувати вчителів до впровадження освітньої робототехніки.
Одним з шляхів вирішення цих питань є організація занять для вчителів та керівників освітніх закладів. Тому з ініціативи учасників міжнародного проекту Tempus DesIRE (координатор - Морзе Н.В., проректор з інформатизації, навчально-наукової та управлінської діяльності) в Програму підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів м. Києва 2016-2017 н.р. на базі Київського університету імені Бориса Грінченка включено модуль "STEM-освіта".
19 жовтня було проведено перше заняття модулю, яке відвідали заступники та директори шкіл м. Києва: гімназія «Престиж», ліцей «Лідер», школа №110, НВК № 20, НВК «Яскравий», Печерська гімназія, школа №182 та інші.
Заняття, яке проводили викладачі кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Гладун М.А. і Співак С.М., включало два напрямки: «Робототехніка» та «3D-моделювання і друк». Метою навчання стало ознайомлення з тенденціями розвитку STEM-освіти України, робототехнікою, основами 3D-друку, навчальними конструкторами, методикою проведення занять з використанням роботів; популяризація робототехніки в школах; набуття практичних навичок роботи з робототехнічними платформами, формування навичок роботи в середовищі розробки алгоритмів та 3D-моделювання.
Заняття пройшло в сучасній комп'ютерній лабораторії з повною мультимедійною апаратурою, наборами конструкторів.