Images-loading

Польські колеги Університету науки і технології (м. Краків, Польща) діляться досвідом під час воркшопу «Навички XXI століття – інноваційне навчання» з учасниками проекту Еразмус + КА2 – MoPED

Польські колеги Університету науки і технології (м. Краків, Польща) діляться досвідом під час воркшопу «Навички XXI століття – інноваційне навчання» з учасниками проекту Еразмус + КА2 – MoPED

10-13 квітня 2018 року
м. Краків, Польща

 

 

  

В рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP 10-13 квітня 2018 року відбулися майстер-класи та воркшопи під загальною тематикою «Навички XXI століття – інноваційне навчання» для українських університетів – учасників проекту в Університеті науки і технології Краківської гірничо-металургійної академії ім. С. Сташіца (м. Краків, Польща).

Захід складався з двох частин: дистанційної (з 2 по 6 квітня 2018 року), що передбачала онлайн-підготовку за спеціально розробленим колегами електронним курсом на платформі Moodle, та очної частини у вказаний період.

Робочу групу Київського університету імені Бориса Грінченка у Польщі представляли Морзе Н.В. – координатор проекту в університеті, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Василенко С. В. – заступник завідувача з питань змісту та дослідження НДЛ інформатизації освіти, Гладун М. А. – старший викладач кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Факультету інформаційних технологій та управління, Тютюнник А. В. – методист центру ІКТ-компетенцій НДЛ інформатизації освіти.

Учасників візиту привітали декан факультету менеджменту Marek Dudek, PhD (tbc) та керівник центру е-навчання. Далі Katarzyna Gdowska, (PhD MSc MA, AGH University of Science and Technology, Faculty of Management, Department of Operations Research) познайомила учасників зі структурою Краківської гірничо-металургійної академії ім. С. Сташіца (AGH) Університет науки і технології, та з історією міста Кракова.

Професор Jacek Tarasiuk, повноважений ректора, розповів про методику оцінювання наукової роботи співробітників, принципами організації освітнього процесу та новаціями задля якості освіти.

Основне обговорення відбулось за такими напрямами:

  • Активне навчання з елементами групової роботи, розвитком лідерських навичок тощо. Модератором якого була Ewa Beck-Krala, PhD.
  • Навчання, основане на досвіді та аналізі помилок (learning from failures) з інтерактивними вправами та аналізом причин невдачі і навчанні і шляхів їх уникнення, подоланнянегативних наслідків від помилок, який майстерно провела Katarzyna Klimkiewicz, PhD.
  • Використання віртуальної реальності (VR Lab) для навчання студентів, яке представили Magdalena Igras-Cybulska, PhD Artur Cybulski, MSc.
  • Інноваційна інфраструктура для формування медіа-грамотності в Краківській гірничо-металургійній академії ім. С. Сташіца – Wojciech Wojciechowski, MA.
  • Інноваційний навчальний проект для дітей 6-9 та 9-12 років «AGH Academia Junior», що був представлений паном Szczepan Moskwa, PhD.
  • Критичне мислення. Яким чином можна оцінити публікацій, щодо їх науковості продемострував Bartłomiej Gaweł, PhD.

Найбільше наша команда відзначила заняття присвячені:

  • E-tivity.
  • Онлайнова педагогіка та структура дизайну для ефективного онлайн-навчання.
  • Conversational Framework.
  • Планування та проектування власного дизайну онлайн-курсу.

Модераторами цих заходів були Beata Tworzewska-Pozłutko, MA та Agnieszka Chrząszcz, MA.

Учасники воркшопу відвідали Лабораторію віртуальної реальності (VR Lab) та взяли участь у практичних заняттях з використанням кількох моделей облаштування станцій занурення у віртуальну реальність. У Медіацентрі AGH мали змогу побачити високий рівень технічного обладнання для виробництва відео матеріалів, приклади навчального відео, процес підготовки та публікації студентського щомісячного видання.

Загалом усі заходи були інформативними і корисними. Усі лектори та модератори використовували різноманітні прийоми, підкреслюючи їх ефективність у роботі успішного викладача. Надані корисні посилання на актуальні джерела стосуються розвитку навичок 21 століття, досвіду модернізації освітнього процесу, оптимальному підбору різних типів навчання, проектування дизайну навчального онлайн-курсу для сучасних студентів – молоді 21 століття.

 

Матеріали надано НДЛ інформатизації освіти