Images-loading

Навчальний візит до Університету Кіпру

Навчальний візит до Університету Кіпру

3-10 червня 2018 року
Кіпрський університет, м. Нікосія

 

 

 

 

3-10 червня 2018 року в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP відбулися майстер-класи та воркшопи для представників українських університетів. Співробітники Кіпрського університету м. Нікосія підготували змістовні та інформативні матеріали та практичні вправи. Модерував усі активності професор Маріос Папаевріпіду та йому асистувала співробітник університету, здобувачка наукового ступеня Марія Іраклеус.

Український склад команд представляли: ДВНЗ Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, Київський університет імені Бориса Грінченка, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини, Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка.

Представники робочої групи Київського університету імені Бориса Грінченка на Кіпрі: Морзе Н.В. – координатор проекту в університеті, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Василенко С. В. – заступник завідувача з питань змісту та дослідження НДЛ інформатизації освіти, Гладун М. А. – старший викладач кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Факультету інформаційних технологій та управління, Вембер В. П. – доцент кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Факультету інформаційних технологій та управління.

В ході навчання учасники ознайомитися з системою освіти Республіки Кіпр, структурою освітнього процесу, науковою роботою в Університеті Кіпру. Навчання включало ряд семінарів та практичних тренінгів:

  • «Thinking outside the box or The Black-box activity»,
  • «Використання Go-Lab для сприяння навчанню, заснованому на дослідженнях»,
  • «Навчання з технологіями у вищій школі»,
  • «Інструменти для організації практики студентів»,
  • «Комп’ютерні додатки для навчання наукам у початковій школі».

Учасники випробували методики використання у початковій школі маніпуляторів для організації дослідження рівня УФ-фільтрів окулярів, вимірювання динаміки температури під час хімічних реакцій, зміни поведінки середовища (на прикладі системи лід-вода) при дії сторонніх речовин тощо.

Вивчили досвід кіпрських колег з використання платформи Phet.Colorado та середовища Graasp для впровадження цифрових технологій в математичній освіті, у навчанні наук в початковій школі. Навчилися використовувати платформу електронної освіти Blackboard для управління онлайн-курсом.

Дуже корисним була презентація Георга Капоса про організацію педагогічної прктики студентів. Він зазначив, що студенти користуються платформою онлайн-навчання Blackboard, де розміщують свої плани уроків, також можуть аналізувати відео групової роботи з обговорення хороших практик та певних недоліків. У продемонстрованих відео ми побачили, що викладач є фасилітатором обговорення, не нав’язує своєї оцінки, студенти доброзичливо і конструктивна спілкуються задля виправлення помилок і професійного удосконалення.

Професор Чарула Ангелі представила свої наукові погляди, щодо бачення критичного мислення та шляхів навчання студентів методиці формування цієї компетентності в учнів.

Делегація Університету Грінченка знову переконалась у правильному поступі нашого педагогічного колективу до запровадження навчального відео. Так, Кіпрські колеги, зокрема професор Ставрула Контоворкі показала приклади інтегрування цифрових практик - використання відео, для формування грамотності та вміння аналізувати тексти у друкованому вигляді та аудіоматеріалах.

Всі активності були корисними та інформативними. Лектори демонстрували інноваційні методи та технології при організації роботи зі студентами, ділилися цікавими освітніми ресурсами для розвитку навичок 21 століття та модернізації освітнього процесу.