14-15 листопада 2018 року
14-15 листопада 2018 року, в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, партнером якого є Київський університет імені Бориса Грінченка, відбулася чергова координаційна зустріч учасників проекту MoPED на базі ДВНЗ «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського».
Представниками від європейських університетів-партнерів були Ольга Дзябенко (Університет Деусто, Іспанія), Маріос Папаєвріпідов (Кіпрський університет, Кіпр) та Бартек Гавель (Гірничо-металургійна академія імені Станіслава Сташиця, Польща). Київський університет імені Бориса Грінченка представляли – координатор проекту в університеті Н.В. Морзе, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України та М.А. Гладун, старший викладач кафедри комп’ютерних наук та математики Факультету інформаційних технологій та управління.
Робота зустрічі розпочалась з вітального слова проректора з міжнародних зв`язків та науково-педагогічної роботи Південноукраїнського національного університету імені К. Д. Ушинського Антона Ананьєва.
Під час зустрічі Н. Морзе виступила з доповіддю «Методологічний та технічний дизайн інноваційного класу (рекомендації)», де презентувала результати дослідження української педагогічної освіти (візуалізація зв’язків між педагогічними тенденціями, інноваційними технологіями та учасниками освітнього процесу – студентами, викладачами та вчителями) та надала рекомендації для університетів учасників проекту щодо методологічного та технічного проектування інноваційної класної кімнати (ICR).
Також на зустрічі розглядалися питання: стан розробки концепції та дорожньої карти ICR, зовнішня оцінка концепції ICR; представлення графіка та шаблонів оголошень проведення партнерами ЄС тренінгів у 2019 році, обговорення та затвердження критеріїв відбору учасників тренінгів; презентація та обговорення концепції навчальних курсів; представлення плану експлуатації результатів проекту, презентація та обговорення плану стабільного розвитку проекту; контроль якості та моніторинг виконання проекту; поширення та експлуатація результатів проекту; підготовка до проміжного звіту, фінансові звіти; виконання вправ розроблених NEAs, довідкова інформація щодо проведення майстер-класів.