23 квітня 2019 року
м. Київ, вул. М. Тимошенка, 13-Б
В Київському університеті імені Бориса Грінченка 23 квітня 2019 року відбувся тренінг «Дослідницько-пізнавальний підхід (IBL - Inquiry based learning) при навчанні учнів. Електронні освітні ресурси для впровадження дослідницько-пізнавального підходу в навчанні» для вчителів київських шкіл. Тренінг був проведений в рамках міжнародного проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, Морзе Наталією Вікторівною, доктором педагогічних наук, професором, член-кореспондентом НАПН, проректором з інформатизації Київського університету імені Бориса Грінченка та Гладун Марією Анатоліївною, старшим викладачем кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка.
Організатори тренінгу адаптували та представили матеріали навчальних семінарів, які проходили в рамках проекту MoPED: ознайомче навчання в м. Більбао, Іспанія, 19-23 березня 2018 року; навчальні тренінги проведені командою науковців із Університету Деусто, Іспанія, на базі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» 11-15 березня 2019 року.
На тренінгу учасники ознайомилися з поняттям «inquiry based learning», етапами дослідження, етапами підготовки до проектної діяльності, особливостями впровадження STEM, розглянули електронні освітні ресурси для створення цифрових дослідницьких середовищ.
Зокрема вчителі дослідили функціонал порталу Go-Lab та можливість створення власних середовищ дослідницького навчання на платформі Graasp. Було докладно розглянуто основні можливості платформи, зокрема, використання вбудованих додатків для проведення віртуальних і віддалених експериментів, інтеграцію Graasp з зовнішніми ресурсами, ролі користувачів і взаємодію між ними тощо.
Учасники підкреслили актуальність і корисність тренінгу, зазначивши, що мають намір використовувати набуті знання у власній діяльності.