Хоружа Людмила Леонідівна

Завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти

Науковий ступінь, вчене звання

Доктор педагогічних наук, професор

Біографія

Освіта:

Закінчила Херсонський педагогічний інститут за спеціальністю фізика, вчитель фізики та астрономії. У 2004 році закінчила докторантуру Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук та захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора наук на тему: «Теоретичні засади формування етичної компетентності майбутніх учителів початкових класів» і здобула науковий ступінь доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04- теорія та методика професійної освіти.

Трудова діяльність:

Працювала вчителем фізики у школі, Міжрегіональній академії управління персоналом (м.Київ), лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України. Працює в Київському університеті імені Бориса Грінченка з травня 1998 року на різних посадах: доцент, професор кафедри теорії та історії педагогіки; проректор з наукової роботи; професор кафедри теорії та історії педагогіки (за сумісництвом); завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту; завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти.

Загальний педагогічний стаж роботи 46 років, в тому числі науково-педагогічної діяльності у закладах вищої освіти 35 років.

Професійний і науковий інтерес

  • Проблеми професійної підготовки майбутнього педагога;
  • Розвиток професійно - педагогічної етики фахівця;
  • Педагогічний дизайн в освітній діяльності;
  • Інноваційний розвиток майбутнього вчителя, наукового мислення студентів та викладачів.

Інше

Має наукову школу. Гарант ОНП для здобувачів третього освітнього рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка. Член експертної комісії з етики та предметів морально-духовного спрямування МОН України ( наказ № 95 від 22.01.2021 р.).Експерт НАЗЯВО за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Член редакційної колегії науково фахового збірника "Педагогічна освіта: теорія і практика" (Психологія, Педагогіка).