Тренінг для заступників деканів з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи

Тренінг для заступників деканів з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи

21-27 лютого 2024 року

Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

У межах Лідерського модуля програми підвищення кваліфікації з 21 по 27 лютого пройшов тренінг «Трансформації освітнього лідерства в кризових умовах». Навчання заступників деканів з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи відбулося на запит проректора Університету Костянтина Бацака.

Напередодні заходу тренерка Валерія Міляєва провела з кожним із учасників інтерв’ю з метою визначення актуальних запитів, проблемних питань та бажаних результатів. А саме - створення продуктивної групової взаємодії, безпечного командного середовища, побудова стосунків довіри і свободи. Учасники актуалізували інформацію про різні види, форми та способи спілкування; познайомилися із комунікативними феноменами; відпрацювали «швидкі діалоги» і кейсове завдання. Особливу цікавість в аудиторії викликала проблема підвищення власної професійної мотивації. Також було проведено дослідження психофізіологічних ритмів для навчання побудови особистих графіків тижневого навантаження. «Мозковим штурмом» згенерували ідеї для реалізації лідерства в соціально-гуманітарній роботі. Опрацювавши модель психосоціальної підтримки BASIС Ph та арт-терапевтичну методику МАК «ДЖЕРЕЛО», учасники дізналися про можливість стабілізації особистісних ресурсів у кризових умовах.

Разом з тренеркою Жанною Савич колеги практикували організацію командної взаємодії, визначали її важливість для досягнення результату, ролі та функцій керівника-лідера.

У своїх відгуках учасники зазначили:

«... Ви допомогли повірити в себе у тих моментах, де ще жеврів сумнів, підтвердили правильність наших дій у багатьох моментах своєї професійної діяльності, мотивовано довели важливість зосереджуватися на саморозвитку і ще багато розумних і важливих речей ми почерпнули впродовж двох днів тренінгу».

«… під час другого дня тренінгу розглядали питання позитивного лідерства, ділилися проблемами та презентували домашнє завдання. З колегами ми виявили спільні проблеми, на які варто звернути увагу і домовилися обговорити шляхи подолання певних труднощів. Чи уникнемо ми професійного вигорання? Хочу вірити, що так, адже кожен з нас щиро прагне комунікації та шукає натхнення у молоді...».

Тренерська команда ННЦ розвитку персоналу та лідерства вдячна за продуктивну співпрацю, щиру взаємодію і відданість освітянській справі. Разом прагнемо досконалості!

Ціль 4. Якісна освіта

Тренінг для заступників деканів
Тренінг для заступників деканів
Тренінг для заступників деканів
Тренінг для заступників деканів
Тренінг для заступників деканів
Тренінг для заступників деканів
Тренінг для заступників деканів
Тренінг для заступників деканів