Прядко Анастасія Олегівна

Старший науковий співробітник

Науковий ступінь, вчене звання

Доктор філософії у галузі психології (Ph.d)

Біографія

Освіта:

  • 2023-2024 - ISST Approved Certification Training Programm (Specialty Area: Individual Schema Therapy)
  • 2017 – 2021 – Київський університет ім. Б. Грінченка (диплом Ph.d зі спеціальності «053 Психологія»)
  • 2015 – 2019 – ВОПП ГП «Всеукраїнська спілка психологів практикуючих гештальт-підхід» (сертифікат гештальт-терапевта за стандартами EAGT)
  • 2010 – 2017 – Київський університет ім. Б. Грінченка (диплом магістра з практичної психології)
  • 2007 – 2012 – Київський університет ім. В. Гетьмана (диплом магістра з міжнародної економіки та менеджменту)

Наукова діяльність:

У 2022 році захистила дисертацію на тему ««Психологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти» на здобуття наукового звання доктора філософії за спеціальністю 053 Психологія.

Досвід роботи:

  • Приватна психотерапевтична практика (2015 – дотепер)

Багаторічний досвід проведення індивідуальних та групових консультацій для дорослих і підлітків. Допомога клієнтам у питаннях емоційного благополуччя, подолання тривожності, депресії, міжособистісних конфліктів та особистісного зростання. Використання сучасних методів психотерапії.

  • Центр розвитку інтелекту дітей “Feelin” (2020 – 2021)

Практичний психолог і викладач, допомога дітям з розвитку емоційного інтелекту, концентрації, критичного мислення та навичок ефективного спілкування.

  • Заклад дошкільної освіти № 445 (2015 – 2020)

Психологічний супровід дітей дошкільного віку, діагностика емоційного та когнітивного розвитку, консультування.

  • Заклад дошкільної освіти №678 (2014 – 2015)

Підтримка психологічного добробуту дітей, допомога у розвитку комунікативних навичок та адаптації до освітнього процесу.

Професійний і науковий інтерес

Вивчення актуальних проблем психології розвитку, кризової психології, сімейної психології, психології освіти; проблематика соціальної, сімейної психології та психології розвитку, зокрема, міжособистісні відносини, психологія батьківства, соціалізація та духовне становлення особистості.