Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи»

Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи»

14 грудня 2023 року

Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

14 грудня 2023 року кафедрою іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка було проведено Всеукраїнську науково-практичну онлайн-конференцію (з міжнародною участю) «Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи».
Співорганізаторами конференції виступили Національна академія педагогічних наук України; Ларнака Коледж (Республіка Кіпр); Освітня організація DEMETRA (Грецька Республіка). Участь у конференції взяло понад 160 науковців, педагогів, аспірантів, студентів з усіх регіонів України.

З вітальними словами до присутніх звернулись: Ольга Котенко, декан Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Марта Бігелоу, завідувач кафедри освітніх програм та дидактики Коледжу освіти та людського розвитку Університету Міннесоти (США), професор кафедри освітніх програм та дидактики, доктор філософії.

На пленарному засіданні конференції з доповідями виступили провідні науковці України: Ольга Шапран, завідувач кафедри освітології та педагогічної інноватики Університету Григорія Сковороди в Переяславі, доктор педагогічних наук, професор («Тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти в Україні: сучасні виклики, інновації та перспективи»); Наталія Пилячик, доцент кафедри англійської філології факультету іноземних мов Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, кандидат філологічних наук, доцент («Глобальні трансформації у сфері мовної освіти: активні стратегії, виклики та перспективи»); Валерій Редько, завідувач відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник («Тенденції розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти»); Олег Комар, завідувач кафедри англійської мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, доктор педагогічних наук, професор («Виклики та перспективи викладання англійської мови за професійним спрямуванням в умовах воєнного часу»).

Також були представлені доповіді зарубіжних гостей: Джулії Вадінгтон, викладача мови та літератури факультету освіти і психології Університету Херони, доктора філософії з англійської літератури та критичної теорії, Королівство Іспанія («Формування конструктивного ставлення до навчання іноземних мов у загальній педагогічній підготовці»); Ісаака Пападопулоса доцента кафедри дошкільної освіти та догляду за дітьми Міжнародного грецького університету, доктора філософії з прикладної лінгвістики та педагогіки й Пітера Йансена, аспіранта Університету ЮНІКАФ (Республіка Кіпр), які поділилися досвідом методики навчання іноземної мови («Методичний супровід формування навичок грамотності у вивченні другої іноземної мови шляхом використання народних оповідань»).

В межах конференції працювало три дискусійні платформи:

  • перша дискусійна платформа «Іншомовна освіта як невід’ємний чинник професіоналізації сучасного педагога: соціальні та психолого-педагогічні аспекти» (модератор – Наталія Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент);
  • друга дискусійна платформа «Трансформація змісту та технологій іншомовної підготовки педагога в умовах війни в Україні» (модератор – Тетяна Головатенко, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософії);
  • третя дискусійна платформа «Модернізація іншомовної освіти педагога в контексті євроінтеграційних процесів та міжкультурної взаємодії» (модератор – Аліна Джурило, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент, старший дослідник).

Під час дискусійних платформ з ключовими доповідями виступили: Наталія Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Марія Прокопчук, заступник декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Факультету романо-германської філології Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Марія Братко, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор; Катерина Бровко, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософії; Євгеній Сіменик, заступник директора з навчально-виховної роботи приватного закладу загальної середньої освіти «Київський ліцей “Українська школа вільних наук”»; Тетяна Головатенко, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософії; Юлія Руднік, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук; Альона Клад’єва, асистентка викладача з програми Writing Program, кафедра англійської мови Університету Аризони (США), аспірантка програми Second Language Acquisition and Teaching; Аліна Джурило, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Ольга Ситник, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Раілі Хілден, доцент з оцінювання мови, доцент з лінгводидактики, Педагогічний факультет, Університет Гельсінкі, Фінляндська республіка; Людмила Гапон, викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; Євгенія Юревич, здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

В обговоренні питань за напрямами роботи конференції взяли участь здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Інституту професійної військової освіти «Вишкіл лідерів» Національного університету оборони України, Академії адвокатури України, Київського Національного транспортного університету, 40 стендових доповідей яких розміщениі на електронній платформі конференції.

Дякуємо учасникам конференції за інформативні доповіді та обговорення, спрямоване на конструктивні й плідні результати! Бажаємо втілень професійних і наукових ідей та нових звершень! Переможного року!

Матеріали надані Факультетом педагогічної освіти

Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конф...