Всеукраїнський науково-практичний онлайн-форум «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти»

Всеукраїнський науково-практичний онлайн-форум «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти»

03-04 квітня 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

03-04 квітня 2024 року в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка відбувся Всеукраїнський науково-практичний онлайн-форум «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти».

03 квітня 2024 року під час відкриття Форуму з вітальним словом до учасників заходу звернулася Наталія Віннікова, голова Вченої ради Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, проректор з наукової роботи, доктор філологічних наук, професор; Михайло Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент, виступив із вступною доповіддю «Педагог XXI століття: особистість та / чи технології».

Продовжили роботу Форуму пленарні сесії, які модерували: Оксана Салата, завідувач кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор; Костянтин Линьов, завідувач кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук з державного управління, доцент; Світлана Савченко, доцент кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук; Людмила Меленець, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук.

Із ключовими доповідями на пленарних сесіях виступили: Наталія Морзе, професор кафедри комп’ютерних наук Факультету інформаційних технологій та математики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, член-кореспондент НАПН України, доктор педагогічних наук, професор (тема доповіді «Як штучний інтелект може допомогти педагогу ХХІ століття»); Олександр Удод, завідувач відділу української історіографії Інституту історії України НАН України, доктор історичних наук, професор, член-кореспондент НАН України (тема доповіді «Місія вчителя історії: чи можливо стандартизувати діяльність педагога в сучасних умовах»); Оксана Заболотна, президент Української асоціації дослідників освіти, професор кафедри іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (тема доповіді «Незламність та резильєнтність: історії українських учителів»); Тетяна Ремех, завідувач відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України (тема доповіді «Громадянська і правова освіта в школі: реалії та перспективи»); Василь Дяків, учитель Заліщицької державної гімназії м. Заліщики Тернопільської області, переможець премії Global Teacher Prize Ukraine 2020 (тема доповіді «Концептуальні засади формування та розвитку професійних компетентностей педагога Нової української школи»).

04 квітня 2024 року відбулася робота секцій за напрямами роботи Форуму, під час яких у дискусіях взяли участь освітяни й науковці з різних міст України (Київ, Харків, Чернігів, Суми, Львів, Вінниця, Тернопіль, Одеса, Умань, Мукачево).

Дякуємо всім учасникам Форуму за цікаві доповіді, плідну й конструктивну дискусію!

 

Ціль 17. Партнерство заради стійкого розвиткуЦіль 4. Якісна освіта

Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм

Всеукраїнський науково-практичний онлайн-фо...
Всеукраїнський науково-практичний онлайн-фо...
Всеукраїнський науково-практичний онлайн-фо...
Всеукраїнський науково-практичний онлайн-фо...
Всеукраїнський науково-практичний онлайн-фо...
Всеукраїнський науково-практичний онлайн-фо...