V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення»

V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення»20 листопада 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

20 листопада 2024 року на Факультеті педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення».

Із вступним словом до учасників конференції звернулася Наталія Віннікова, проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності, голова Вченої ради Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, професор.

Модератором першої частини пленарного засідання конференції стала Людмила Хоружа, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Під час засідання представлено доповіді провідних науковців України:

  • «Безпека і розвиток особистості в умовах війни РФ проти України» – Олена Караман, ректор Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної педагогіки;
  • «Війна як каталізатор розвитку педагогіки пограниччя в Україні» – Світлана Сисоєва, академік-секретар відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член (академік) НАПН України, та Микола Михайліченко, науковий співробітник лабораторії виховання готовності до ринку праці Інституту проблем виховання НАПН України, кандидат педагогічних наук, професор;
  • «Міждисциплінарний вимір проєктування курикулуму підготовки вчителів у країнах-членах ОЕСР: позитивний досвід для України» – Наталія Авшенюк, завідувач відділу зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, доктор педагогічних наук, професор;
  • «Упровадження травма-інформованого підходу в освітній процес закладів вищої освіти: стан, проблеми, перспективи» – Ольга Котенко, декан Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
  • «Психологічна підтримка освітян в умовах воєнного стану» – Валентина Балахтар, професор кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту освіти НАПН України, доктор психологічних наук, професор.

Другу частину пленарного засідання конференції модерували Марія Братко, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор, та Наталія Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент. Під час засідання ключові доповіді представили міжнародні спікери:

  • «Проєктування власного життя та міжнародна мобільність майбутніх учителів з окремих країн Центральної та Східної Європи» – Ева Огродська-Мазур, професор Факультету мистецтв та педагогічних наук Сілезького університету в Катовицях, доктор педагогічних наук, професор (Республіка Польща), та Анна Шафранська, професор Факультету мистецтв та педагогічних наук Сілезького університету в Катовицях, кандидат педагогічних наук (Республіка Польща);
  • «Необхідні зміни в педагогічній підготовці вчителів» – Ришарда Цернєвська, професор кафедри соціальної педагогіки Факультету педагогіки Університету Ігнатіанум у Кракові, доктор педагогічних наук, професор (Республіка Польща);
  • «Напрями інноваційності сучасної вищої освіти» – Діна Вьорткіна, заступник декана з питань інновацій та удосконалення технологій навчання Коледжу освіти, здоров’я та гуманітарних наук Університету штату Флорида (Сполучені Штати Америки);
  • «Холістичний підхід до підтримки благополуччя в американських коледжах: кейс Університету штату Флорида» – Анна Романова, науковий співробітник Інституту навчальних систем Університету штату Флорида, доктор економічних наук, доцент (Сполучені Штати Америки);
  • «Підтримка ментального здоров’я в групах ризику в закладах освіти США» – Вілма Еліза Фуентес, директор програми, наукова співробітниця групи “FSU Ukraine Task Force” Інституту навчальних систем Університету штату Флорида (Сполучені Штати Америки).

Усі учасники конференнції взяли активну участь в обговорені актуальних питань педагогіки та міжнародного досвіду щодо пошуку інноваційних рішень у сфері освіти. Дякуємо всім учасниками за плідну роботу.

Ціль 04. Якісна освітаЦіль 17. Партнерство заради сталого розвитку
V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Пе...
V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Пе...
V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Пе...
V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Пе...
V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Пе...
V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Пе...
V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Пе...
V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Пе...