13 лютого 2015 року
м. Київ, бул. О. Давидова, 18/2
З 9 по 13 лютого 2015 року в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка проводився тренінг за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» для викладачів, які в подальшому впроваджуватимуть програму серед студентів – майбутніх вчителів початкової школи та вихователів дитячих навчальних закладів.
Навчання викладачів здійснювали досвідчені тренери міжнародних освітніх програм Intel – Ганна Скрипка (м. Кіровоград) та Лариса Шевчук (м. Київ).
Протягом навчання на тренінгу учасники активно обговорювали педагогічні питання, пов’язані з ефективним використанням інформаційно-комунікаційних технологій під час планування та реалізації навчального проекту: забезпечення виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій; використання Інтернету для спілкування та співробітництва; питання безпечного та відповідального використання Інтернету тощо.
Навчаючись на тренінгу, педагоги дійшли висновку, що одним з найбільш важливих питань, які розглядалися, є питання формуючого оцінювання та розробка форм оцінювання діяльності учнів:
«Створення системи оцінювання змусило мене ще раз переглянути план вивчення теми і зосередитись на питаннях, що саме і як я оцінюю» (Юлія Руднік, http://inteldiaryrudnik.blogspot.com/).
«Сьогодні виникла гарна ідея щодо розробки критеріїв оцінювання. По-перше, буду залучати студентів і обговорювати з ними, що саме вони хочуть дізнатися з дисципліни та під час виконання кожного завдання. По-друге, обов’язково буду створювати різні форми для оцінювання і самооцінювання досягнень. По-третє, використовуватиму блог для перевірки систематичності виконання самостійної роботи. Сподіваюся, що навчання стане цікавішим для студентів та більш ефективним » (Леся Куземко, http://www.intelkuzemko.blogspot.com/).
Попри технічні проблеми, які виникали в процесі роботи з вікі-сайтом програми Intel® «Навчання для майбутнього», учасники активно обмінювалися знаннями, ідеями та методами роботи зі студентами та дітьми. За відгуками учасників тренінгу можна зробити висновок, що в цілому тренінг був корисним для педагогів та їх очікування були здійснені. Учасники відзначили, що тренінг дає поштовх для пошуку нових ефективних шляхів впровадження методу проектів та ефективного використання ІКТ у навчальному процесі як загальноосвітнього навчального закладу, так і ВНЗ.
«Курс був дуже динамічним, цікавим, багато нових знань, які можливо буде використовувати і для себе, і для роботи» (Ганна Губченко, http://www.a3108.blogspot.com/).
«Цей тренінг виявився дуже важливим, тому що я побувала в двох ролях: учень-вчитель. Це дозволило передбачити усі підводні камені. Найцікавішими виявились дописи у блозі та педради. Я навчилась новому і цікавому, що має практичну цінність » (Юлія Руднік, http://inteldiaryrudnik.blogspot.com/).
«Беззаперечно, що кожен модуль допоміг здобути, узагальнити та систематизувати знання, підвищити рівень медіакультури та медіаграмотності. Та найцікавішою і найрезультативнішою буде реалізація мого проекту на практиці » (Сінельникова Наталія, http://nelnikova.blogspot.com/).
Детальніше ознайомитися з матеріалами тренінгу можна на сторінці тренінгу .