21-27 лютого 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
У межах Лідерського модуля програми підвищення кваліфікації з 21 по 27 лютого пройшов тренінг «Трансформації освітнього лідерства в кризових умовах». Навчання заступників деканів з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи відбулося на запит проректора Університету Костянтина Бацака.
Напередодні заходу тренерка Валерія Міляєва провела з кожним із учасників інтерв’ю з метою визначення актуальних запитів, проблемних питань та бажаних результатів. А саме - створення продуктивної групової взаємодії, безпечного командного середовища, побудова стосунків довіри і свободи. Учасники актуалізували інформацію про різні види, форми та способи спілкування; познайомилися із комунікативними феноменами; відпрацювали «швидкі діалоги» і кейсове завдання. Особливу цікавість в аудиторії викликала проблема підвищення власної професійної мотивації. Також було проведено дослідження психофізіологічних ритмів для навчання побудови особистих графіків тижневого навантаження. «Мозковим штурмом» згенерували ідеї для реалізації лідерства в соціально-гуманітарній роботі. Опрацювавши модель психосоціальної підтримки BASIС Ph та арт-терапевтичну методику МАК «ДЖЕРЕЛО», учасники дізналися про можливість стабілізації особистісних ресурсів у кризових умовах.
Разом з тренеркою Жанною Савич колеги практикували організацію командної взаємодії, визначали її важливість для досягнення результату, ролі та функцій керівника-лідера.
У своїх відгуках учасники зазначили:
«... Ви допомогли повірити в себе у тих моментах, де ще жеврів сумнів, підтвердили правильність наших дій у багатьох моментах своєї професійної діяльності, мотивовано довели важливість зосереджуватися на саморозвитку і ще багато розумних і важливих речей ми почерпнули впродовж двох днів тренінгу».
«… під час другого дня тренінгу розглядали питання позитивного лідерства, ділилися проблемами та презентували домашнє завдання. З колегами ми виявили спільні проблеми, на які варто звернути увагу і домовилися обговорити шляхи подолання певних труднощів. Чи уникнемо ми професійного вигорання? Хочу вірити, що так, адже кожен з нас щиро прагне комунікації та шукає натхнення у молоді...».
Тренерська команда ННЦ розвитку персоналу та лідерства вдячна за продуктивну співпрацю, щиру взаємодію і відданість освітянській справі. Разом прагнемо досконалості!
Матеріали надані ННЦ розвитку персоналу та лідерства