Фестиваль науки - 2024: Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації»

Фестиваль науки - 2024: Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації»17-18 травня 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

17-18 травня 2024 року в рамках Фестивалю науки – 2024 за ініціативи Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації».

Під час відкриття конференції 17 травня з вітальним словом до учасників звернулася Наталія Віннікова, голова Вченої ради Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, проректорка з наукової роботи, докторка філологічних наук, професорка.

На пленарному засіданні конференції з доповідями виступили: Анастасія Сімахова, перша заступниця голови Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, професорка кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки Національного авіаційного університету, докторка економічних наук, доцентка (тема доповіді «Можливості Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України для молодих учених»); Олег Водяний, фахівець Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний молодіжний центр», викладач кафедри публічного управління та адміністрування Факультету гуманітарно-природничої освіти і соціальних технологій Університету Григорія Сковороди в Переяславі, кандидат історичних наук (тема доповіді «Молодь та тенденції української ідентичності»); Володимир Панченко, керівник національних проєктів Благодійного фонду «МХП-ГРОМАДІ» (тема доповіді «Молодіжні проєкти в досвіді програм Благодійного фонду “МХП-ГРОМАДІ”»); Людмила Петрухан-Щербакова, членкиня Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, тренерка, фасилітаторка, консультантка з організаційного розвитку та проєктного менеджменту, кандидатка педагогічних наук (тема доповіді «Роль молоді у процесах відновлення України»); Хроненко Ольга, доцентка кафедри культурології Маріупольського державного університету, кандидатка історичних наук (тема доповіді «Досвід реалізації проєкту пересувної фотовиставки “Літопис театрального життя Маріуполя”»).
Після пленарного засідання відбулися воркшопи / практикуми / майстер-класи:

  • воркшоп «Академічна доброчесність та медіаграмотність: як протистояти інформаційним впливам в науковому світі» (спікери: Олександр Бойко, аспірант ІІІ року навчання спеціальності 035 Філологія Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, заступник директора спеціалізованої школи №14 імені С.Ф. Грушевського, сертифікований тренер із медіаграмотності та Марія Бойко, координаторка Школи академічної доброчесності Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, заступниця голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету української філології, культури і мистецтва, старша викладачка кафедри української мови, сертифікована тренерка із медіаграмотності, докторка філософії);
  • практикум «Набуття резильєнтності та створення особистої ресурсної карти» (спікери: Руслан Горчинський, аспірант І року навчання спеціальності 231 Соціальна робота Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, тренер з набуття резильєнтності для спеціалістів соціальної сфери м. Києва, майстер соціальної роботи Київського міського центру соціальних служб та Анастасія Котелевець, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, аспірантка IV року навчання спеціальності 231 Соціальна робота, викладачка кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи);
  • майстер-клас «Українська традиційна лялька-мотанка як елемент оберегу для українських воїнів-захисників» (тренерка: Яна Погребнюк, старша викладачка кафедри образотворчого мистецтва Факультету образотворчого мистецтва і дизайну Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Після воркшопів / тренінгів / майстер-класів відбувся Конкурс наукових проєктів за напрямами роботи конференції.

Перемогу у Конкурсі за напрямом «Наука та освіта: утвердження академічної доброчесності та наукової етики» здобули:

І місце – здобули проєкти «Освітня платформа “Центр навчальних та пізнавальних інсайтів”» (автор – Марія Бойко, координаторка Школи академічної доброчесності Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, заступнця голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету української філології, культури і мистецтва, старша викладачка кафедри української мови, сертифікована тренерка із медіаграмотності, докторка філософії (назва проєкту) та «Інформаційна кампанія “Твоя медіабезпека”» (тори – Дар’я Харамурза, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету журналістики Київського столичного Університету імені Бориса Грінченка, старша викладачка кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, докторка філософії; Вікторія Кошман, редактор Навчально-виробничої майстерні тележурналістики Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Владислав Нестеров, магістрант І року навчання спеціальності 061 Журналістика Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).

ІІ місце – проєкти «Інтерактивні семінари про використання технологій штучного інтелекту у фізичній культурі та спорті “AI Fit Series”» (автори – Едуард Симоненко, студент ІІІ курсу спеціальності 017 Фізична культура і спорт Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Хоменко Єкатерина, студентка ІІ курсу спеціальності 017 Фізична культура і спорт Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Даніела Батрона, Ксенія Данілова, Дмитро Єременко, студенти І курсу спеціальності 017 Фізична культура і спорт Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту Київського столичного університету імені Бориса Грінченка) та Електронний освітній курс «Відповідальне використання штучного інтелекту» (автори – Валерія Білько, Анастасія Шкодіна, Мамай Олександр, аспіранти І року навчання спеціальності 222 Медицина Полтавського державного медичного університету; Климко Дарія, аспірантка І року навчання Спеціальності 228 Педіатрія Полтавського державного медичного університету; Володимир Курило, аспірант І року навчання спеціальності 221 Стоматологія Полтавського державного медичного університету).

За напрямом «Наука та культура: збереження і популяризація історико-культурної спадщини»:

І місце – проєкти «Цикл інтерактивних екскурсій “Сага про Грінченків: сімейні історії на тлі епохи”» (автори – Юлія Голубнича-Шленчак, директорка Музею Бориса Грінченка Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, докторка філософії; Лайма Даукшас, аспірантка ІІ року навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Ольга Мусіяченко, радниця голови наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, заступниця декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту) та «Технологія реставрації пам’яток архітектури України з романського цементу» (автори – Андрій Федоришин, аспірант І року навчання спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація кафедри архітектури та реставрації Національного університету «Львівська політехніка»; Юлія Федоришин, художниця, членкиня творчого активу Львівської спілки художників).

ІІ місце – проєкти «Мобільний застосунок для Національного центру ділового та культурного співробітництва “Український дім”» (автор – Анастасія Подолян, магістрантка І року навчання спеціальності 061 Журналістика Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка) та «Серія подкастів про українських письменників ХХ століття» (автори – Анастасія Казьміна, Катерина Фургалець, студентки I курсу спеціальності 061 Журналістика Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).

За напрямом «Наука та розвиток громад: соціальні проєкти з науковою ідеєю»:

І місце – проєкти «Логотренажер “Студенти для військових”» (автори – Вероніка Мельник, аспірантка І року навчання спеціальності 053 Психологія Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, викладачка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти; Євгенія Бормінська, Анастасія Бурковська, Поліна Летік, Наталія Сем’янівська, студентки ІІ курсу спеціальноті 016 Спеціальна освіта Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка) та «Серія тренінгових занять для покращення навичок комунікації підлітків у Красилівській об'єднаній територіальній громаді» (автори – Владислава Сурнова, студентка ІІІ курсу спеціальності 231 Соціальна робота Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Марина Чорна, Вікторія Томачук, студентки ІІІ курсу спеціальності 053 Психологія Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).

ІІ місце – проєкти «Програма лекційно-тренінгових занять “Психологічна грамотність та перша психологічна допомога”» (автор – Данило Ельканов, аспірант II року навчання спеціальності 053 Психологія Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка) та «Посібник самодопомоги для людей з епілепсією» (автор – Діана Ванівська, випускниця спеціальності 053 Психологія Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).

18 травня учасники конференції відвідали екскурсію «Університет Грінченка на історичній мапі Києва», організовану Науковим товариством студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Дякуємо всім спікерам, членам журі, учасникам конференції за активну участь і бажаємо творчої наснаги й нових наукових звершень!

Ціль 04. Якісна освітаЦіль 11. Сталий розвиток міст та спільнотЦіль 16. Мир, справедливість і міцні інституціїЦіль 17. Партнерство заради сталого розвитку

Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм

Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024