Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion: Accelerating the Value of Special Needs Education». Частина 2 – Заклади освіти

Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion: Accelerating the Value of Special Needs Education». Частина 2 – Заклади освіти (м. Хамеенлінна, м. Гельсінкі, Фінляндія)

м. Хамеенлінна та м. Гельсінкі, Фінляндія

 

 

 

До 26 жовтня 2024 року тривала другої частини реалізація міжнародного проєкту «Bridge to Inclusion: Accelerating the Value of Special Needs Education» (Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми потребами) за фінансування Міністерства освіти Фінляндії (TFK, Ukraine programme 2024) дослідницького візиту делегації Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти у складі декана факультету Наталії Клішевич, кандидата педагогічних наук, доцента; заступника декана факультету з науково-методичної та навчальної роботи Романа Павлюка, кандидата педагогічних наук, доцента; завідувача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Олени Мартинчук, доктора педагогічних наук, доцента; професора кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Тетяни Скрипник, доктора психологічних наук, старшого наукового співробітника; доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Наталії Бабич, кандидата педагогічних наук, доцента; доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Галини Васильєвої, кандидата педагогічних наук; викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Софі Марі Ганевич.

Під час другої частини візиту, на основі ознайомлення з теоретичними моделями організації спеціальної та інклюзивної освіти в Фінляндії, учасники проєкту мали можливість ознайомитись із практичною реалізацією змісті спеціальної та інклюзивної освіти та діяльності спеціального педагога в закладах освіти Фінляндії різного рівня.

Так, учасники проєкту за сприяння проєктного відділу Університету прикладних наук Хяме мали можливість ознайомитись освітнім процесом та його інклюзивною складовою в початкових та загальноосвітніх закладах і загальноосвітніх закладах з інклюзивною формою навчання м. Хамеенлінна, професійно-технічному коледжі м. Хамеенлінна (Tavastia Education Consortium), центрі Психотравми БО «Діаконіс» (Centre for Psychotraumatology, DeaconessFoundation) м. Гельсінкі та спеціальному професійно-технічному коледжі «Ліве» (Live Vocational College) м. Гельсінкі.

На завершення дослідницького візиту учасники проєкту відвідали Національну агенцію із забезпечення якості освіти Міністерства освіти Фінляндії (National Agency for Education), де мали можливість у форматі круглого столу обговорити державну політику Фінляндії у царині забезпечення якісної спеціальної та інклюзивної освіти. Прикментно, що під час цього круглого столу учасники проєкту разом з представниками Агенції долучились до написання Радіодиктанту національної єдності, присвяченого Дню української писемності та мовлення.

Дослідницький візит завершився плануванням подальшої діяльності учасників проєкту із реалізації його основних засад та планування освітнього курсу (5 ETCS кредитів), який буде запропоновано як вибіркову дисципліну з питань інклюзивної освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти різних спеціальностей та як варіативної частини для підвищення кваліфікації педагогів, які вже працюють у системі інклюзивної освіти та не в повній мірі володіють знаннями про освіту осіб з особливими освітніми потребами.

Матеріали надані Факультетом психології, соціальної роботи та спеціальної освіти

Ціль 04. Якісна освітаЦіль 17. Партнерство заради сталого розвитку

Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»
Реалізація проєкту «Bridge to Inclusion»