Дата: 30 січня 2018 року
Час: 14:00
Місце: Київський університет імені Бориса Грінченка (вул. Маршала Тимошенка, 13Б), ауд. 123
30 січня 2018 року члени Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Університету Грінченка зібралися на тренінгу, присвяченому успішній PR-стратегії як одиного з інструментів ефективної роботи організації.
На тренінгу звернули увагу на:
1) необхідність формування іміджу в соціальних мережах;
2) визначення цільової аудиторії і, відповідно, мережі та стилю подачі інформації;
3) вміння писати коротці цікаві пости, враховуючи час подачі;
5) створення і просування події тощо.
Дякуємо модератору цього заходу - Олександру Курбану, кандидату наук із соціальних комунікацій, доценту кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка за корисну та цікаву подачу інформації, а також всім, хто знайшов час і приєднався!